خانه » بررسی و معرفی » خرید هاست و دامنه دانش آموزی از شتابان هاست

خرید هاست و دامنه دانش آموزی از شتابان هاست

معرفی بهترین هاست و دامنه دانش آموزی برای راه اندازی سایت

خرید هاست و دامنه دانش آموزی از شتابان هاست

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید و میخواهید هاست و دامنه خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنم قبل از راه اندازی، حتما این مقاله را مطالعه کنید با ما همراه باشید.

هاست و دامنه دانش آموزی

شتابان هاست پکیج های ارزان قیمت مختلفی جهت خرید هاست و خرید دامنه برای دانش آموزان برای بردن بهره کافی را از فضای وب تدارک دیده است. امروزه نحوه درس خواندن و فعالیت های آموزشی دانش آموزان نسبت به دهه های قبل تغییرات بسیار زیادی داشته است، متولدین دهه های ۶۰ و ۷۰ به قبل به خوبی می توانند تفاوت هایی که امروزه روند آموزش دانش آموزها دارد را احساس کنند.

امروزه نه تنها از معلمان سرسخت آن زمان و روش های یادگیری قدیمی خبری نیست، بلکه حدودا دو سالی می شود که مدارس شکل غیرحضوری به خود گرفته اند و افراد می توانند در مکان های مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند، آموزش های درسی خود را پیش ببرند و فعالیت های دانش آموزی و دانشجویی خود را با استفاده از اینترنت و سرویس هایی که در اختیارمان می گذارد چندین مرحله فراتر ببرند.

اما اینترنت فقط نقش تحصیلی برای دانش آموزان نداشته، امروزه بسیاری از دانش آموزان هستند که فعالیت های مختلفی در فضای اینترنتی دارند و از آن درآمدزایی هم می کنند! راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، وبلاگ های مقالات و سوالات درسی، ارائه فایل های PDF منابع مختلف آموزشی و… همگی راه هایی هستند که دانش آموزان امروزه از آنها برای فعال بودن در فضای اینترنت جهانی استفاده می کنند.

خرید دامنه و هاست از مهم ترین کارهایی هستند که باید برای راه اندازی وب سایت انجام دهیم، اما می دانیم که تهیه این زیرساخت ها می تواند خصوصا برای دانشجویان و دانش آموزان هزینه های زیادی داشته باشد.

به همین دلیل، در این مقاله آموزشی فناوری اطلاعات دانشچی قصد داریم به معرفی هاست دانش آموزی شتابان هاست بپردازیم، هاستی که هدفش این است که به همه دانش آموزها امکان فعالیت و استفاده از فضای وب را بدهد.

خرید هاست از شتابان هاست

ویژگی های خرید هاست دانش آموزی

بعد از اینکه کارهای طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی مثل پی اچ پی و یا سی ام اس وردپرس تمام شد و یا حتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازها به مرحله نهایی رسید، پیاده سازی وب سایت نیاز به یک هاست دارد. هاست (host) در واقع به معنای میزبانی وب سایت شماست، و شما اطلاعاتی که می خواهید روی سایتتان قرار دهید (کتاب، عکس، ویدیو، جزوه، PDF و ..) را در حقیقت روی هاستتان آپلود می کنید.

قیمت اقتصادی و ارزان هاستینگ شتابان هاست

می دانیم که وقتی درباره هاست دانش آموزی یا دانشجویی صحبت می کنیم، همیشه یکی از مهم ترین نکاتی باید مدنظر داشته باشیم قیمتی است که دانش آموز یا دانشجو می بایست بصورت ماهانه یا چندماه یکبار برای تمدید هاست خود بپردازد.

اگرچه شاید شرکت های کوچک و بزرگ که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا یک وب سایت بیزینسی را دارند می توانند هزینه های بیشتری برای هاستشان بپردازند، اما این قضیه برای اکثر محصلان صدق نمی کند.

به همین دلیل اولین مزیت مهم خرید هاست دانشجویی یا دانش آموزی ارزان قیمت بودن آن است تا شما بتوانید با هر توان مالی هاست مورد نیاز خود را از شتابان هاست تهیه کنید.

امنیت بالا و خیالی راحت

بزرگ ترین فاجعه ای که برای ممکن است برای یک هاست و وب سایت بیزینسی یا دانش آموزی بیافتد، تهدید و از دست رفتن دیتا و اطلاعات با ارزشی است که طی مدت ها جمع آوری شده و روی وب سایتشان قرار گرفته است.

نکته مهم دوم خرید دامنه و هاست دانش آموزی، این است که قیمت پایین این هاست ها دلیلی بر کیفیت یا امنیت نامناسب آنها نیست، بلکه هاست های شتابان هاست به گونه ای تنظیم می شوند که بتوانند امنیت فوق العاده بالا را برای اطلاعات و دیتای شما فراهم کنند، بدون اینکه خطری وب سایت، هاست و اطلاعات شما را تحدید کند.

خرید هاست دانش آموزی

امکان نصب انواع مختلف اسکریپت

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که یک هاست دانش آموزی باید داشته باشد امکان نصب و استفاده از انواع و اقسام اسکریپت های مختلف است، که این موضوع خصوصا برای دانش آموزانی که در رشته کامپیوتر و یا کارآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پرستاشاپ (پودمان دوم کتاب تجارت الکترونیک) فعالیت می کنند بسیار کلیدی و حائز اهمیت است.

به همین دلیل است که هاست های دانش آموزی که توسط شتابان هاست ارائه می شوند، به شما عزیزان این امکان را می دهند تا انواع اسکریپت های مختلف را به صورت رایگان روی آنها نصب کرده و از آنها استفاده کنید.

نقطه قوت شتابان هاست، پشتیبانی بی نقص به دانش آموزان

کارشناسان جوان در شتابان هاست به خوبی می دانند که خدمات و پشتیبانی که کاربران یک سرویس میزبانی بعد از خرید هاست دریافت می کنند، به مراتب می تواند اهمیت بالاتری نسبت به سایر خدماتی باشد که یک شرکت در اختیار کاربرانش می گذارد.

داشتن فضای ذخیره سازی نامحدود، پردازنده های چند هسته ای، میزان رم بالایی که در اختیارتان قرار می گیرد همگی امکانات و ویژگی های مثبتی هستند، اما تا زمانی که شما برای کار با هاستتان با مشکل مواجه نباشید و بتوانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

مهم ترین نقطه قوت شتابان هاست در کنار دامنه رایگان ir، مهلت تست و پهنای باند نامحدود نسبت به سایر شرکت هایی که انواع خدمات هاستینگ را ارائه می کنند، پشتیبانی بی نقص و ۲۴ ساعته ای است که متخصصان شتابان هاست در اختیار شما دانشجویان و دانش آموزان عزیز قرار می دهند.

مهم ترین هدف کارشناسان شتابان هاست ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت کاربران است و این سیاستی است که متخصصان ما به خوبی از آن آگاهند و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهند.

مشخصات هاست های دانش آموزی شتابان هاست

هاست های دانش آموزی شتابان هاست

هاست ها انواع و اقسام با مشخصات مختلفی دارند، اما اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی آنها یکی است.

عموما هاست ها از فضای ذخیره سازی یا هارد، پایگاه داده ها یا دیتابیس، اکانت ایمیل، کنترل پنل cPanel برای استفاده و مدیریت هاست، وب سرور، پارک دامنه و پهنای باند برخوردار هستند، لازم به ذکر است که تمام هاست هایی که توسط شتابان هاست ارائه می شود از پهنای باند نامحدود برخوردار هستند، حتی ارزان ترین پلن ها!

هاست دانش آموزی از شتابان هاست به شما این امکان را می دهد تا بر اساس نیاز خود از وب سایتتان، بتوانید پلنی را انتخاب کنید که به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما و وب سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید باشد.

شتابان هاست حامی دانش آموزان فعال در اینترنت است

ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی وب سایت به دانش آموزان یکی از خدمات ویژه ی شتابان هاست در راستای بهبود فرایند آموزش و موفقیت دانش آموزان است، که با ارائه بهترین کیفیت میزبانی وب درحال تحقق یافتن است.

شتابان هاست از سرورهای قدرتمند خود برای ارائه بهترین سرویس میزبانی وب سایت دانش آموزی استفاده می کند تا ضمن حفظ قانون مقرون به صرفه بودن، خدمات درجه یک در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

کد تخفیف ویژه خرید هاست و دامنه دانش آموزی از شتابان هاست:

پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد خرید هاست و دامنه دانش آموزی از شتابان هاست، می توانید با مشاوران شتابان هاست در حوزه فروش تماس گرفته تا بهترین سرویس را بسته به نیاز خود پیدا کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

2 دیدگاه

  1. با تشکر از دانشچی و شتابان هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *