خانه » موبایل » معرفی گوشی های موبایل طرح بی سیم

معرفی گوشی های موبایل طرح بی سیم

 گوشی های موبایل ضدضربه طرح بی سیم Hope

معرفی گوشی های موبایل طرح بی سیم

در این پست به معرفی و بررسی مشخصات دو گوشی موبایل طرح بی سیم ‌و ارتشی هوپ پرداخته‌ایم. در ادامه می‌توانید با امکانات و قابلیت آن‌ها آشنا شوید با دانشچی همراه باشید.

اگر شما جز افرادی هستید که مشاغل سختی داردند یا در مکان‌هایی هستید که نقطه کور آنتن دهی می‌باشد، انتخاب و خرید گوشی ضدضربه آنتن دار Hope Brandcode مدل B1  و گوشی ضدضربه آنتن دار Hope Brandcode مدل B81 برای برقراری ارتباط از راه دور به شما پیشنهاد می‌گردد که در این صورت علاوه بر یک دستگاه بی سیم یک گوشی موبایل نیز همراه خود دارید. گفتنی است این محصولات با توجه به امکانات خوبی که دارند برای تمامی کاربران مناسب هستند.

 گوشی بی سیم Hope Brandcode مدل B1 سه سیم کارت

 گوشی بی سیم Hope Brandcode مدل B1 سه سیم کارت

در طراحی گوشی موبایل بی سیم هوپ برندکد بی۱ از پلاستیکی مقاوم و باکیفیت استفاده شده است. همچنین در فریم این گوشی فلز بکار رفته، که ویژگی ضدضربه بودن را به این گوشی بخشیده است. دارای ابعادی به طول ۱۲۵، عرض ۵۴ و ضخامت ۱۳ میلی متری می‌باشد که با اضافه شدن آنتن طول آن به ۱۷۳ میلی‌متر می‌رسد. گفتنی است آنتن دستگاه قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد.

در قسمت پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی، فلش و بلندگو مشاهده می‌شود و یک چراغ قوه قدرتمند در لبه‌ی بالایی تعبیه شده است. از دیگر امکانات خوب این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سه سیم کارت بصورت همزمان اشاره نمود.

گوشی هوپ Brandcode B1 مجهز به یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است که توانسته کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز VGA بوده و یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی ۳۲ مگابایت بوده و قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۸ گیگابایت برای آن فراهم شده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری بسیار قدرتمند بوده و می‌توان از آن بعنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر در مواقع ضروری استفاده نمود. همچنین این دستگاه از قابلیت رادیو، پخش فایل‌های MP3 و ضبظ صدا نیز پشتیبانی می‌کند.

 گوشی بی سیم Hope Brandcode مدل B81 

 گوشی بی سیم Hope Brandcode مدل B81 

در طراحی گوشی موبایل هوپ برندکد بی۸۱ از موادی با کیفیت استفاده شده است و بدنه این گوشی به دلیل وجود فلز در کناره‌ها در برابر ضربات مقاوم می‌باشد. دارای ابعادی به طول ۱۳۴، عرض ۵۴ و ضخامت ۲۰ میلی متری است و ارتفاع این دستگاه همراه آنتن به ۱۸۴ میلی متر می‌رسد که قابلیت جدا شدن نیز دارد. در قسمت پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی و بلندگو مشاهده می‌شود و یک چراغ قوه قوی در لبه‌ی بالایی تعبیه شده است. این گوشی قابلیت پشتیبلنی از دو سیم کارت بطور همزمان را دارد.

گوشی هوپ Brandcode B81 مجهز به یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد و رنگی است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز VGA بوده و یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی ۳۲ مگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۸ گیگابایت برای آن وجود دارد.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که می‌توان از آن بعنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده نمود.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *