خانه » آگهی رپورتاژ » سبد گل فانتزی کوچک؛ یک انتخاب عالی برای هدیه به عزیزان

سبد گل فانتزی کوچک؛ یک انتخاب عالی برای هدیه به عزیزان

سبد گل فانتزی برای هدیه
سبد گل فانتزی کوچک

سبد گل فانتزی کوچک یک هدیه زیبا و منحصر به فرد است که می توانید آن را به کسانی که دوست دارید، هدیه کنید. سبدهای گل مدل های متنوعی داشته و در آن ها می توان از گل های مختلف استفاده کرد. از این رو هر کس با هر سلیقه ای می تواند سبد گل زیبا و شیک مخصوص به خود را انتخاب کند. اگر شما نیز به دنبال خرید سبد گل خاص و شیک هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

سبد گل فانتزی کوچک مناسب هدیه دادن به چه کسانی است؟

یکی از ویژگی های مثبت در مورد سبد گل خاص و لاکچری آن است که محدودیتی برای هدیه دادن آن ندارید.

  • اگر به عیادت یک مریض می روید که ممنوعیتی برای استشمام بوی گل ندارد، می توانید یک سبد گل زیبا برای او تهیه کنید.
  • اگر یکی از نزدیکان شما به تازگی فرزندی به دنیا آورده است، خرید یک سبد گل لاکچری می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • اگر برای مراسم خواستگاری و بله برون می خواهید گل تهیه کنید، یک سبد گل فانتزی کوچک برای شما عالی است.
  • هدیه به همکارای که تازه بازنشسته شده و یا ترفیع شغلی گرفته است، می تواند یک سبد گل چوبی زیبا باشد.
  • در همایش ها و سخنرانی ها می توانید از یک سبد گل چوبی زیبا استفاده کنید.
  • اگر برای هدیه تولد به دنبال یک کادو ایده آل و دوست داشتنی هستید، خرید یک سبد گل زیبا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
  • حتی اگر برای ابراز همدردی و یا تسلیت به دنبال تهیه گل هستید، یک سبد گل با گل های مخصوص مراسم ترحیم می تواند مناسب باشد.

برای مشاهده مدل های متنوع و لاکچری سبد گل های مجلسی و زیبا می توانید به footofan.com مراجعه کنید. در این صفحه با معرفی مراکز فروش سبد گل، تاج گل ، باکس گل، دسته گل و گیاهان آپارتمانی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفارش آنلاین گل در مواقع نیاز باشد.

از چه گل هایی در سبد گل فانتزی استفاده می شود؟

انتخاب نوع گل در سبد گل فانتزی تا حد زیادی به سلیقه شما و مناسبتی که در آن هدیه می دهید، بستگی دارد. اما به طور کلی شما محدودیتی نیز برای انتخاب گل ندارید و اگر گل فروش سلیقه و دقت کافی به خرج دهد، شما در نهایت می توانید یک سبد گل شیک و زیبا داشته باشید. از گل های زیر می توانید برای قرار دادن در سبد گل فانتزی کوچک خود ایده بگیرید.

سبد گل رز طبیعی

یکی از بهترین انتخاب ها برای قرار دادن در سبد گل لاکچری، گل رز طبیعی است. این گل ها بیشتر برای مراسم های خواستگاری، بله برون، هدیه به عشق و همسر مناسب است. می توانید یک سبد گل فانتزی کوچک پر از گل های یک دست قرمز داشته باشید و یا آن را به شکل ترکیبی از رزهای صورتی، قرمز و سفید کنید.

سبد گل رز طبیعی

سبد گل داوودی

یک انتخاب جسورانه برای مراسم های خواستگاری، تبریک تولد و مناسبت های دیگر می تواند یک سبد گل داوودی باشد. گل داوودی نماد فروتنی و روشنی است و به معنای انتقال محبت و علاقه است. در کنار مفهوم زیبای این سبد گل شیک، گل های داوودی ظاهری خاص و زیبا داشته و نگاه ها را مجذوب خود می کند.

سبد گل شیپوری، رز، لیلیوم و ژبرا

اگر به دنبال یک سبد گل خاص و شیک هستید که در آن گل های متفاوت و زیبایی به کار رفته باشد، این سبد گل ترکیبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این گل ها هم از نظر رنگ و هم از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تناسب بسیار زیبایی داشته و به یکدیگر می آیند.

سبد گل لاله

گل لاله از دیگر گل های پرطرفداری است که می توان از آن در تهیه سبد گل فانتزی کوچک استفاده کرد. گل های لاله بیش از ۱۰۰ نوع هستند و شما می توانید به صورت یک دست و یا ترکیبی آن ها را انتخاب کنید. گل لاله بدون رایحه است و معمولا در فصل بهار در گل فروشی ها موجود می باشد. این گل نیز نماد عشق و احساسات صادقانه است که می توانید آن را به کسی که دوست دارید هدیه کنید.

سبد گل رز، آنتوریوم، لیسینتس

اگر به دنبال انتخاب یک سبد گل لاکچری و پر زرق و برق هستید، این سبد گل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این سبد گل بسیار زیبا بوده و شما می توانید در مراسم های مختلف از همایش ها تا تولد، مناسبت های شغلی و غیره آن را به عزیزان و دوستان خود هدیه کنید.

سبد گل رز، آنتوریوم، لیسینتس

قیمت سبد گل به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

اگر به دنبال خرید سبد گل لاکچری و زیبا هستید، باید بدانیم که این هدیه ارزشمند چه قیمتی داشته و چه عواملی بر این قیمت تاثیرمی گذارند.

نوع گل ها

همانند هر دسته و سبد گلی، نوع گل ها تاثیر مستقیم بر قیمت سبد گل خاص و زیبا خواهد گذاشت. هر گل دارای قیمت مخصوص به خود است و انتخاب هر کدام از آن ها باعث می شود قیمت سبد گل فانتزی کوچک شما متفاوت شود.

طراحی و استفاده از اکسسوری

اگر گل فروش تنها گل ها را به ردیف و در کنار یکدیگر داخل سبد بچینید هزینه کم تری از شما دریافت می کند، در مقایسه با حالتی که از ایده ها و طرح های جدید به همراه اکسسوری های مخصوص به تزئین گل استفاده کند. هرچه طراحی و دیزاین سبد گل حرفه ای تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. همچنین شما می توانید از سبدهای گل مخصوص به مناسبت هایی مانند تولد و ولنتاین نیز استفاده کنید. در این سبدها و باکس ها علاوه بر گل کادوها و اکسسوری های دیگر نیز قرار داده می شود تا یک هدیه شما یک هدیه تمام عیار از آب دربیاید.

جنس سبد گل

برای تهیه سبدهای گل فانتزی و زیبا از سبدهای مختلفی استفاده می شود. این سبدها می توانند از جنس چوب، مقوا و غیره باشند. طبیعی است که هر کدام از این سبدها نیز قیمت مخصوص به خود را داشته در که در قیمت نهایی سبد گل خاص شما تاثیرگذار خواهد بود.

تازگی گل ها

تازگی گل ها یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب سبد گل فانتزی کوچک و هر دسته گل دیگر است که نباید آن را فدای هزینه کنید. هرچه گل های انتخابی تازه تر باشند، قیمت دسته گل نیز بیشتر خواهد شد اما مطمئن باشید این اختلاف قیمت ارزشش را دارد.

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال ۲۰۰ شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از ۱۹ شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل ذر ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند. سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.

قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *