خانه » دانستنی ها » چطور آیلتس بگیریم؟

چطور آیلتس بگیریم؟

در رابطه با اینکه چطور آیلتس بگیریم؟ بیشتر بدانید!

چطور آیلتس بگیریم؟

بسیاری از زبان آموزان و افرادی که به قصد تحصیل، مهاجرت، کار و … قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند، در درجه ی اول می بایست در آزمون های سنجش سطح زبان شرکت کنند تا ثابت شود از سطح زبانی کافی برای مهاجرت به کشور مقصد برای اهداف خود را دارند. یکی از این آزمون های سنجش مهارت های زبان انگلیسی آیلتس (IELTS)  نام دارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با این سوال که اینکه «چگونه می توانیم آیلتس بگیریم ؟» صحبت کنیم.

آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس IELTS یک آزمون سنجش مهات های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان معتبر است. آیلتس مخفف عبارت International English Language Testing System (سیستم بین المللی سنجش زبان انگلیسی) است.

در یک آزمون تعیین سطح شرکت کنید

کار خود را با شرکت در یک آزمون تمرینی برای شروع و شناسایی نقاط ضعف خود راهنمایی کنید. این بخش مهمی در آماده سازی اولیه شماست که به تعیین نقاط قوت و ضعف و همچنین تعیین سطح شما کمک می کند. به این وسیله نه تنها تقاط قوت خود را شناسایی و استحکام می بخشید بلکه نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در صدد رفع ان ها بر می آیید.

فرمت آزمون را درک کنید

قبل از شروع تمرین، بسیار مهم است که بدانید فرمت آزمون به چه شکل است. با مرور محتوای آزمون و همچنین انواع سوالات هر بخش با فرمت آزمون آیلتس آشنا شوید.

به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در هر امتحانی و نه فقط آیلتس، آشنایی کامل با الگو و فرمت آزمون است.

از محدودیت های زمانی آزمون آگاه باشید

هرچه درک واضح تری در مورد ساختار آزمون داشته باشید، شانس شما برای موفقیت و کسب نمره بالاتر بیشتر خواهد بود.

آزمون های آمادگی را تحت شرایط زمان بندی شده پاسخ دهید تا به سرعت آزمون عادت کنید.

به یاد داشته باشید که آزمون آیلتس دارای محدودیت زمانی است و شما فقط برای هر ماژول زمان خاصی در اختیار خواهید داشت. اگر نمی توانید ماژول ها را در زمان تعیین شده تکمیل کنید یا اگر به دلیل فشار زمان نمی توانید بر این اساس مدیریت زمان تمرکز کنید.

مهارت ها و توانایی های انگلیسی خود را بهبود دهید

یکی از بزرگترین اشتباهات دانش آموزان این است که فقط روی آزمون آیلتس تمرکز می کنند و فقط روی تست زنی کار می کنند اما فراموش می کنند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

بیشتر زبان آموزان آیلتس از سطح فعلی زبان انگلیسی خود که اغلب متوسط ​​یا پایین تر است، بی اطلاع هستند و فراموش می کنند که آیلتس یک آزمون مهارت انگلیسی است. به این ترتیب، انتظار می رود که در درجه ی اول سطح زبان انگلیسی شما در سطح بالایی باشد.

 در یک دوره ی معتبر آمادگی آیلتس شرکت کنید

اگر جزو آن دسته از زبان آموزان هستید که به دنبال یک دوره ی معتبر برای آمادگی آزمون آیلتس می گردید، پیشنهاد ما شرکت در کلاس آنلاین آیلتس آموزشگاه دهخدا است. دوره های آزمون آیلتس موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که زبان آموزان را در کوتاه ترین مدت به نتیجه ی دلخواه برساند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *