خانه » آگهی رپورتاژ » چراغ توکار srtd

چراغ توکار srtd

درباره نکات مهم خرید چراغ توکار بیشتر بدانید

چراغ توکار srtd

چراغ سقفی توکار، چراغی است که به دلیل پنهان شدن بدنه در داخل سقف یا دیوار و همچنین شلوغ نکردن فضای دکوراسیون، همیشه جزو محبوب‌ترین چراغ‌ها در تاریخ نورپردازی بوده‌است. از هالوژن‌ها و لامپ‌های قدیمی گرفته تا چراغ‌های گچی جدید و یا چراغ خطی تریملس ( بدون لبه) ، سیر پیشرفت و تنوع انواع مدل‌های چراغ توکار را به خوبی نشان می‌دهد. در این مقاله با مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید چراغ توکار سقفی به آن‌ها توجه کرد آشنا خواهیم شد:

۱. توان چراغ توکار باید متناسب با کاربری فضای شما باشد.

اگر توان چراغ کم باشد، احتمالا شما را با مشکل تاریکی و اجبار به استفاده از تعداد چراغ توکار بیشتر مواجه خواهد کرد. از سویی دیگر بیش از اندازه بودن تعداد چراغ‌های سقفی نیز باعث ایجاد خیرگی و خستگی چشم می‌شود. بنابراین پیش از خرید چراغ توکار، با در اختیار قرار دادن اطلاعات ابعادی و دکوراسیون فضای خود، از مشاوره کارشناسان نورپردازی استفاده نمایید. همچنین باید توجه داشت سطح نور مورد نیاز در فضاهای مختلف، تفاوت دارد بنابراین از ابتدا به دنبال چراغ پرنورتر نباشید.

۲. کاربری فضای شما نوع چراغ توکار مورد نیازتان را تعیین می‌کند.

مسئله انتخاب چراغ توکار، چیزی فراتر از خریدن چند عدد چراغ گرد و نصب آن‌هاست. برای نورپردازی اصولی، باید هنگام انتخاب چراغ سقفی توکار مناسب فضای خود به کاربری فضا نیز دقت داشته‌باشید. کاربری فضا ممکن است بر مدل چراغ توکار شما نیز تاثیر زیادی بگذارد. برای مثال بهتر است در فضای کاری از چراغ توکار ضد خیرگی یا پنل ال ای دی استفاده کنید اما در فضای تجاری و برای روشن کردن رگال می‌توانید با استفاده از دانلایت COB، به فضا عمق و کنتراست بیشتری بدهید و مخاطبان بیشتری را به فروشگاه جذب کنید.

۳. پیش از خرید چراغ توکار از نحوه نصب آن اطلاعات کافی کسب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات در استفاده از چراغ توکار، مسئله نصب چراغ است. اگر چراغ شما به خوبی داخل سقف یا دیوار نصب نشود، هم خطر برق‌گرفتگی و افتادن چراغ وجود خواهد داشت و هم ظاهر فضا بسیار بد به نظر خواهد رسید. بنابراین پیش از خرید چراغ توکار، ابتدا اطلاعات کافی در خصوص برش مورد نیاز چراغ و نحوه قرار‌گیری و فیکس شدن آن داخل برش بدست آورید. در بعضی از مواقع می‌توانید با درخواست از فروشنده، یک نمونه از چراغ مورد نیاز خود را تهیه نموده و داخل فضا نصب کنید تا از نصب درست آن، درست بودن اندازه برش‌ها و استحکام یراق‌آلات و گیره‌ها مطمئن شوید.

۴. به کیفیت نور چراغ توکار توجه کنید.

مسلما همه چیز فقط شدت نور خروجی نیست. امروزه فاکتورهای بسیار مهمی در سنجش ارزش یک چراغ توکار موثر هستند. هنگام خرید چراغ توکار سقفی به مشخصات مختلف چراغ نظیر شاخص نمود رنگ ( که بیانگر قدرت نمایش رنگ چراغ بوده و بهتر است بیشتر از ۸۵ باشد) و همچنین موارد دیگر نظیر بدون فلیکر بودن یا به عبارت دیگر سوسونکردن چراغ توکار توجه کافی داشته‌باشید.

۵. گارانتی چراغ توکار سقفی باید معتبر باشد.

چراغ توکار سقفی یکی از چراغ‌هایی است که به وفور در فضاهای مختلف استفاده می‌شود؛ بنابراین باید پیش از خرید چراغ سقفی در تعداد بالا، از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید. بسیاری از چراغ‌های توکار وارداتی در صورت خرابی، مشکلاتی نظیر عدم تامین قطعات جانبی برای انجام تعمیرات را به همراه دارند. از سویی دیگر بسیاری از تولیدکنندگان چراغ ال ای دی در ایران قادرند تا محصول شما را تا ۵ سال ضمانت نموده و در صورت خرابی نیز به سادگی یا آن‌را تعویض کرده و یا تعمیر کنند. به عنوان مثال شرکت اکووات تمامی چراغ‌های ال ای دی خود را با ۳ تا ۵ ساال ضمانت تعویض بی قید و شرط در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

موارد بالا مهم‌ترین نکات برای خرید چراغ توکار سقفی بود. اگر برای خرید چراغ توکار به اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و یا مشاوره نورپردازی نیاز دارید، کافی است تا از طریق صفحه تماس با اکووات  و یا تماس تلفنی با شماره ۵۸۶۴۲-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *