خانه » بررسی و معرفی » نرخ خرید بلیط استانبول به تهران چارتر

نرخ خرید بلیط استانبول به تهران چارتر

راهنمای خرید بلیط استانبول به تهران چارتر

بلیط استانبول به تهران چارتر

در هر فصل، سفر استانبول همیشه بهترین گزینه است. شهری پر از جاذبه که به علت نزدیکی و هزینه مناسب سفر و تهیه بلیط هواپیما بسیار طرفدار دارد. سفر به استانبول، خاطره‌ای دوست داشتنی و به‌یاد ماندنی است و شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر کجا که هستید می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و استانبول تهران به صورت آنلاین اقدام کنید.

امروزه شهر استانبول به‌علت داشتن بهترین مراکز خرید و بازارهای سرپوشیده دنیا یکی از مقاصد محبوب برای گشت‌وگذار و خرید در کشور ترکیه محسوب می‌شود. خرید کردن از بهترین مراکز استانبول یک تجربه متفاوت و به‌یادماندنی است که هنگام سفر به استانبول باید تجربه کرد.

بازارهای بزرگ و فروشگاه‌های لوکس و مدرن استانبول شهرت زیادی دارند و هنگام دیدن کردن از مکان‌های دیدنی استانبول و جاذبه‌های تاریخی آن، مراجعه این بازارها و فروشگاه‌ها نیز لذت سفر را برای میهمانان و گردشگران دو چندان می‌کند. شما می‌توانید با خرید بلیط چارتری یا لحظه آخری، هزینه کمتری را برای سفر بپردازید. در این مطلب قصد داریم درباره بلیط استانبول به تهران چارتر صحبت کنیم. برای خرید این بلیط کافی است تنها عبارت بلیط استانبول به تهران چارتر را در اینترنت جستجو کنید.

خرید بلیط استانبول به تهران

بلیط هواپیما تهران استانبول و استانبول تهران، یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها در سال بوده و این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت و علاقه مردم به دیدن استانبول و سفر به آن است. طبیعت بی‌نظیر، معماری خاص، غذاهای خوش‌طعم محلی و مهمان‌نوازی زیاد و گرم مردم این شهر، می‌تواند برخی از دلایل محبوبیت سفر به استانبول باشد.

خرید بلیط استانبول به تهران

در حال حاضر بلیط پرواز استانبول به تهران توسط چند ایرلاین داخلی و خارجی به‌فروش می‌رسد از جمله ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی آسمان، پرواز ترکیش و پگاسوس.

بلیط چارتر تهران به استانبول

چارتر به‌معنای اجاره کردن یا دربست کردن است. منظور از پرواز چارتری این است که ایرلاین‌ها همه‌ و یا تعدادی از صندلی‌های هواپیما را برای مدتی اجاره می‌کنند و بلیط‌های این پرواز به‌فروش می‌رسانند. این نوع پرواز بیشتر در مسیرهای پر طرفدار مانند تهران استانبول و استانبول تهران وجود دارد. برای خرید بلیط پرواز چارتر حتما دقت کافی داشته باشید زیرا در ایران شرکت‌های زیادی خود را از فروشندگان اصلی آن می‌دانند.

یکی از مشکلات خرید بلیط چارتر هواپیما، کمیاب بودن آن است. بلیط چارتر برای مقاصد پرطرفدار و پرفروش مثل استانبول، با تقاضای بیشتری مواجه است و همین موضوع موجب شده بلیط‌های آن به‌سرعت به‌پایان برسد. بنابراین شرکت‌های هواپیمایی زیادی اقدام به‌فروش بلیط چارتر هواپیما می‌کنند. علی بابا یکی از بهترین مراکز فروش بلیط استانبول به تهران چارتری است.

بلیط لحظه آخری تهران استانبول

اگر اهل مسافرت و گردش باشید، قطعا تاکنون نام «بلیط لحظه آخری» را زیاد شنیده‌اید یا ممکن است از طرف دوستان یا اقوام برای اینکه هزینه کمتری بابت سفر پرداخت کنید، به خرید این نوع بلیط دعوت شده باشید. اما بلیط لحظه آخری به چه معناست و چه تفاوتی با بلیط‌های معمولی دارد؟

اگر ظرفیت یک پرواز، تکمیل نشود و زمان پرواز هم نزدیک باشد، آژانس یا چارترکننده‌ی پرواز، بلیط آن را با قیمتی مناسب‌تر به‌فروش می‌رساند تا ظرفیت پرواز تکمیل شود. در واقع بلیط لحظه آخری، نوعی از همان بلیط چارتری است که به علت نزدیک بودن زمان یا روز پرواز، قیمت کمتری به مسافران فروخته می‌شود. اما این بلیط همیشه در دسترس نیست و شما نمی‌توانید اطمینان داشته باشید که بلیط لحظه آخری به‌شما تعلق می‌گیرد یا خیر.

بلیط چارتر تهران به استانبول

قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران

قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران متفاوت بوده و در ماه‌های مختلف سال کاملا متغیر است. قیمت این بلیط به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. شما می‌توانید بلیط هوایی استانبول به تهران را از قبل خریداری کنید. معمولا هر سال از اواسط دی ماه تا اوایل بهمن ماه، بلیط هواپیما از استانبول به تهران ارزان‌ترین قیمت خود را دارد. بنابراین بهتر است تا جایی که می‌توانید به ‌دنبال خرید بلیط استانبول به تهران چارتری یا لحظه آخری باشید تا هزینه کمتری بپردازید.

همچنین اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بهتر است بلیط رفت و برگشت استانبول را خریداری کنید؛ زیرا قیمت بلیط هواپیما از استانبول به تهران به‌صورت رفت و برگشت نسبت به قیمت خرید دو بلیط یک طرفه تهران به استانبول و استانبول به تهران مناسب‌تر بوده و بسیار اقتصادی‌تر است. اما اگر نتوانستید بلیط رفت‌وبرگشت استانبول را تهیه کنید، با خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول به صورت یک‌طرفه هم می‌توانید به این سفر بروید و لذت ببرید.

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید، قیمت بلیط هوایی استانبول به تهران متفاوت بوده و برای این سفر، علاوه بر بلیط‌های معمولی، بلیط‌های چارتری و لحظه آخری نیز وجود دارد که با قیمت کمتری نیز قابل خرید هستند. برای خرید این بلیط‌ها به صورت آنلاین نیز می‌توانید اقدام کنید. کافی است مدام سایت‌های فروش بلیط هواپیمایی را چک و جستجو کنید تا از زمان فروش بلیط‌های چارتری و لحظه آخری نیز باخبر شوید.

پس از مراجعه به سایت علی بابا، در قسمت مبدا نام استانبول و در قسمت مقصد نام تهران را وارد کنید و پس از آن با وارد کردن تاریخ سفر، همه پروازهای تهران به استانبول برای شما نشان داده می‌شود. سپس با مقایسه قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول از ایرلاین‌های مختلف و سایت‌های متنوع، می‌توانید به آسانی ارزان‌ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید. بلیط‌های چارتری و لحظه آخری، گزینه‌های مناسبی برای خرید بلیط ارزان تهران به استانبول و استانبول به تهران هستند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *