خانه » اطلاعات عمومی » نحوه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی چگونه است؟

نحوه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی چگونه است؟

راهنمای خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی

نحوه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی چگونه است؟

همه‌ی ما می‌دانیم که دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای تجاری کشور امارات است که مراکز تجاری بین‌المللی زیادی در آن قرار دارد و شما می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به صورت مستقیم از آنجا بخرید.

این یک فرصت طلایی برای افرادیست که می‌خواهند اقلام مختلفی از جمله لوازم خانگی را از دبی سفارش دهند و به دنبال فرصتی برای خرید از آمازون امارات هستند. با ما در این مطلب همراه باشید تا با صفر تا صد فرایند خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی به طور کامل آشنا شویم.

تجربه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی

تابه حال تجربه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی را داشته‌اید؟ البته می‌توان گفت خرید هرنوع کالایی از دبی همیشه مقرون به صرفه نیست و اگر به فکر خرید کالا از دبی هستید، اول از همه سراغ محصولاتی بروید که در دبی قیمت مناسبی دارند. از طرف دیگر متاسفانه ایرانی‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی امکان خرید لوازم‌خانگی از بسیاری از کشورهای خارجی را ندارند. همچنین از آنجایی‌که بسیاری از برندهای مشهور و محبوب در کشور امارات نمایندگی دارند، این کشور یک انتخاب عالی برای خرید کالا از جمله لوازم‌خانگی است که شما می‌توانید به صورت مستقیم محصولات اورجینال را از دبی سفارش بدهید و آن را در ایران تحویل بگیرید. در واقع به همین علت می‌توان گفت این روزها بازار تجارت در زمینه خرید و واردات لوازم خانگی از دبی بسیار داغ است!

مزایای خرید کالا از دبی

همانطور که تا اینجا گفتیم، خرید کالا از دبی مزیت‌های زیادی به همراه دارد و همین مزیت‌ها باعث‌شده تا بسیاری از مردم در جهان و خصوصا ایرانی‌ها به خرید کالا از دبی ترغیب شوند. مهم‌ترین مزیت‌های خرید کالا از دبی موارد زیر هستند:

  • امکان مرجوع کردن کالا

یکی از مزیت‌های مهم خرید کالا از دبی، امکان مرجوع کردن کالاست. اگر شما به هر دلیلی از کیفیت محصول‌تان راضی نیستید و یا کالا دارای نقصی است، می‌توانید محصول خود را از ایران مرجوع کنید.

  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه واردات از دبی به ایران

از آنجایی‌که کشور امارات در مجاورت ایران است، طبیعتا هزینه واردات کالا نسبت به سایر کشورهای دیگر، مناسب‌تر و کم هزینه‌تر است و مهم‌تر از آن، فرایند حمل و نقل به ایران و انجام روند ترخیص با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

  • خرید محصولات اورجینال و باکیفیت از برندهای معروف جهان

در حال حاضر امکان خرید مستقیم کالا از بسیاری از کشورهای خارجی وجود ندارد و به همین علت ما نمی‌توانیم محصولات اورجینال برندهای مختلف را به راحتی خریداری کنیم. اما خرید و واردات از دبی این کار را برای ما آسان‌تر کرده و دیگر ایرانی‌ها می‌توانند انواع کالاهای باکیفیت اروپایی را از بازارهای دبی خریداری کنند.

  • هزینه ترخیص پایین کالا از دبی

با اینکه خرید از دبی همانند خرید از تمامی کشورهای خارجی مستلزم طی کردن تشریفات امور گمرکی و پرداخت حقوق گمرکی است اما به لطف سیاست‌های تجاری وضع شده، واردات و ترخیص کالا از دبی نسبت به کشورهای دیگر، ساده و آسان‌تر است.

هزینه خرید کالا از دبی شامل چه مواردی است؟

هزینه‌های خرید کالا از دبی مانند خرید از اقصی و نقاط دنیا شامل تعرفه‌های گمرکی، بیمه، مالیات، عوارض گمرکی و … می‌شود اما همانطور که گفتیم هزینه واردات از دبی کاملا مقرون به صرفه است. با اینکه طبیعتا نمی‌توان به طور قطعی در مورد هزینه واردات از دبی صحبت کرد اما در ادامه لیستی از مواردی را که بر هزینه نهایی خرید کالا از دبی تاثیر می‌گذارد، آورده‌ایم.

  • هزینه‌های مربوط به بیمه کالا
  • هزینه‌های مربوط به حمل ونقل بین‌المللی کالا
  • هزینه‌های مالیات
  • هزینه عوارض ورودی کالا
  • هزینه‌های مربوط به تعرفه‌های گمرکی
  • هزینه بارگیری کالا در مرزهای تجاری
  • هزینه‌های مربوط به ترخیص، امور اداری و تشریفات گمرکی

البته تمامی این موارد به طور کلی بیان شده‌اند و شما برای دریافت اطلاعات دقیق از هزینه‌ی پرداختی باید از نوع و دسته‌بندی کالا، شرایط اقتصادی کشور و قوانین و مقررات جدید کاملا آگاه باشید.

مدت زمان ارسال محصول در خرید کالا از دبی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هنگام خرید لوازم خانگی از دبی باید درنظر بگیرید، زمان رسیدن محصولتان است. مدت زمان ارسال محصول در خرید کالا از دبی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع کالای خریداری شده
  • انتخاب نوع حمل برای کالای خریداری شده

با توجه به دو مورد بالا، می‌توان یک بازه زمانی را جهت دریافت کالا از دبی تخمین زد.

فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین لوازم خانگی

اگر قصد خرید لوازم خانگی از دبی را دارید، بهتر است با فروشگاه‌های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین لوازم‌خانگی آشنا شوید. در امارات و دبی فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی همچون سایت نون، سایت اینترنتی آمازون دبی، فروشگاه اینترنتی Awok دبی، فروشگاه اینترنتی Shein دبی، فروشگاه اینترنتی Namshi، فروشگاه اینترنتی AliBaba و سایت Ubuy فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید کالاهای مدنظر خود را در این سایت‌ها جستجو و مقایسه کرده و درنهایت خریدتان را نهایی کنید.

در این میان، سایت آمازون یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و مطرح در جهان است که بسیاری از محصولات اورجینال برندهای محبوب در دنیا را که ممکن است در سایت‌های محلی امارات موجود نباشد، به مشتریان خود ارائه دهد. به همن علت اگر قصد خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی را دارید، حتما سری به سایت آمازون امارات بزنید!

فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین لوازم خانگی

روش های خرید مستقیم از دوبی

برای خرید لوازم خانگی از دبی به صورت مستقیم روش‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا به طور مفصل به آن می‌پردازیم.

سفر به امارات و خرید مستقیم از دبی

اگر هم به سفر علاقه دارید و هم به خرید، دبی برای شما مثل بهشت خواهد بود! با سفر به دبی می‌توانید علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری، در بهترین مراکز خرید دبی بگردید و محصولات مدنظرتان را به صورت مستقیم خریداری کنید. اما خب همیشه هم امکان سفر به دبی وجود ندارد چراکه هزینه سفر به دبی و اقامت در آنجا حتی برای یک مدت کوتاه هم به پول زیادی نیاز خواهد داشت. از طرف دیگر برای سفر به دبی باید چالش‌های دیگری مانند دریافت ویزا را به جان بخرید که خب ممکن است با یک حساب و کتاب ساده، سفر به دبی برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نباشد. در چنین شرایطی، بهتر است سراغ روش دیگر خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی برویم.

خرید اینترنتی از دبی و ارسال به ایران

روش دیگری که برای خرید اینترنتی از دبی و ارسال به ایران تازگی‌ها بسیار محبوب شده است، خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی در دبی است. گسترش تکنولوژی و دسترسی مردم به اینترنت باعث‌شده تا به راحتی از مرزها عبور کنیم و با اینکه در ایران هستیم اما خریدهای خود را از فروشگاه‌های خارجی در اقصی و نقاط دنیا انجام دهیم. امارات متحده عربی هم از بازار داغ خرید و فروش انلاین جا نمانده و شما می‌توانید کالاهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی در دبی ازجمله سایت نون خریداری کنید. خرید از سایت نون مانند خرید از سایت آمازون و علی باباست که طیف وسیعی از انواع کالاها را در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت تکی و عمده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های مالی، امکان خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی و دریافت آن در ایران وجود ندارد! به همین علت باید از شرکت‌های واسط برای خرید کالا از دبی کمک بگیریم.

نحوه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی و تحویل در ایران

نحوه خرید مستقیم لوازم خانگی از دبی و تحویل در ایران

با اینکه امکان خرید مستقیم و دریافت کالا از دبی به صورت مستقیم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی امارات در ایران وجود ندارد اما با این وجود خرید از دبی و تحویل در ایران، ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید! اصلا نیازی نیست شما خودتان را درگیر پروسه واردات کالا و امور مربوط به گمرک و … کنید بلکه تنها کافیست خریدتان را به شرکت‌های واسط همچون ایرانیکارت بسپارید. برای خرید از سایت آمازون امارات باید لینک محصول مدنظرتان را برای ایرانیکارت ارسال کنید تا کلیه امور مربوط به خرید و ارسال کالا توسط این مجموعه انجام شود و شما تنها باید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید! امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را برده باشید. شما هم می‌توانید نظرات و تجربیات خود را از خرید از دبی با ما به اشتراک بگذارید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *