خانه » آگهی رپورتاژ » آنچه باید درباره بهترین موسسه انجام پایان نامه بدانید…

آنچه باید درباره بهترین موسسه انجام پایان نامه بدانید…

یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان دانشگاه ها در مقاطع بالاتر از لیسانس با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع گرفتن مشاوره از موسسه انجام پایان نامه است.

بهترین موسسه انجام پایان نامه

به دلایل مختلفی برخی افراد تصمیم می گیرند که این کار نسبتا سخت و طاقت فرسا را خود انجام ندهند و آن را به دیگران و یا مجموعه های انجام پایان نامه بسپارند. اما قضیه همینجا تمام نمی شود. چالش های فراوانی درباره این کار وجود دارد.

 

در ادامه موسسه کانون پژوهشگران ایران را به عنوان یکی از موفق ترین و قابل اعتماد ترین موسسه های انجام پایان نامه معرفی خواهیم کرد و خواهیم گفت که چرا کانون پژوهشگران ایران، یکی از بهترین موسسات در حوزه نگارش و انجام پایان نامه تلقی می شود.

پایان نامه به طور خلاصه چیست؟

پایان ‌نامه که در زبان انگلیسی Thesis (با تلفظ تز) نامیده می شود، یکی از چیز هایی است که تمام دانشجویان از مرحله کارشناسی ارشد یا همان فوق لیسانس به بعد (که خود فوق لیسانس را هم شامل می شود) باید آن را برای فارغ التحصیلی و صدور مدرک آماده نمایند. پایان نامه ها باید دارای یک موضوع در حوزه مورد مطالعه دانشجو باشد. همچنین تمامی مراحل علمی برای به دست آوردن نتایج در نظر گرفته شود. به همین دلیل انجام آن برای افراد ضروری است.

انجام پایان نامه….صفر تا صد…مگر بدون چالش امکان پذیر است؟

بسیاری از دانشجویان که با ما ارتباط می گیرند و در مورد پروژه خود با ما صحبت می کنند. در لابه لای صحبت هایشان متوجه می شویم که پیش از ما آن را به موسسات و یا افراد دیگری سپرده بودند و انجام آن با شکست مواجه شده است.

انجام پایان نامه....صفر تا صد

اکثر آنها از هدر رفتن وقت و پول که مهم ترین سرمایه های هر شخص است، شکایت می کنند و از ما می خواهند تا برای ایشان پایان نامه شان را انجام دهیم. در این بین مشکلاتی از افراد و موسسات بیان می شود که واقعا حتی فکر کردن به آنها هم بسیار ناراحت کننده است.

برخی از آنها کار را نیمه کاره رها کرده اند یا اینکه تماس های شخص را دیگر پاسخ نمی دهند. حتی در صورتی که مبلغ پیش پرداختی برای نگارش پایان نامه گرفته نشده باشد، باز هم نگرانی افراد بابت وقت هدر رفته خود موضوع عجیبی است.

برای همین باید پایان نامه های خود را به موسساتی بسپاریم که علاوه بر پاسخگویی سریع و تمام وقت، قیمت مناسبی هم داشته باشند و کیفیت پایان نامه هم مثال زدنی باشد. موسسه کانون پژوهشگران ایران، تمامی این ویژگی ها را گرد هم آورده و خیال تمام دانشجویان و افراد متقاضی انجام مقاله را از بابت صحت انجام کار راحت کرده است.

قیمت دقیق انجام یک پایان نامه چقدر است؟

قیمت تمام شده به انجام رساندن یک پایان نامه، موضوع بسیار مهمی است که در کنار کیفیت داشتن پایان نامه، برای افراد متقاضی بسیار حائز اهمیت است. چیزی که مشخص است نمی توان به طور ثابت  عددی برای انجام پایان نامه در نظر گرفت. مبلغ نوشتن پایان نامه بسته به موارد زیر تعیین می‌گردد…

  1. رشته و گرایش دانشگاه محل تحصیل
  2. موضوع پایان نامه
  3. حجم موارد مطروح شده در پروپوزال
  4. مقطع محقق پایان نامه
  5. ساعاتی که برای مشاوره و آموزش پایان نامه صرف می شود
  6. نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است
  7. استخراج چاپ و اکسپت مقاله از پایان نامه

*** البته در نظر داشته باشید که مهم ترین عامل و تعیین کننده ترین عامل در تعیین قیمت نهایی انجام پایان نامه، نوع آن (کارشناسی ارشد یا دکترا)، رشته و دانشگاه محل تحصیل می باشد.

انواع پایان نامه ها کدام اند؟

درجه سخت گیری و دقت برای پایان نامه ها در برخی از رشته‌های فنی بسیار پایین است. اما از سمت دیگر، پایان نامه های رشته های تخصصی‌تر و مقاطع بالاتر مانند دکتری باید با دقت بسیار زیاد و حساسیت ویژه ای نگارش شوند.

انواع پایان نامه

همچنین در رشته‌های پزشکی نیز دانشجویان موظف ‌اند، پایان‌نامه ‌های علمی و استاندارد ارائه دهند که در سه دست ۱. عمومی ۲. علوم پایه ۳. تخصص قرار می‌گیرند.

اما به طور کلی پایان نامه ها در دو دسته کارشناسی ارشد و دکترا تقسیم بندی می شوند که دارای تفاوت ها و شباهت های زیادی می باشند. در ادامه چند مورد از تفاوت های اصلی و اساسی این دو نوع پایان نامه را بیان خواهیم کرد…

*** لازم به ذکر است که دانستن این تفاوت ها و رعایت کردن این موارد در نگارش پایان نامه، امری بسیار مهم و قابل توجه است. حتما پایان نامه خود را به مجموعه ای بسپارید که تمامی این خدمات دهی ها را انجام بدهد.

۱- نحوه نگارش و مدل محتوا اولین موضوع است که در میان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است. همچنین رساله‌ی دکترا از لحاظ محتوا پربارتر و حجیم‌تر از پایان نامه های کارشناسی ارشد می باشد.

۲- پایان‌نامه های کارشناسی ارشد می‌تواند برای مثال پژوهشی باشد که تحقیقات قبلی انجام شده را تکمیل کند. ولی پایان‌نامه های سطح دکترا به اجبار بایستی نتایج حاصل از پژوهش روی موضوعی نوین باشند.

۳- در پایان‌نامه دکترا به عبارتی نیاز است تا یک سطح بالاتر از سطح عادی بیان شود و توضیحات بیشتری برای تمام قسمت ها داده شود. همچنین در رشته های مختلف در بعضی مواقع نیاز به ارائه ی ایده‌های جدید است. که در نهایت منجر به ارائه ی نظریه ای جدید می‌گردد. و این کمی کار را سخت می کند.

۴- نوع پروپوزال (پیشنهاد پژوهش) که برای پایان نامه دوره کارشناسی و دکترا ارائه می شود، نیز با هم دارای تفاوت است. پروپوزال سطح دکترا نسبت به کارشناسی ارشد مفصل‌تر است. چون باید تشریح کاملی از آنچه در پایان نامه موجود است ذکر گردد باشد. اما در پروپوزال کارشناسی ارشد مطرح شدن موارد ضروری به طور کلی کافی است.

۵- در دوره ی کارشناسی ارشد، هدف نهایی از نگارش پایان نامه ،آشنایی با اصل پژوهش و یادگیری روش های آن است. اما دانشجویان مقاطع دکتری باید به انجام پژوهش و نگارش رساله تسلط کافی را داشته باشند و پس از فارغ التحصیلی توانایی انجام پژوهش های با سطح بالا را داشته باشند.

۶- پایان‌نامه دکتری نسبت به پایان نامه ی ارشد ،دامنه ی گسترده تر ،فرضیات قوی تر و تحلیل عالمانه تر و نوآوری بیشتری دارد.

۷- در پایان‌نامۀ کارشناسی ‌ارشد، دانشجو برای اولین بار به‌ طور جدی کار پژوهشی خود را آغاز می‌کند و از دانشجو انتظار می‌رود به اصول روش تحقیق توجه کند. در صورتی که که در رساله‌ی دکتری از دانشجو انتظار می‌رود نه تنها بایستی پژوهش او از اصالت و نوآوری برخوردار باشد.

۸- دانشجویان در سطح دکترا باید بتوانند در آینده راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد را برعهده بگیرند. و این به این معنی است که باید سطح علمی بیشتر و مطالب قوی تری را مطالعه نمایند.

۹- در بحث نمره دهی در دکترا داوران و کارشناسان انتظارات بالاتری دارند و باید پایان نامه دانشجو، راضی کننده باشد.

در پایان باید اشاره کنیم که تمامی مواردی که یک شخص می تواند از موسسه انجام پایان نامه انتظار داشته باشد، در موسسه انجام پایان نامه کانون پژوهشگران ایران وجود دارد و بررسی و اصلاح و بازبینی پایان نامه به همراه کلی خدمات دیگر در این مجموعه با قیمت مناسب و مطابق با سلیقه مشتری انجام می‌شود.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *