خانه » آگهی رپورتاژ » قبل از خرید پیج اینستاگرام با مزایا و معایبش آشنا شوید!

قبل از خرید پیج اینستاگرام با مزایا و معایبش آشنا شوید!

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که در این شبکه اجتماعی پر مخاطب و محبوب فعالیت می کنند است. چرا که افزایش فالوور اینستاگرام رابطه مستقیم با افزایش درآمد افراد و برندهایی که در اینستاگرام حضور دارند دارد! چون اینستاگرام منبع عظیمی از مشتریان دست به نقد است که فقط منتظرند شما پیشنهادات خود را بدهید و آن ها از شما خرید کنند.

جذب فالوور واقعی و هدفمند به صورت اورگانیک کاری سخت و زمان بر است. برای این کار باید محتوای با کیفیت و عالی تولید کنید و در کنارش استمرار داشته باشید. خیلی ها اصلا توانایی این کار را ندارند به خاطر همین به فکر خرید پیج اینستاگرام آماده هستند. اما باید بدانید خرید پیج هم مزایا و معایب خودش را دارد و شاید به درد هر کسی نخورد!

در این مقاله دقیقا قصد دارم در مورد مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام صحبت کنم. پیشنهاد می کنم تا قبل از خواندن این مقاله به هیچ وجه سمت خرید پیج نروید! پس از شما می خواهم که تا انتهای این مقاله همراه من باشید تا اطلاعات کاملی در مورد خرید پیج به دست آورید.

 

خرید پیج اینستاگرام با خرید فالوور چه فرقی می کند؟

قبل از هر چیز اجازه بدید کمی در مورد خرید فالوور اینستاگرام صحبت کنم. خرید فالوور اینستاگرام به معنی خریدن فالوور فیک اینستاگرام است. یعنی تمام سایت هایی که خدمات خرید فالوور ارائه می کنند در واقع فالوور فیک و غیر واقعی می فروشند. پس همین ابتدای کار بدانید که خرید فالوور باعث افت شدید پیج تان می شود و نرخ تعامل را به شدت پایین می آورد.

اما بحث خریدن پیج اینستاگرام جداست. پیج های اینستاگرامی که برای فروش هستند فالوور فیک دارند اما واقعی هم دارند. معمولا به دو حالت پیج های اینستاگرامی به فروش گذاشته می شوند. پیج هایی هستند که یا فالوورهایشان فیک است و تقریبا ۱۰ درصد آن ها فعال هستند و همینطور پیج هایی که واقعی هستند یعنی دارای فالوور واقعی اند.

 

آیا خرید پیج اینستاگرام مجاز است؟

خرید و فروش پیج اینستاگرام از دید خودِ اینستاگرام غیرقانونی است. چون زمانی که مشخصات و محتوای پیج تغییر پیدا می کند اساسا خلاف قوانین اینستاگرام است. شما باید ریسک این را به جان بخرید که بعد از خرید پیج مشکلات احتمالی برای تان پیش نیاید! ممکن است اینستاگرام متوجه این موضوع شود و پیج شما را غیرفعال کند. در این صورت ممکن است هزینه ای که کرده بودید کاملا از بین برود!

این دقیقا مثل ریسک کردن است چون اینستاگرام هیچ مسئولیتی را در قبال مشکلات بعدی که ممکن است برای پیج تان بیافتد قبول نمی کند.

 

مزایای خرید پیج اینستاگرام

مزایای خرید پیج اینستاگرام

دیده شدن سریع

معمولا کسب و کارهای تازه تاسیس که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع می کنند به دنبال دیده شدن و فروش سریع محصولات شان هستند. اگه بخواهند به صورت اورگانیک در اینستاگرام رشد کنند چنین کاری بسیار زمان بر است. به همین دلیل خریدن یک پیج اینستاگرام آماده یکی از بهترین کارهایی است که در شروع کار می توانند انجام دهند.

 

صرفه جویی در زمان

اگر به دنبال رشد سریع و کوتاه ترین زمان ممکن هستید خرید پیج اینستاگرام گزینه خوبی برای شما خواهد بود. زمان مهمترین مولفه رشد در هر کسب و کاری است. زمان طلاست و نباید از دستش بدهید. چون همین حالا که شما به فکر رشد کسب و کارتان در اینستاگرام هستید خیلی از رقبای شما به فکر قوی تر کردن خودشان هستند. پس به همین دلیل باید سریع تر دست به کا شوید و پیج اینستاگرام خود را با قدرت بالا راه اندازی کنید.

 

صرفه جویی در هزینه

برای رشد اورگانیک در اینستاگرام نیازمند تولید محتوای مستمر و با کیفیت هستید. از هزینه های تولید محتوا در اینستاگرام خبر دارید؟ واقعا سرسام آور است. هر کسی نمی تواند از پس این هزینه ها بر آید. از طرفی تبلیغات هم گزینه دیگری برای سریع تر دیده شدن است اما آیا واقعا می توانید همیشه تبلیغ کنید؟ هزینه تبلیغات در اینستاگرام هم به شدت بالاست. پس خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

افزایش اعتبار برند در سریع ترین زمان ممکن

شاید به این فکر کرده اید که بیشتر پیج هایی که فالوور زیادی دارند را تا الان فالو کرده اید. مسلما میزان تعداد فالوورهای یک پیج دلیل قانع کننده ای برای دنبال کردنش توسط افراد است. به همین دلیل برندسازی و افزایش اعتبار برند یکی از مهمترین کارهایی است که باید در اینستاگرام انجام دهید. با خرید یک پیج اینستاگرام آماده پروسه افزایش اعتبار برندتان بسیار سریع تر خواهد شد.

 

معایب خرید پیج اینستاگرام

 

معایب خرید پیج اینستاگرام

خطر بسته شدن پیج

یکی از خطراتی که ممکن است شما را تهدید کند این است که بعد از خرید پیج و عوض شدن اطلاعات آن اینستاگرام حساس می شود و احتمال اینکه پیج تان را مسدود کند بالاست. این موضوع دست ما نیست و اینستاگرام است در موردش تصمیم بگیرد. الگوریتم های اینستاگرام جدیدا بسیار هوشمند شده اند و خیلی نمی توان آن ها را دور زد!

 

احتمال تعامل پایین فالوورها با پیج

یکی از معایب خرید پیج اینستاگرام این است که از پیج شما دارای فالوورهای فیک باشد ممکن است نرخ تعامل در پیج شما بسیار پایین باشد. مثلا ممکن است ۱۰۰ کا فالوور داشته باشید اما فقط ۱۰۰ نفر پست های شما را لایک کنند. در این صورت پیجی که خریداری کرده اید به درد هیچ کاری نمی خورد! فقط برای ادعا کردن خوب است.

 

عدم وجود مشتری در پیج

اگر پیج اینستاگرام با فالوورهای غیرواقعی خریداری کنید هیچ مشتری وجود ندارد که محصولات شما را خریداری کند. اگر واقعا هدف تان افزایش فروش محصولات تان در اینستاگرام است اصلا به فکر خریدن پیج اینستاگرام با فالوور فیک نباشید! برای فروش در اینستاگرام به فالوورهای واقعی نیاز دارید و باید آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

 

کاهش اعتبار برندتان

واقعیت این است که کاربران اینترنتی خیلی باهوش تر از قبل شده اند. خوب و بد را خیلی بهتر از قبل تشخیص می دهد. اگر پیجی که فالوورهای واقعی نداشته باشد و تعامل فالوورهای با پیج پایین باشد به زودی توسط کاربران شناسایی می شود. آن ها می فهمند که فالوورهای پیج مورد نظر واقعی نیستند! همین باعث می شود که این موضوع را با بقیه افراد در میان بگذارند و کم کم اعتبار برندتان کم و کمتر شود.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردم مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام را به شما بگویم. قبل از خرید پیج حتما اهداف کاری خود را مشخص کنید که بعدا پشیمان نشوید! شما قرار است از اینستاگرام کسب درآمد کنید. آیا به نظرتان با پیجی که فالوور فیک داشته باشد این کار امکان پذیر است؟

این مقاله خلاصه ای از مطلب خرید پیج اینستاگرام سایت همیار وب است. برای خواندن کامل این مطلب پیشنهاد می کنم به آدرس https://hamyareweb.co/buy-instagram-page/ مراجعه کنید.

امیدوارم از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. هر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *