خانه » آگهی رپورتاژ » قیمت سیمان امروز در بازار شهر بتن

قیمت سیمان امروز در بازار شهر بتن

قیمت سیمان امروز را در بازار شهر بتن پیگیر باشید.

قیمت سیمان امروز در بازار شهر بتن

سیمان یکی از پر‌کاربرد‌ترین مواد مورد استفاده در ساخت‌و‌ساز‌های جهانی است. طوری که نبود آن باعث ایجاد مشکلات زیادی برای سازنده‌ها، به خصوص سازنده‌های ساختمانی، می‌شود. در اکثر مواقع کسانی که در کار ساختمان‌سازی، پل‌سازی، جاده‌سازی و…مشغول فعالیت هستند، به دنبال جایی مناسب برای تهیه سیمان مرغوب، با‌کیفیت و صد البته ارزان هستند. در این مقاله قرار است راهکار‌های خرید و مکان‌هایی که می‌توانید سیمان خوب تهیه کنید و نرخ جدید سیمان امروز را به شما معرفی کنیم.

بهتر است سیمان خود را از کجا بخریم؟

فروشگاهی که می‌خواهید از آن سیمان بخرید باید چه معیار‌هایی داشته باشد؟ قرار است در این‌باره راهنمای‌تان باشیم پس با ما همراه باشید.

ارائه محصولات با‌کیفیت

ایران از نظر تولید سیمان مرغوب در رتبه ۱۳ جهان قرار دارد. همین امر هم باعث شده که سازندگان بیشتر از هر چیز به دنبال کیفیت باشند، اما مهم‌ترین ملاک‌های تشخیص یک سیمان با‌کیفیت چیست؟ در ادامه به تعدادی از این موارد می‌پردازیم:

  • در حال حاضر در بازار دو نوع سیمان وجود دارد؛ پرتلند و غیر‌پرتلند. سیمان پرتلند از لحاظ کیفیتی به مراتب بهتر از غیر‌پرتلند است. این ماده از ترکیب مواد معدنی کلسیم، آلومینیوم، سیلیکون و اکسید آهن تشکیل می‌شود.
  • سیمان باید بدون هیچگونه کلوخ و گرد و غبار باشد. وجود کلوخ ممکن است ناشی از ناخالصی آن باشد.
  • ما می‌توانیم با حس لامسه هم متوجه کیفیت شویم. باید موقع لمس کردن سیمان، خنکی آن را احساس کنیم. علاوه بر خنکی، نرم بودن هم مزیت است و اگر در زمان کشیدن دست بر روی این پودر، زبری را حس کنیم به معنای ناخالصی آن است.
  • چهارمین موردی که در بررسی کیفیت سیمان به ما کمک می‌کند، رنگ است. سیمان با‌کیفیت مورد استفاده برای ساختمان‌سازی باید رنگ خاکستری ملایم مایل به سبز روشن داشته باشد و اگر برای تزئینات بخواهیم از آن استفاده کنیم باید رنگی سفید داشته باشد.
  • با بوی سیمان، می‌توانیم از کیفیت آن مطمئن شویم. فقط کافی است با مقداری آب مخلوطش کرده و بعد آن را بو کنید. اگر بوی خاک به مشامتان رسید، متوجه می‌شوید که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.
  • شناور کردن سیمان بر روی آب هم یک راه ساده برای تعیین میزان کیفیت است. اگر مقداری از این ماده را بر روی آب پخش کردید و برای مدتی روی آب شناور ماند و بعد ته‌نشین شد، به معنای باکیفیت بودن آن است.
  • نگاه کردن به بسته‌های سیمان هم حائز اهمیت است. روی بسته‌بندی‌ها باید گواهی‌های استاندارد مثل CE و یا ISI حک شده باشد.

بهتر است سیمان خود را از کجا بخریم؟

داشتن تمامی برندهای معتبر بازار

زمانی که می‌خواهید از جایی سیمان خود را تهیه کنید، طبیعی است که خواستار خرید بهترین برند‌ها باشید. از این رو عرضه سیمان با برند‌های معتبر، یکی مزایای فروشگاه فروشنده است. از برند‌های معتبری که کیفیت خوبی دارند، می‌توان به «تهران»، «فارس و خوزستان»، «سپاهان»، «صوفیان»، «شاهرود»، «غرب» و…اشاره کرد.

داشتن قیمت ارزان و منصفانه

یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای خرید سیمان، ارزان و منصفانه بودن قیمت آن است. جایی که شما بتوانید با خیال راحت این ماده پر‌کاربرد را با قیمتی مناسب تهیه کنید. قیمت سیمان مصوب است و از طریق دولت به عرضه‌کنندگان آن ابلاغ می‌شود، اما متأسفانه بالا رفتن قیمت ارز بر این کالا هم تأثیر می‌گذارد. پس پیدا کردن یک عرضه کننده منصف، می‌تواند یکی از اولویت‌های کار شما باشد.

حمل‌و‌نقل درست

و اما آخرین موردی که به آن می‌پردازیم، ارسال به روشی درست است. عرضه‌کننده باید سیمان‌ها را طوری به دست شما برساند که هیچ صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود. این به این معنا است که در زمان تحویل، بسته‌ای پاره نشده باشد یا اگر ارسال در زمانی انجام می‌شود که هوا بارانی است، طوری ارسال شود که دچار خرابی و زیان شما نشود.

با توجه به این ملاک‌ها، بهترین جایی که می‌توانید سیمان خود را تهیه کنید، شهر بتن است. شهر بتن با‌کیفیت‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های سیمان را برای شما فراهم کرده است. همچنین با ارسالی امن و سریع باعث می‌شود که خریدی مطمئن را تجربه کنید.

با سر زدن به سایت شهر بتن از آخرین قیمت سیمان‌ بازار روز در هر برندی با‌خبر می‌شوید. همچنین سایت شهر‌بتن می‌تواند مرجع خوبی برای مقایسه قیمت‌ها باشد. در ادامه به ارزیابی قیمت‌های شهر بتن می‌‌پردازیم.

بهترین قیمت سیمان در شهر بتن

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، شهر بتن به دلیل داشتن سایت به روز، یک مرجع اصلی برای خرید سیمان است. در اینجا شما می‌توانید هر مقداری که مدنظر دارید و از هر برندی که می‌خواهید، این ماده را با قیمتی مناسب تهیه کنید. اگر بخواهید برای مصارف عمومی سیمان تهیه کنید، کافی است که با خرید بسته‌های ۵۰ کیلویی، نیاز خود را بر‌طرف کنید، اما اگر برای فعالیت‌های ساختمان‌سازی، جاده‌سازی و…نیاز دارید، می‌توانید به راحتی از شهر بتن با هزینه‌ای اقتصادی‌تر سیمان مورد نیاز خود را به صورت فله بخرید.

سیمان در شهر بتن

کلام آخر

در این مقاله تمام تلاشمان بر این بود که شما را با عرضه‌کننده‌ای مناسب و البته مصالح ساختمانی شهر بتن آشنا کنیم. تیم شهر بتن با افتخار اعلام می‌کند که جهت تأمین سیمان باکیفیت و بلوک سیمانی، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *