خانه » بررسی و معرفی » فستیوال خرید قطر تا اواسط بهمن ادامه دارد!

فستیوال خرید قطر تا اواسط بهمن ادامه دارد!

درباره فستیوال خرید قطر بیشتر بدانید!

فستیوال خرید قطر

در این پست در مورد زمان برگزاری فستیوال قطر، محل برگزاری و اجناسی که در این فستیوال با تخفیف به فروش می رسند مطالب مفیدی جمع آوری شده با ما همراه باشید.

به گزارش خبر ویژه، قطر کشور کوچک حاشیه خلیج فارس که بعد از جام جهانی به عنوان یکی از کشورهای توریستی معروف شده است مقصد گردشگران بسیاری است. در این میان تورهای قطر یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به این کشور و دیدن جذابیت های آن است.

ممکن نیست کسی بخواهد با تور قطر safarme.ir به این کشور سفر کند و از مراکز خرید آن دیدن نکند. اینجا به بهترین زمان  خرید در کشور قطر اشاره می کنیم.

فستیوال خرید قطر

زمان برگزاری فستیوال قطر

اگر می خواهید تور قطر رزرو کنید بهترین زمان، زمان برگزاری فستیوال قطر است که برای سومین بار در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. با توجه به هوای گرم و شرجی  کشور قطر این فستیوال در زمستان برگزار می شود و تقریبا یک ماه طول می کشد. برای رزرو بلیط بهتر است قبل از بهمن ماه اقدام کنید چرا که این فستیوال تا اواسط بهمن ادامه دارد و شما می توانید خریدهایتان را با بهترین قیمت ها و تخفیف ها انجام دهید. اگر به زمان اواسط این فستیوال برسید خرید برایتان بسیار مشکل می شود و دلیل آن ازدحام بسیار مردم و گردشگران برای خرید از مراکز آن است. از طرفی هم اگر بخواهید این سفر را به اواخر زمان خرید بیندازید ممکن است از خرید خیلی از محصولات جا بمانید و بخاطر اتمام موجودی نتوانید خرید کنید.

محل برگزاری فستیوال قطر

فستیوال قطر هر سال در تمام شهر های آن برگزار می شود اما اگر مرکز اصلی این فستیوال را بخواهید بدانید باید بگوییم دوحه که پایتخت این کشور نیز محسوب می شود مرکز اصلی فستیوال خرید قطر است. تورهای قطر این شهر را جزء شهرهای تفریحی و گردشی در برنامه های خود دارند. در جشنواره خرید قطر تقریبا تمام فروشگاه ها و مراکز خرید در ماراتن تخفیف و جذب مشتری شرکت می کنند و گاهی قیمت محصولات خود را به کمتر از نصف می رسانند.

اجناسی که در این فستیوال با تخفیف به فروش می رسند

تمامی برندها و محصولات در این فستیوال شامل تخفیف می شوند. پوشاک با برندهای مطرح دنیا در این فستیوال از طرفداران بیشتری برخوردار است. لوام الکترونیک مانند گوشی و لپتاپ ها نیز در مقام دوم برای خریداران قرار دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در جشنواره خرید قطر طرفداران خاص خود را دارد که هر سال از سر تا سر جهان برای مراکز زیبایی خود و یا استفاده شخصی به این جشنواره می آیند. کالاهای تزئینی و لوازم خانگی با بهترین برندها در این فستیوال در اختیار خریداران قرار می گیرد.

تفریحات در فستیوال خرید قطر

تفریحات در فستیوال خرید قطر

گردشگرانی که تور قطر را برای رفتن به جشنواره خرید قطر انتخاب می کنند در ابتدا به رزرو تور توجه میکنند، و در مرحله بعد به تفریحات آن که در تور انتخاب می شود نیز توجه ویژه دارند. شاید جالب باشد که بدانید در فستیوال خرید قطر حتی مکان های تفریحی نیز از تخفیفات ویژه برخوردارند.

از تفریحاتی که در جشنواره خرید قطر با تخفیفات ویژه پذیرای شماست می توان جزیره کاتارا را نام برد. جاذبه گردشگری که به عنوان یک پروژه فرهنگی طراحی شده و شامل فروشگاه هایی با اجناس هنری و نمایشگاه هاست و یک مسجد با بنایی دیدنی دارد. پارک کاتارا در فستیوال خرید قطر انواع بازی ها را با تخفیف در اختیار گردشگران قرار می دهد. از بهترین تفریحات قطر که تخفیف های آن در این جشنواره طرفداران زیادی دارد تفریحات دریایی قطر است. این کشور به دلیل ساحلی بودن تفریحات آبی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در فستیوال خرید قطر تفریحاتی مانند شنا و غواصی، ماهیگیری و سفر با قایق با تخفیف های خاص دل هر گردشگری را می برد. اگر اهل هیجان باشید با قیمتی بسیار مناسب می توانید جت اسکی را تجربه کنید و از آدرنالین بالا لذت ببرید تا تور قطر در دفتر خاطراتان ماندنی شود. در این فستیوال گردش با کشتی نیز طرفداران خاصی دارد. خرید بلیط با تخفیف های جشنواره و لذت از برنامه های متنوع کشتی از تفریحات بسیار پر طرفدار این جشنواره است.

از موارد دیگر که در فستیوال خرید قطر شامل تخفیف می شود رستوران های آن است.در شلوغترین روزهای فستیوال رستوران های قطر با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت پذیرای میهمانان جشنواره هستند. در این جشنواره غذاهای بین المللی و محلی می تواند خستگی یک راهپیمایی برای خرید را از تنتان بیرون برد.

برای رزرو بلیط و تور قطر در این فصل زیبای تخفیف سفرمی را از دست ندهید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *