خانه » آگهی رپورتاژ » اقامت در مجاورت دریا با رزرو هتل صحرا نوشهر

اقامت در مجاورت دریا با رزرو هتل صحرا نوشهر

نما بیرونی هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر، از قدیمی ترین هتل های استان مازندران است که در کنار ساحل دریای خزر ساخته شده است. رزرو هتل صحرا نوشهر به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند در یکی از هتل های ساحلی شمال اقامت داشته باشند و صبح ها با صدای امواج دریا و مرغان دریایی بیدار شوند. هتل صحرا نوشهر، جزو هتل های سه ستاره در نوشهر به شمار می آید و هزینه اقامت در آن، مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل صحرا نوشهر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده و سابقه زیادی در هتلداری دارد. آخرین بازسازی هتل صحرا در سال ۱۳۹۹ انجام شد و به شکل امروزی درآمد. هتل صحرا نوشهر، ساختمانی ۲ طبقه است که ۳۵ اتاق مختلف دارد. برای رزرو هتل صحرا نوشهر، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی دلخواهتان را انتخاب کنید.

در تمام اتاق های هتل صحرا نوشهر، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، حوله، مبلمان، میز غذاخوری، میز آرایش، وسایل بهداشتی، دستمال کاغذی، جالباسی، کمد لباس، اسپیلت، شوفاژ و… وجود دارد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل صحرا نوشهر خدمات رفاهی مختلفی مانند خدمات خانه‌داری، روم سرویس، تشریفات ویژه، پذیرش شبانه روزی، خدمات تور، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و خدمات تهیه بلیط انجام می شود.

مسافرانی که با خودروی شخصی به مازندران سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل صحرا نوشهر پارک کنند که در محوطه هتل قرار دارد و استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است.

از دیگر امکانات هتل صحرا نوشهر می توان به وجود چایخانه سنتی، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران بام و… اشاره کرد.

چشم انداز اتاق های هتل صحرا، رو به دریای خزر و محوطه سرسبز هتل است و منظره زیبایی دارد.

محوطه هتل صحرا نوشهر

خوردن انواع غذاهای خوشمزه در هتل صحرا نوشهر

مهمانان عزیز می توانند برای خوردن وعده های غذایی ناهار و شام به رستوران هتل صحرا مراجعه کنند که در طبقه همکف قرار دارد. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و شمالی با طعم لذیذ سرو می شود. رستوران هتل صحرا نوشهر، ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را به صورت همزمان دارد.

پیش از رزرو هتل صحرا نوشهر توجه داشته باشید که در این هتل، صبحانه سرو نمی شود و باید خودتان وعده صبحانه را تهیه بفرمایید.

موقعیت مکانی هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر در ابتدای جاده نور و روبروی دانشگاه آزاد نوشهر قرار دارد. نزدیکی به ساحل دریا و پارک جنگلی سی سنگان از جمله مزایای اقامت در هتل صحرا نوشهر است. قرارگیری هتل صحرا در خارج از محدوده ترافیک نوشهر، به رفت و آمد راحت مسافران کمک می کند.

رزرو هتل صحرا نوشهر از سامانه سفربازی

اگر به دنبال هتلی مناسب در شهر نوشهر هستید، می توانید هتل صحرا نوشهر را برای اقامت خود انتخاب کنید. یکی از سریعترین راه ها برای رزرو هتل و اقامتگاه، مراجعه به سامانه سفربازی است که بهترین هتل ها را با تخفیف ویژه به شما پیشنهاد می دهد. برای رزرو هتل صحرا نوشهر با بهترین قیمت، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را در هتل صحرا انتخاب کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *