خانه » آگهی رپورتاژ » خرید آسیاب قهوه دست دوم حرفه ای

خرید آسیاب قهوه دست دوم حرفه ای

راهنمای خرید آسیاب قهوه دست دوم 

خرید آسیاب قهوه دست دوم حرفه ای

اگر قصد آسیاب قهوه دست دوم حرفه ای دارید در این پست با نکات کلیدی و مهمترین ویژگی‌ها آن آشنا می‌شوید با ما همراه باشید.

خرید آسیاب قهوه دست دوم حرفه‌‌ای یا تجهیزات دیگری مثل تمپر و لولر کاری سخت و نیازمند مشورت با یک کارشناس خبره است، چرا که شما نمی‌توانید درون دستگاه را به دقت مشاهده و بررسی کنید، از این رو توصیه ما این است که از یک فروشگاه معتبر تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مربوط به خرید آسیاب قهوه دست دوم خرید چنین دستگاه‌هایی توصیه نمی‌شود. به جای ریسک خرید دستگاه‌های دست دوم که ممکن است دارای عیوب ناشناخته باشند، بهتر است به سراغ فروشگاه‌های معتبری مثل قهوه پخش بروید که دستگاه‌های دست اول و با کیفیت عالی عرضه می‌کنند. در این فروشگاه‌ها، شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از آسیاب‌های قهوه حرفه‌ای انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولی با قیمت مقرون به صرفه و همچنین با گارانتی اعتباری خریداری می‌کنید. این روش نه تنها به شما امکان می‌دهد تا از کیفیت و عملکرد بالای دستگاه خود اطمینان داشته باشید، بلکه در درازمدت از نظر مالی نیز به صرفه‌تر خواهد بود.

نکات خرید؛ کارکرده آسیاب قهوه صنعتی دست دوم

قهوه‌های مختلف با دانه‌های مختلفی درست می‌شوند، در واقع دانه قهوه میزان رست و آسیاب متفاوتی دارند، برای مثال قهوه ترک باید دانه‌های بسیار ریزی داشته باشد. به طوری که کاملا پودر شده باشد، در حالی که قهوه عربیکا دانه‌های درشت‌تری نیاز دارد. مهم‌ترین نکته هنگام خرید آسیاب قهوه دست دوم حرفه‌‌ای، توجه به همه منظوره بودن آسیاب است. اگر شما هم یک کافه دار هستید، این گزینه از اهمیتی افزون بر همه نکات برخوردار خواهد بود. شاید تصور کنید این نکته را می‌توان فاکتور گرفت، اما در نظر داشته باشید که برندهای تولید کننده آسیاب قهوه هزینه‌های بسیاری را صرف می‌کنند تا قابلیت تمیز کردن آسان را به محصولات خود اضافه کنند. آسیاب دست دوم شما هرچه تمیز‌تر باشد، کارکرد بهتری خواهد داشت، چرا که نشان دهنده میزان اهمیتی است که به نگهداری دستگاه داده شده است. آسیاب‌های صنعتی به طور معمول سرو صدای زیادی تولید می‌کنند، بنابراین پیش از خرید آسیاب قهوه دست دوم، بهتر است یکبار آن را روشن و به صدایش گوش فرا دهید. اگر سروصدا به اندازه‌‌ای بود که بتوانید تحمل کنید، این محصول را خریداری کنید. ظرفیت دستگاه برای شمایی که به دنبال خرید آسیاب قهوه دست دوم صنعتی هستید، از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعی است که اگر برای کافی شاپ یا رستوران این دستگاه را تهیه می‌کنید، ظرفیت یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که می‌تواند سرعت سرویس دهی شما را افزایش دهد. دستگاه چقدر به کار گرفته شده است؟ این یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که باید پیش از خرید آسیاب قهوه صنعتی دست دوم بپرسید. هرچه سرعت دستگاه بیشتر باشد، طول عمر مفید آن کمتر خواهد بود. بسیاری تصور می‌کنند سرعت بالاتر به معنی سرعت ارائه خدمات به مشتریان است، در حالی که سرعت بالاتر موجب داغ کردن موتور دستگاه می‌شود. تمام دستگاه‌های الکترونیکی اگر بیش از اندازه داغ شوند، از بین می‌روند. این اصل درباره آسیاب قهوه نیز صادق است.

آسیاب قهوه صنعتی دست دوم

استیل ضد زنگ و سرامیک دو متریال عمده‌‌ای است که در تولید آسیاب‌های قهوه امروزی به کار گرفته می‌شوند. نوع سرامیکی از طول عمر بالاتری برخوردار است، البته بهتر است همراه جنس آسیاب، شرکت تولید کننده آن را نیز از فروشنده سوال کنید. نوع تیغه آسیاب از دیگر نکاتی است که پیش از خرید آسیاب قهوه دست دوم باید از فروشنده بپرسید. به طور کلی دو دسته تیغه‌های دیسکی و تیغه‌‌ای در بازار موجود است. آسیاب آج‌دار یا دیسکی قهوه بهتری در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته بعدی درباره برند تولید کننده آسیاب صنعتی است. یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که قطعا شما هم به آن توجه دارید، توازن قیمت و کیفیت است. هیچ مرجع مشخصی برای استاندارد گذاری این معیار وجود ندارد، بلکه باید کمر همت بست و در بازار به دنبال آسیاب‌های مختلف باشید. بهتر است پیش از هر گونه اقدامی، از فروشنده درباره میزان کار دستگاه در طول روز سوال کنید. دستگاه‌هایی که تمام طول روز در حال کار هستند، مسلم است که نمی‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند. به طور کلی دستگاه‌هایی که بعد از هر ساعت کار چند دقیقه‌‌ای استراحت می‌کنند، گزینه بهتری به شمار می‌روند.

آسیاب قهوه دست دوم حرفه‌‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین نکات، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، تمیز بودن دستگاه است. در واقع این تمیز بودن است که نشان دهنده اهمیت کافه دار به دستگاه است، البته منظور از تمیز بودن، ظاهر دستگاه نیست، بلکه قسمت‌های مختلف همچون تیغه‌ها نیز باید به خوبی تمیز شده باشند. یک آسیاب دست دوم خوب به جای پیچ تنظیم سرعت، از دکمه استفاده می‌کند. به طور معمول این پیچ‌ها عمر کوتاهی دارند، همچنین در شلوغی‌ها ممکن است از بین بروند. بنابراین دکمه‌های تنظیم سرعت عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. به تیغه‌های دستگاه توجه بسیاری داشته باشید. تیغه‌ها باید از جنس سرامیک باشند. در صورتی که از تیغه‌های استیل یا فلزی استفاده کنید، دستگاه سریعتر داغ می‌شود. پیش از خرید دستگاه سرعت آن را بپرسید. دستگاه‌های کند‌تر عملکرد بهتری دارند، چون موتور زمان بیشتری برای استراحت و خنک شدن دارد.

آسیاب قهوه دست دوم حرفه‌‌ای

قهوه پخش یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است در زمینه عرضه تجهیزات کافی شاپ فعالیت می‌کند. این مجموعه با سابقه درخشانی که از خود به یادگار گذاشته است، امروز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. دستگاه آسیاب قهوه نو و با کیفیت را با قیمتی مناسب از سایت فروشگاه اینترنتی قهوه پخش بخرید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *