خانه » زندگینامه » تحقیق در مورد زندگی نانسی سویتلند

تحقیق در مورد زندگی نانسی سویتلند

مختصر در مورد زندگینامه نانسی سویتلند

زندگینامه نانسی سویتلند

نانسی سویتلند ۸۹ ساله متولد ۶ می ۱۹۳۴، نویسنده‌ای است توانا که تا کنون برنده ۶۵ جایزه بین المللی شده است. او در صنعت نویسندگی و ویرایش سابقه زیادی دارد و در زمینه داستان نویسی، ویرایش، فیلم نویسی، انتشارات، و نویسندگی فعال است. این مادربزرگ مهربان در طول زندگی خود کارهای زیادی انجام داده است و این موضوع آن را از دیگر نویسندگان متفاوت کرده است.

زندگینامه نانسی سویتلند

نانسی سویتلند در دوران تحصیل خود در سن ۱۳ سالگی از مدرسه اخراج شد. او از بین تمام فعالیت‌ها به نوشتن، خواندن و بازی گلف علاقه دارد و بیشترین وقت خود را صرف این امور می‌کند. گفتنی است او ۶۵ جایزه منطقه‌ای و ملی در حوزه رمان، ادبیات، شعر و … به خود اختصاص داده است. زمانی که او ۷۳ سال داشت او از روی پل مرتفع در کرایست چرچ نیوزلند پریده است، در مکزیک زیپ لاین شده و از روی گله فیل‌ها در آفریقا پریده است و دوست دارد چتربازی را نیز تجربه کند. از نظر او زندگی زیباست و باید از آن لذت ببریم. او همیشه به دنبال چیزهای جدید و ماجراجویی برای امتحان کردن است.

او رمان‌های عاشقانه، رازآلود و داستان‌های رایج و همچنین کتاب‌های تصویری برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد و همیشه حداقل یک کتاب در دست انتشار دارد. خانواده پرجمعیت او از ۷ فرزند، ۵ فرزند ناتنی و ۳۱ نوه تشکیل شده و در نهایت هفت نتیجه دارد. او می گوید: “هرگز کسل کننده نیست، و این راهی است که من آن را دوست دارم.”

زندگینامه افراد مشهور
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *