خانه » بررسی و معرفی » به جای خرید سررسید ۱۴۰۳ بوک برد بخرید

به جای خرید سررسید ۱۴۰۳ بوک برد بخرید

معرفی بوک برد | بهترین جایگزین سر رسید

به جای خرید سررسید 1403 بوک برد بخرید

با رسیدن به پایان سال، بیشتر آدم‌ها به فکر برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای سال جدید می‌افتند. اولین قدم فراهم کردن ابزار برنامه‌ریزی است؛ با خرید سررسید ۱۴۰۳ می‌توانید شروع به برنامه‌ریزی برای سال پیش رو کنید. در این راستا انتشارات هورمز دست به ابتکاری نو زده و سررسید ۱۴۰۳ را با ترکیبی از ۲۵ کتاب پرفروش در حوزه کسب و کار، کتاب های حوزه استارت آپ و کتاب های حوزه خلاقیت و رهبری ترکیب کرده است.

دلایل خرید بوک بورد 1403

دلایل خرید بوک بورد ۱۴۰۳ و سررسید و سالنامه ۱۴۰۳

– اهداف خود را مشخص کنید.

– برای رسیدن به اهدافتان، عادت‌هایی را در خود به وجود آورید.

– مهم‌ترین دغدغه‌های خود و پیشرفتتان را ارزیابی کنید.

برای خرید سررسید ۱۴۰۳ خلاقیت را فراموش نکنید

احتمالاً یکی از مهم‌ترین هدف‌های هر شخص در سال جدید، ایجاد عادت مطالعه و افزایش ساعت‌های مطالعۀ کتاب است. تیم انتشارات هورمزد، محصولی را طراحی کرده‌ است که هم مانند سالنامه و سررسید، ابزار برنامه‌ریزی و هم کتاب است. در ادامه به معرفی این محصول و نحوۀ خرید سررسید ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

تا  قبل از ایدۀ خلاقانۀ بوک‌برد و نوت‌بوک سررسید و سالنامه‌ها صرفاً روزها و ماه‌های سال و برگه‌هایی برای یادداشت بودند. اما بوک‌برد و نوت‌بوک‌ هورمزد، سررسید و سالنامه‌‌ای هستند که علاوه بر بریده‌هایی از بهترین کتاب‌ها، شامل ۲۵ کتاب صوتی است که ارزش آن نزدیک به یک میلیون تومان است. محصولات بوک‌برد و نوت‌بوک هورمزد ترکیبی از کتاب، سررسید، دفتر یادداشت و دفتر برنامه‌ریزی است.

 سررسید 1403 بوک‌برد به چه شکلی است؟

 سررسید ۱۴۰۳ بوک‌برد به چه شکلی است؟

بوک ‌بُرد هورمزد در سه طرح موجود است:

  • بوک برد یک روز در صفحه: هر صفحه از این کتاب-سررسید به یک روز از سال اختصاص داده شده است و شامل سالنامۀ ۱۴۰۳، ۲۵ جلد کتاب صوتی پرفروش در حوزه کسب و کار، حوزه خلاقیت و رهبری و حوزه استارتاپ است. همچنین بخش‌هایی با عنوان هدف‌نگار، ماه‌نگار و عادت‌ساز در این محصول گنجانده شده‌اند که به شما امکان برنامه‌ریزی، ارزیابی و رسیدگی به عادت‌هایتان را می‌دهد.
  • بوک برد سه روز در صفحه: در صفحات زوج این مدل، سه روز هفته با درج تاریخ و مناسبت آورده شده و در صفحات فرد، یادداشت‌ها، هدف‌نگارها و کتاب‌های صوتی گنجانده شده‌اند. علاوه بر عادت‌ساز، بخشی برای قرار ملاقات‌های ماهانه نیز در این مدل وجود دارد.
  • بوک‌برد هفتگی: صفحات زوج این مدل به هفت روز هفته اختصاص دارد و در صفحات فرد، یادداشت‌ها، هفته‌نگارها، کتاب‌های صوتی، جدول جلسات، قرار ملاقات‌ها و هدف‌های مهم هفتگی گنجانده شده است. جدول عادت ساز در ابتدای هر ماه آمده که برای پیگیری و ارزیابی عادت‌های شما بسیار کارآمد است.

سررسید نوت بوک

سررسید نوت‌بوک چیست؟

نوت‌بوک سررسید-سالنامه-دفتر برنامه‌ریزی و کتابی است که دوازده ماه سال در دوازده صفحه به همراه تاریخ و مناسبت‌های هر روز آمده است و روبه‌روی هر ماه جدول مهم‌ترین کارهای هر هفته و هر ماه طراحی شده است؛ و شامل کتاب‌صوتی، دفتر یادداشت، عادت‌ساز و هدف نگار است؛ به عبارت دیگر، یک دفتر برنامه‌ریزی تمام عیار برای سال ۱۴۰۳ است. صفحات آن به صورت خط‌دار طراحی شده است.

استفاده از کتاب‌های موجود در بوک ‌برد و سررسید و سالنامه ۱۴۰۳ چگونه است؟

۲۵ جلد از برترین کتاب‌های حوزۀ توسعۀ فردی، مدیریت و کسب‌وکار در سررسید بوک‌برد و سررسید نوت‌بوک‌های ۱۴۰۳ به صورت QRCode گنجانده شد که در هر زمان و مکان می‌توانید با اسکن کردن آن به فایل صوتی کتاب‌‌ها دسترسی داشته باشید.

در حال رانندگی، انجام کارهای منزل یا در زمان استراحت می‌توانید به کتاب‌های صوتی گوش دهید و به هدف افزایش ساعت‌های مطالعۀ خود در سال ۱۴۰۳ جامۀ عمل بپوشانید.

چه کتاب‌هایی در سررسید بوک ‌برد ۱۴۰۳ قرار دارند؟

  • بستۀ همراه مدیران- مجموعۀ ۱۶ جلدی مقالات هاروارد
  • بستۀ ۱۱ جلدی مدیریت ۲۰ دقیقه‌ای
  • اثر لاته نوشتۀ دیوید باخ
  • ثروتمندترین مرد بابل نوشتۀ جرج سیموئل کلاوسون
  • تمرین مسئولیت‌پذیری فردی نوشتۀ جان میلر
  • مدیر یک دقیقه‌ای نوشتۀ کنت بلانچارد و اسپنسر جانسون

برای خرید سررسید ۱۴۰۳ با یک تیر چند نشان بزنید

  1. با یک تیر، چند نشان بزنید: همانطور که گفتیم بوک‌برد و نوت‌بوک ابتکار اختصاصی نشر هورمزد هستند که شامل سررسید و سالنامۀ ۱۴۰۳، ۲۵ جلد کتاب صوتی و ابزار برنامه‌ریزی و پیگیری عادت هستند. به عبارت دیگر با خرید یک محصول، چندین محصول کاربردی خواهید داشت.
  2. لازم به ذکر است کاغذی که در برای تولید محصولات کاغذی نشر هورمزد استفاده می‌شود، کاغذ محیط زیستی است (کاغذ بالکی)، که هم سبک است و هم آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند.
  3. سررسید ۱۴۰۳، ۲۵ جلد از پرفروش‌ترین کتاب‌های کسب‌وکار و توسعۀ فردی با ارزش یک میلیون تومان و همچنین یک دفتر برنامه‌ریزی را با کم‌ترین هزینه خریداری می‌کنید.
  4. تلفیق سررسید، سالنامه و دفتر برنامه‌ریزی به شما امکان می‌دهد که زمان را به بهترین شکل مدیریت کنید، عادت‌های خود را ردیابی کنید و برنامه‌های مهم و قرار ملاقات‌های خود را پیگیری کنید.
  5. صفحاتی که به زیباترین شکل برای یادداشت‌برداری طراحی شده‌اند، به شما امکان می‌دهد خاطرات، رویدادهای مهم و لحظات خود را ثبت کنید.
  6. با امکان برنامه‌ریزی سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه می‌توانیم اولویت‌های خود را مشخص کنید، عادت‌های خود را پیگیری و روند پیشرفت خود را ارزیابی کنید؛ در نتیجه بهره‌وری شما افزایش می‌یابد.
  7. مشاهدۀ پیشرفت به صورت جدول عادت‌ساز، باعث می‌شود انگیزۀ شما بیشتر شود و با اعتمادبه‌نفس بیشتری اهداف خود را پیگیری کنید.

خرید بوک برد

خرید بوک‌برد و نوت‌بوک ۱۴۰۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام افرادی که به اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان پی برده‌اند می‌توانند از این محصول مبتکرانۀ هورمزد بهره ببرند؛ کنکوری‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان، مدیران و رهبران کسب‌وکارها از جمله مخاطبان این محصول هستند.

شما می‌توانید با خرید سررسید بوک‌برد ۱۴۰۳، آن را به عزیزان خود هدیه بدهید تا سال جدید را هدفمندتر آغاز کنند. مدیران و صاحبان‌ کسب‌وکارها می‌توانند این محصول را به کارکنان و مشتریان خود هدیه بدهند تا از کتاب‌ها و سررسید-سالنامۀ آن بهره‌مند شوند.

نحوۀ خرید سالنامه – سررسید  بوک‌ برد ۱۴۰۳ از انتشارات هورمزد:

  • تماس با تلفن انتشارات هورمزد به شماره ۶۶۱۲۵۱۲۶-۰۲۱
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *