خانه » موبایل » بهترین شارژر فندکی شیائومی

بهترین شارژر فندکی شیائومی

درباره معرفی بهترین شارژر فندکی شیائومی

بهترین شارژر فندکی شیائومی

یکی از جدید ترین محصولات ارائه شده توسط برند شیائومی، شارژر فندکی است. این وسیله دارای مزایای گوناگونی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. در این مقاله بهترین شارژر فندکی شیائومی را بررسی کرده و شما را با ویژگی های مهم آن آشنا می‌ کنیم.

بهترین شارژر فندکی شیائومی چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین شارژر فندکی شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و امکان پاسخگویی به تمام نیازهای شما را دارد. همچنین از بروز آسیب به تلفن هوشمند شما جلوگیری کرده و بسیار کاربردی است.

در ادامه ضمن بررسی ویژگی های مهم این وسیله، شما را برای خرید بهترین شارژر فندکی شیائومی راهنمایی می کنیم. در هنگام خرید این محصول به درگاه USB، قابلیت فست شارژ و… توجه کرده و موارد زیر را در نظر بگیرید.

درگاه usb موجود در شارژر

توجه به تعداد درگاه usb شارژر فندکی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند توجه ویژه ای است. به طور کلی این قابلیت، امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم کرده و بسیار کاربردی است. معمولا بهترین شارژر فندکی شیائومی دارای دو درگاه USB بوده و برای شارژ کردن گوشی هوشمند بسیار مناسب است.

امکان شارژ سریع

این قابلیت امکان شارژ سریع دستگاه، بدون ایجاد آسیب به باتری را فراهم کرده و باعث دریافت ولتاژ و آمپر بیش تری می شود. شارژر های فندکی برای گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ مناسب بوده و در این میان، محصولات برند شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی بهترین شارژر فندکی شیائومی مجهز به پورت های مختلف ساده و فست شارژ می باشد.

مقدار ولتاژ و آمپر

توجه به میزان ولتاژ و آمپر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از آسیب رساندن به باتری گوشی هوشمند شما جلوگیری می کند. با بررسی این پارامتر، ولتاژ معینی به دستگاه وارد شده و گوشی هوشمند توان مشخصی را دریافت می‌ کند. بهترین شارژر فندکی با ارائه ۲.۱ و ۲.۴ آمپر امکان شارژ موبایل را فراهم کرده و در محدوده مجاز توان دریافتی دستگاه قرار دارد.

جنس شارژر

بهترین شارژر فندکی این برند دارای جنس فلز بوده و نسبت به اجناس پلاستیکی از قیمت بیش تری برخوردار است. به کارگیری بدنه فلزی ضمن تضمین بهترین کیفیت، در زیبایی محصول موثر بوده و جذابیت خاصی به آن می بخشد. در این میان روکش نیز اهمیت بالایی داشته و در افزایش ماندگاری شارژر موثر است.

اعلام وضعیت با چراغ شارژر

اطمینان از اتصال شارژر فندکی به دستگاه مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و چراغ اعلام وضعیت بیانگر این موضوع است. این قابلیت اتصال صحیح دستگاه را بررسی کرده و بسیار ضروری است.

برند سازنده

برند شیائومی از اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات خود را پیش ازعرضه مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد. این موضوع، باعث امنیت خاطر کاربران شده و در افزایش کیفیت و کارایی شارژر فندکی نقش مهمی دارد.

اندازه شارژر

بلند و پهن بودن سایز و ابعاد شارژر فندکی مشکلات زیادی داشته و تعویض دنده به هنگام رانندگی را سخت می کند. بنابراین در هنگام خرید شارژر فندکی به این موضوع دقت کرده و از توجه به آن غافل نشوید.

معرفی چند نمونه از بهترین شارژر های فندکی xiaomi

در ادامه چند نمونه از بهترین شارژر های فندکی xiaomi را بررسی کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید هر کدام افزایش می دهیم. مقایسه محصولات مختلف و بررسی قابلیت های هر دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در انتخاب بهترین شارژر فندکی شیائومی موثر است.

شارژر فندکی سریع دو پورت تولید شده از برند شیائومی Xiaomi CC06ZM Car Charger

این وسیله از ایمنی بالایی برخوردار بوده و شکل ظاهری شیک و زیبایی دارد. همچنین به دلیل ساخته شدن از استیل مات، در برابر جذب لک و اثر انگشت مقاومت بالایی دارد. شارژر فندکی سریع دو پورت شیائومی از بدنه فلزی تشکیل شده و به دلیل داشتن دو پورت usb امکان شارژ همزمان دو دستگاه مختلف را فراهم می کند.

شارژر فندکی سریع دو پورت شیائومی Xiaomi CC06ZM Car Charger

همچنین مجهز به مدار الکترونیکی هوشمند بوده و از طریق نور سفید LED، وضعیت عملکرد دستگاه را گزارش می دهد.

  • مقاومت بالا
  • مجهز به دو پورت usb
  • تهیه شده از متریال باکیفیت
  • ۴۵ درصد شارژ تلفن هوشمند در نیم ساعت

ویژگی های شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث برند شیائومی Xiaomi Roidmi BFQ04RM 3S Bluetooth Music Car Charger

این شارژر در رنگ مشکی به تولید رسیده و بسیار سبک و خوش ساخت است. همچنین با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری داشته و از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند. شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث شیائومی باعث لذت بردن از موسیقی در طول مسیر شده و از قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه برخوردار است.

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث شیائومی Xiaomi Roidmi BFQ04RM 3S Bluetooth Music Car Charger

شارژر شیائومی مدل Roidmi BFQ04RM 3S از طریق چراغ قرمز دیوایس، شرایط غیر عادی را گزارش داده و در برابر اضافه جریان، اتصال کوتاه، ولتاژ بالا و دمای زیاد مقاومت خوبی دارد.

  • عملکرد سریع و راحت
  • مجهز به دو پورت USB
  • برخورداری از پخش کننده بلوتوث
  • همگام سازی خودکار با گوشی هوشمند

شارژر فندکی دو پورت برند شیائومی مدل Xiaomi Car Charger Metal Style

این وسیله دارای طراحی لوکس و مدرن بوده و بدنه آن از استیل مات است. همچنین از متریال باکیفیت ساخته شده و مجهز به مدار الکترونیکی هوشمند است. شارژر فندکی دو پورت شیائومی از قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی کرده و در تنظیم جریان متناسب با هر دیوایس موثر است. این شارژر دارای ظاهری زیبا بوده و در برابر اتصال کوتاه و جریان بیش از حد، مقاومت بالایی دارد.

شارژر فندکی دو پورت شیائومی مدل Xiaomi Car Charger Metal Style

  • طراحی شیک و زیبا
  • مجهز به دو پورت USB
  • دارای نور سفید LED برای نمایش وضعیت
  • برخورداری از گیره های اتصال با طراحی مهندسی دقیق

شارژر فندکی میکروفون دار و اف ام پلیر از برند شیائومی Xiaomi RoidMi 2S

این شارژر مجهز به میکروفون برای برقراری تماس بوده و ولتاژ مطابق با دستگاه شما را به صورت خودکار تشخیص می دهد. همچنین ساخته شده از فلز و پلاستیک ABS بوده و در برابر نوسانات الکتریسیته مقاومت بالایی دارد. شارژر فندکی میکروفون دار و اف ام پلیر شیائومی از قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث برای ارسال مکالمه از گوشی به امواج رادیو است.

شارژر فندکی میکروفون دار و اف ام پلیر از برند شیائومی Xiaomi RoidMi 2S

همچنین مجهز به قابلیت جستجوی هوشمند امواج رادیوی خالی و بدون نویز بوده و از فرمان صوتی پشتیبانی می کند.

  • ۹۵ درصد شارژ موثر
  • دارای دو پورت usb
  • مجهز به میکروفون برای برقراری مکالمه
  • قابلیت ارسال موسیقی به واسطه امواج رادیو
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *