خانه » ادبیات » مقصود از عبارت ” انقلاب اسلامی تولدی دیگر”

مقصود از عبارت ” انقلاب اسلامی تولدی دیگر”

مقصود از انقلاب اسلامی تولدی دیگر است چیست؟ 🇮🇷

انقلاب اسلامی تولدی دیگر

در این پست به صورت مختصر و مفید در مورد عبارت “انقلاب اسلامی تولدی دیگر است” از فارسی هشتم نوشته شده است با دانشچی همراه باشید.

انقلاب اسلامی تولدی دیگر

تولد دوباره به معنای شروع دوباره زندگی از نو است، شروع همراه با پاکی.

در زمان طاغوت فساد و بی بند و باری در جامعه رواج داشت، کشور استقلال نداشت و استکبار جهانی از جمله آمریکا و انگلیس برای کشور طبق منافع خودشان نقشه می کشیدند.

انقلاب اسلامی طاغوت را نابود کرد و دست دشمنان را کوتاه کرد و راه تازه ای را پیش روی مردم گذاشت تا دوباره کشور را براساس استقلال و آزدای بسازند. انقلاب اسلامی تولد و شروعی دیگر برای جامعه ما بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولد دوباره اسلام بود

بعد از ورود اسلام به ایران با توجه به حضور حکومت های پادشاهی در کشور ما، ارزش های اسلامی رفته رفته کمرنگ شد تا این که در دواران پهلوی به حداقل خود رسید.

در دوران پهلوی ارزشهای مهم اسلام تحت تاثیرات قرار گرفت و آن ها سعی کردند با اقداماتی مانند کشف حجاب ارزش های اسلامی را از بین ببرند.

یقینا آنچه از اسلام باقی مانده از برکات انقلاب اسلامی است زیرا قبل از انقلاب کشور ما، فقط نام اسلام باقی مانده بود و خواسته ها و ارزش های اسلامی به فراموشی سپرده شده بود.

با انقلاب اسلامی ایران، ارزش های اسلامی دوباره جان گرفت و دنیا دوباره متوجه اسلام شد و بسیاری از پیروان ادیان دیگر هم بعد از پیروزی انقلاب به اسلامی روی آوردند.

پیشنهادی: درباره روز پیروزی انقلاب اسلامی
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *