خانه » آگهی رپورتاژ » آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟

راهنمای کاشت ابرو روی تاتو 

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟

بسیاری از کسانی که قصد انجام کاشت ابرو را دارند قبلا از روش هایی مثلا میکروبلیدینگ و تتو استفاده کرده اند و این سوال را می پرسند که آیا می توانند اکنون کاشت ابرو انجام دهند.

کاشت ابرو بعد از لیزر تاتو

بیشترین سوالی که ذهن اکثر زیباجویان را به خودش مشغول کرده است، این می باشد که آیا کاشت ابرو بر روی تاتو ممکن است یا نه؟ در جواب این سوال باید نخست به این موضوع اشاره کنیم که تتو ابرو در چند سال‌ اخیر میان افراد بسیاری رواج پیدا کرده و طرفداران مخصوص به خودش را دارد. ولی آیا تاتو می‌ تواند همانند ابرو‌ طبیعی انسان جلوه داشته باشد؟ پاسخ مشخص است؛ تاتو ابرو هر چقدر که با کیفیت باشد، باز هم کم بودن مو این ناحیه را نشان می دهد. با توجه به این موضوع، افراد زیادی وجود دارند که به دنبال حل این مشکل هستند و با کاشت مو روی ابرو ها می‌ توانند این عیب را به بپوشانند. به طور کلی، کاشت ابرو زیبایی زیادی به چهره می بخشد؛ به خاطر آن که ابرو ها نقش بسیار مهمی بر زیبایی صورت دارند. حال سوال پیش می آید که کاشت ابرو بعد از لیزر تاتو چگونه انجام می شود؟ آیا باید تاتوی ابرو را قبل از کاشت ابرو ریموو کرد؟ عوارض کاشت ابرو روی تاتو چیست؟ با ما همراه شوید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

کاشت ابرو بعد از لیزر تاتو چگونه انجام می شود؟

پزشکان توصیه می کنند که برای کاشت ابرو، تاتو های خود را پاک نکنید. اگر تاتو خود را قبل از کاشت لیزر کرده اید، باید ۳۰ روز صبر کنید تا زخم ها بهبود پیدا کنند. پس از آن هم باید مراقبت های گفته شده از جانب پزشک را با جدیت انجام داد.

آیا باید تاتوی ابرو را قبل از کاشت ابرو ریموو کرد؟

خیر هیچ احتیاجی به ریمو کردن تاتو ابرو پیش از کاشت نیست. مگر در صورتی ضخامت ابرو های تتو شده نسبت به فرمی که می خواهید کاشت ابرو انجام دهید بیشتر باشد. در این صورت باید تاتو ابرو خود را ریمو کنید.

آیا باید تاتوی ابرو را قبل از کاشت ابرو ریموو کرد

عوارض کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو بر روی تاتو عوارض خاصی به دنبال ندارد، ولی اگر بیمار به دستورات پزشک خود پس از کاشت، عمل نکند ممکن است با خطرات و مشکلات شدیدی روبرو شود. این عوارض در حالت معمول به شکل التهاب، خونریزی یا قرمزی خودشان را نشان خواهند داد. اگر بخواهیم به طور گسترده تری عوارض کاشت ابرو روی تاتو را بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم.

۱• قرمزی: پوست صورت حساسیت بالایی دارد. پس از کاشت ابرو بر روی تاتو، پوست با قرمزی خفیفی مواجه می‌ شود. ولی جای هیچ گونه نگرانی نمی‌ باشد؛ چون که این قرمزی ها پس از مدتی به صورت خودکار از بین می روند.

۲• خونریزی: در زمان کاشت ابرو این ناحیه واکنش نشان می دهد و دچار خونریزی خواهد شد. این عارضه در حالت معمول با دارو ضد خونریزی کنترل می شود. این نکته را در نظر بگیرید اگر پس از عمل با درد زیادی مواجه بودید، می توانید از دارو های مسکن برای تسکین درد خود استفاده کنید. ولی دقت داشته باشید که مسکن مصرفی شما موجب رقیق شدن خون‌تان نشود؛ چون که رقیق شدن خون ریسک خونریزی را افزایش می‌ دهد. با توجه به این موضوع، در مورد مصرف قرص مسکن با پزشک خود حتما مشورت کرده و درباره دارو مصرفی خود با او صحبت کنید.

۲• عفونت: عفونت پس از کاشت ابرو بر روی تاتو، معمولا به خاطر رعایت نکردن بهداشت رخ می دهد. پس از عمل پزشک داروهایی را به منظور جلوگیری کردن از این عارضه برای بیمار تجویز می‌ کند که باید به طور دقیق و اصولی مصرف شوند.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو روی تاتو‌

برای آن که بتوانید به نتیجه خوبی از کاشت ابرو روی تاتو خود برسید، باید مراقبت ها و دستورالعمل های گفته شده از جانب پزشک خود را با دقت انجام دهید. مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو روی تاتو‌ عبارتند از:

  • به مدت ۲ هفته از بلند کردن اجسام سنگین و انجام فعالیت هایی که به سرتان فشار وارد می کند خودداری کنید.
  • بیش از ۱۰ ثانیه سر خود را به جلو خم نکنید.
  • به مدت ۲ ماه از ورزش های شدید و فعالیت های پویا خودداری نمایید.
  • حداقل به مدت ۲ ماه از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار خودداری کنید.
  • ده روز بعد از کاشت ابرو روی تتو خود می توانید برای کشیدن بخیه های سر خود به کلینیک مراجعه کنید.
  • در ۴۸ ساعت اول بعد از کاشت، احساس خشکی و عدم خاصیت ارتجاعی در پوست ابرو طبیعی است. می توانید با صلاحدید پزشک ترکیبی از سرم نرمال سالین و دو کپسول ویتامین E را در ظرف اسپری درست کرده و روی ابروهای خود اسپری کنید. این محلول به خشکی پوست کمک می کند.
  • اگر خشکی ناحیه پیوند باعث ناراحتی شما می شود، مقداری پماد جنتامایسین را با ضربه ملایم روی ابرو های خود بمالید. به یاد داشته باشید که قبل از انجام این کار انگشتان خود را تمیز کنید.
  • در صورت احساس درد غیر قابل تحمل، هر ۶ ساعت از شیاف دیکلوفناک استفاده کنید.
  • اگر درد پس از ۴۸ ساعت شروع به محو شدن کرد، می توانید از استامینوفن کدئین برای تسکین درد  خود استفاده کنید.
  • آنتی بیوتیک های تجویز شده را دقیقا در زمان مشخص شده به مدت ۵ الی ۷ روز استفاده کنید.
  • بعد از ۴۸ ساعت، ابروها شروع به خارش می کنند که طبیعی است اما در صورت نیاز، پزشک دارو های لازم را برایتان تجویز می کند.
  • حمام کردن تا ۴۸ ساعت بعد از کاشت ابرو روی تاتو ممنوع است.

پس از آن، به شرط رعایت دستورالعمل‌های زیر، می‌توانید حمام کنید:

  • حمام را به مدت ۱۰ دقیقه با بخار گرم کنید.
  • ناحیه دوخته شده را از بقیه جدا کنید.
  • ۳سر خود را به عقب خم کنید و محل بخیه را به طور غیر مستقیم خیس کنید.
  • از شامپو بچه برای شستن ناحیه بخیه شده استفاده کنید.
  • محل بخیه را به آرامی بشویید تا خون و لخته ها پاک شوند.
  • به مدت دو هفته مستقیم دوش نگیرید.
  • پس از خشک کردن محل بخیه، از پماد جنتامایسین یا اریترومایسین استفاده کنید.

کاشت ابرو روی تاتو چه فوایدی دارد؟

کاشت ابرو روی تاتو چه فوایدی دارد؟

به طور کلی کاشت ابرو بر روی تتو برای اشخاصی که از تاتو های خودشان خسته اند و به دنبال ظاهری کاملا طبیعی هستند، مناسب است. ولی در حالت کلی فواید کاشت ابرو روی تاتو عبارتند از:

  1. بهبود یافتن شکل ظاهری ابرو ها
  2. افزایش یافتن طول ابرو ها
  3. افزایش یافتن ضخامت ابرو ها
  4. ماندگاری و دوام بالا
  5. عملکرد سریع

ضمن تشکر از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید باید به شما بگوییم که اگر سوالاتی در ذهن شما باقی مانده که پاسخ آن را در این مقاله نیافتید می توانید از طریق تماس با شماره ۹۱۰۰۶۶۲۲-۰۲۱ و یا مراجعه به وبسایت tarannomclinic.com با مشاوران کلینیک زیبایی ترنم در تماس باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *