خانه » آگهی رپورتاژ » آمادگی برای آزمون استخدامی آموزگاری

آمادگی برای آزمون استخدامی آموزگاری

درباره آزمون استخدامی آموزگاری بیشتر بدانید!

آمادگی برای آزمون استخدامی آموزگاری

آموزگاری یکی از شغل های محبوب در بین بسیاری از داوطلبان آزمون های استخدامی مخصوصا بانوان است. اگر فردی بتواند در آزمون های مربوط به این حرفه پذیرفته شود، تا پایان عمر می تواند از داشتن شغلی تضمینی و مهیج لذت ببرد. برای قبولی در آزمون های مربوط به آموزگاری، مطالعه منابع مهم، حائز اهمیت است؛ اگر شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن هر منبعی که برای سوالات آزمون از آن استفاده می شود را مطالعه کنید، بدون شک در آزمون مربوط به آن قبول خواهید شد.

مهم ترین منابع آزمون استخدامی آموزگاری

برای قبولی در شغل آموزگاری برخی از منابع مهم وجود دارد که باید به همگی آن ها مسلط باشید. البته در بین این منابع مطمئنا بخش هایی نیز هستند که نیاز نیست آن ها را مطالعه کنید.

مهمترین منابع آزمون استخدامی آموزگاری منابعی است که تمام حیطه‌ های عمومی و اختصاصی و تخصصی این آزمون را در خود جای داده باشد که شما بتوانید سمت و سوی سوالات را دریابید.

مطمئنا برای بسیاری از افراد رجوع کردن به کتاب‌ های دانشگاهی و مطالعه تک تک آن ها و پیدا کردن نکته ‌ها و جمع آوری آن ها بسیار سخت و دشوار است. اگر بتوانید به مجموعه ‌ای از این اطلاعات در یک کتاب دسترسی داشته باشید؛ کار برای شما بسیار آسان خواهد شد.

تصور کنید که بتوانید درسنامه ‌های مربوط به هر حیطه را داشته باشید و سپس نکات و بانک سوال هر بخش را نیز به صورت جدا در انتهای درسنامه جمع آوری کرده باشید. اگر برای شما مطالعه با چنین روشی آسان است به شما توصیه می‌کنیم که از بسته کتب استخدامی ویژه آموزگار ابتدایی استفاده کنید.

 منابع آزمون استخدامی آموزگاری را از کجا بخریم؟

برای خرید و جمع آوری منابع آزمون استخدامی راه های مختلفی پیش رو دارید که هرکدام ممکن است مزایا و معایبی نسبت به همدیگر داشته باشند. در ادامه چند مورد از آن ها را معرفی می کنیم تا شما بتوانید هریک که برای شما راحت تر است را انتخاب کنید.

 منابع آزمون استخدامی آموزگاری را از کجا بخریم؟

سایت های دانلود جزوه و کتاب

سایت ها و وبلاگ های مختلفی در سرتاسر اینترنت وجود دارد که شما می توانید انواع مختلفی از کتاب و جزوه و نمونه سوالات مختلف را از آن ها دانلود کنید. عیبی که این روش دارد این است که شما باید وقت زیادی را برای پیدا کردن خود این سایت ها و جستجو در آن ها صرف کنید و شاید هم منابعی را دانلود کنید که اصلا ربطی به آزمون شما ندارد و یا خیلی وقت است که از منابع آزمون حذف شده است. در این صورت ضرر زیادی می کنید چون مقدار زیادی از وقت و انرژی شما از بین رفته است.

کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام

کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی متنوع و زیادی وجود دارند که در این کانال ها و صفحات می توانید به اطلاعات و منابع مربوط به آزمون استخدامی آموزگاری دسترسی داشته باشید.

کتابفروشی ها

شما می توانید به کتابفروشی های شهر خود مراجعه کنید و کتاب های کمک درسی مربوط به آزمون استخدامی آموزگاری را تهیه کنید.

استفاده از کتاب منابع آزمون آموزگاری

مجموعه منابع آزمون استخدامی آموزگاری، شامل ۳ کتاب است که این کتاب‌ ها دارای درسنامه، سوال با پاسخ ‌های تشریحی و کلیه نکاتی است که برای آزمون آموزگاری به آن نیاز پیدا خواهید کرد. این مجموعه به شما کمک می‌ کند که نیازی به یک خط مطالعه از منابع دیگر نداشته باشید و هر نکته‌ ای که به آن نیاز داشته باشید را به صورت یکجا و منظم و مرتب در این کتب پیدا کنید.

یکی از مهم ‌ترین کتاب هایی که در این مجموعه وجود دارد مربوط به حیطه اختصاصی این آزمون است. در این کتاب می ‌توانید سرفصل‌ هایی که مربوط به روانشناسی تربیتی، تعلیم و تربیت در اسلام، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌ گیری پیشرفت تحصیلی و اسناد و قوانین بالا دستی آموزش و پرورش وجود دارد را پیدا کنید. یکی دیگری از کتاب‌ های این مجموعه مربوط به حیطه عمومی مربوط به آزمون آموزگاری است. دانش سیاسی اجتماعی و حقوق اساسی مورد نیاز برای شرکت در آزمون، معارف و اندیشه ‌های اسلامی و انقلابی، اطلاعات مورد نیاز برای توانایی ‌های عمومی و ذهنی، منابع مهم تعلیم و تربیت اسلامی و بخش تاریخ و فرهنگ تمدن مورد نیاز برای شرکت در آزمون آموزگاری در این کتاب جمع شده اند.

برای خرید منابع آزمون استخدامی چه کار کنیم؟

شما می‌ توانید بسته ویژه استخدام آموزگار ابتدایی را به صورت اینترنتی و آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب استخدامی خریداری نمایید. این فروشگاه همواره کتب ارائه شده در سایت را با بالاترین تخفیف به خریداران تحویل می ‌دهد. همچنین این امکان از طرف مجموعه کتاب استخدامی وجود دارد که سفارشات ثبت شده، در هر کجای ایران به دست مشتریان عزیز برسد.

اگر با خرید آنلاین از فروشگاه مشکل دارید و و یا در هنگام انجام این فرایند با خطا مواجه شده ‌اید، کافیست با شماره تلفن ‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته است تماس بگیرید تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن سفارشات شما ثبت شده و به محلی که مشخص کرده ‌اید ارسال شود. شماره تلفن ‌های این مرکز:

  • ۰۲۱۶۶۴۱۱۱۸۵
  • ۰۹۳۷۸۸۸۸۵۷۰

خبر خوبی که برای شما داریم این است که به ازای خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان، ارسال مجموعه‌ ها و کتاب‌ های فروشگاه به صورت رایگان انجام می ‌شود.

برای خرید منابع آزمون استخدامی چه کار کنیم؟

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزگاری

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید. در این سایت می توانید دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزگاری را که شامل منابع و مواد آزمون است، دانلود کنید.

سایت وزارت آموزش و پرورش نیز گزینه دیگری است که پیش رو دارید. در این سایت می توانید به بخشنامه ها و اطلاعیه های مربوط به آزمون استخدامی آموزگاری دسترسی داشته باشید.

نکاتی در مورد انتخاب منابع آزمون آموزگاری

  • رفرنسهای خود را از منابع معتبر و شناخته شده انتخاب کنید.
  • به تناسب ضرایب دروس در آزمون، به مطالعه منابع مختلف بپردازید.
  • از منابع مختلف استفاده کنید تا بتوانید به تسلط کافی در مطالب برسید.
  • در کنار مطالعه منابع، به تست زنی نیز بپردازید.
  • منابع مفید برای آزمون استخدامی آموزگاری
  • دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزگاری
  • کتاب های کمک درسی مربوط به دروس عمومی و تخصصی آزمون
  • جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی قبلی
  • مطالب آموزشی موجود در سایت های آموزشی

کلام آخر

منابع آزمون استخدامی آموزگاری، با تنوع بالایی در اینترنت و فروشگاه های کتاب کشور وجود دارند. اینکه شما بتوانید جامع ترین و کامل ترین آن ها را خریداری کنید، کاری است که نیاز به تجربه بالایی دارد. وب سایت ketabestekhdami.ir مجموعه بی نظیری از کتاب های مختلف آزمون آموزگاری را در یک مجموعه سه جلدی برای شما آماده کرده است تا شما را در این مسیر کمک کند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *