خانه » آگهی رپورتاژ » زودبیست تضمین قبولی در آزمون تیزهوشان

زودبیست تضمین قبولی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان با زودبیست

آزمون تیزهوشان با زودبیست

قبولی در آزمون تیزهوشان هدف بسیاری از دانش آموزان ششم و نهمی است. بسیاری از دانش آموزان برای اینکه بتوانند موفقیت خود در آینده را تضمین کنند، اولین قدم خود را قبولی در آزمون تیزهوشان می‌دانند. با قبولی در این آزمون دانش آموزان می‌توانند به مدارسی که برای دانش آموزان تیزهوش تاسیس شده است، وارد شوند. دبیران این مدارس، برترین اساتید کشور هستند و بهترین امکانات آموزشی در این موسسات فراهم شده است. قبولی در این آزمون مانند قدم گذاشتن در راه موفقیت است که روز به روز دانش آموزان را به هدف نهایی نزدیک‌تر می‌کند.

دانش آموزان مدارس تیزهوشان می‌توانند در مراحل بعدی زندگی خود نیز به خوبی ظاهر شوند، آن‌ها می‌توانند با کمک تدریس و امکانات ویژه‌ای که در اختیار دارند، سطحی علمی خود را بالاتر ببرند. با افزایش علم و دانش، قبولی در کنکور در بهترین دانشگاه‌های کشور یا قبولی در المپیاد به کاری آسان و ممکن تبدیل می‌شود. اگر شما هم علاقه‌مند هستید قبولی در آزمون تیزهوشان را تضمین کنید، می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

مدارس تیزهوشان

پیش از اینکه در مورد نحوه قبولی در این مدارس سخن بگوییم، بهتر است با مدارس تیزهوشان و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوید. مدارس تیزهوشان یا سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) جز مدارس درجه یک کشور هستند. این مدارس همه ساله از میان دانش آموزان ششم به هفتم و نهم به دهم افرادی را به کمک آزمون ورودی برمی‌گزیند تا در آنجا درس بخوانند. به دلیل ویژگی‌ها و امکانات این مدارس رقابت بین دانش آموزان بسیار است. از این رو دانش آموزانی در این آزمون ورودی موفق می‌شوند که علاوه بر داشتن هوش بالا، مطالعه مفید و اصولی داشته و با روش‌های تست زنی و نکات آن آشنا باشند.

اگر بخواهیم به طور کلی‌تر به مشخصه افراد تیزهوش بپردازیم، به افرادی که بهره هوشی بالای عدد ۱۳۰ دارند، تیزهوش گفته می‌شود. اما این به معنی این نیست که دانش آموزانی که بهره هوشی پایین ۱۳۰ دارند نمی‌توانند به این مدارس وارد شوند. این دانش آموزان می‌توانند با پشتکار و با تکیه بر اساتید و مشاوران معتبر، جز دانش آموزان منتخب باشند. در این مدارس به گونه‌ای تدریس می‌شود که موفقیت تک تک دانش آموزان آن تضمین شده است، به همین دلیل دانش آموزان و والدین بسیاری قبولی در این آزمون را سکوی پرتاپ برای خود و کودکانشان می‌دانند.

ویژگی مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان

اگر بخواهیم به طور خلاصه مدارس استعدادهای درخشان را با مدارس عادی مقایسه کنیم و به ویژگی‌ها و مزیت‌های آن اشاره کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • در مدارس تیزهوشان علاوه بر مطالعه کل کتب درسی، کتاب‌های کمک آموزش مکمل نیز تدریس می‌شود. این کتاب‌های کمک آموزشی به دانش آموزان کمک می‌کند تا مباحث علمی را عمیق‌تر و کامل‌تر فرابگیرند. در کتاب‌های کمک آموزشی مثال‌های بیشتری آورده شده است که دانش آموزان با خواندن آن‌ها می‌توانند به مباحث مسلط شوند.
  • اساتید این موسسات جز معلمان خبره و با سابقه هستند که دارای نتایج درخشانی هستند. معمولا همانند دقت برای انتخاب دانش آموزان برتر، انتخاب معلمان و اساتید این مدارس با دقت بسیار انجام می‌گیرد. تعداد زیادی از معلمان این مدارس جز افرادی هستند که در موسسات کنکوری تدریس خصوصی انجام می‌دهند و روش‌ها و نکات تست زنی و یادگیری را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند. حال این اساتید در مدارس تیزهوشان، همان نکات را بدون دریافت هزینه اضافه در اختیار دانش آموزان تیزهوش قرار می‌دهند.
  • دانش آموزان این مدارس همگی دانش آموزان کوشا و با استعدادی هستند که برای اهداف سالم و درسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در برخی از مدارس، مسائل حاشیه‌ای ذهن دانش آموزان را از هدف نهاییشان دور می‌کند؛ در حالی که در مدارس استعدادهای درخشان تمرکز دانش آموزان تنها بر روی مسائل درسی می‌باشد و جو مثبتی بر فضای مدرسه حاکم است.
  • در طول سال تحصیلی، آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار می‌شود که باعث نمایان شدن نقاط ضعف و قوت دانش آموزان می‌گردد. این آزمون‌ها باعث تلاش دانش آموزان و جمع بندی اصولی می‌شود.
  • این مدارس از نظر مالی مستقل هستند و نیاز به کمک هیچ ارگان و مجموعه‌ای ندارند، بنابراین بهترین امکانات را توسط بودجه خود تهیه کرده و در اختیار دانش آموزان تیزهوش قرار می‌دهند.

قبولی در آزمون تیزهوشان

قبولی در آزمون تیزهوشان

حال که با مدارس تیزهوشان و ویژگی‌های استثنایی آن بیشتر شدید، به احتمال زیاد به دنبال راهی برای قبولی در آزمون تیزهوشان هستید. در این بخش طرح ویژه‌ای به شما معرفی می‌شود تا شما را به هدف اصلی خود یعنی قبولی در آزمون تیزهوشان نزدیک‌تر می‌کند.

  • زودبیست با توجه به نیازهای دانش آموزان، طرحی ویژه برای آنان در نظر گرفته است. تمام مواردی که دانش آموزان برای قبولی در آزمون به آن نیاز دارند.
  • موسسه زودبیست امکان مشاوره با مشاوران مجرب را فراهم کرده است و دانش آموزان به کمک مشاوران می‌توانند برنامه مطالعاتی منسجم و اصولی داشته باشند.
  • در موسسه زودبیست، تدریس توسط اساتید مجرب و خبره انجام می‌گیرد، دانش آموزان به کمک این کلاس‌ها می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را حل کنند و بر مباحث مسلط شوند.
  • همچنین در این موسسه آزمون‌های آنلاین و مشابه سال‌های اخیر برگزار می‌شود که دانش آموزان می‌توانند به کمک آن‌ها با سوالات آشنا شده و برای رفع مشکلات تحصیلی خود اقدام کنند.

برای مشاهده قبولی‌های تیزهوشان زودبیست و کسب اطلاعات بیشتر درباره زودبیست می‌توانید به سایت موسسه مراجعه کرده و اسامی افراد موفق سال‌های پیش را ببینید. این افراد دانش آموزانی بودند که در سال‌های اخیر از خدمات این موسسه استفاده کرده بودند.

معرفی زودبیست

زودبیست موسسه‌ای علمی و آموزشی است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت اصلی خود را آغاز کرده است و توانسته است در این مدت به یکی از موسسات کنکور و آمادگی آزمون تیزهوشان برتر کشور تبدیل شود. خدمات این موسسه به صورت مجازی است و شما می‌توانید در هر نقطه از کشور از آن‌ها بهره‌مند شوید. شما می‌توانید پیش از ثبت نام تیزهوشان هدف خود را مشخص و برای قبولی در آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید.

بهترین اقدامی که شما می‌توانید برای قبولی در آزمون تیزهوشان انجام دهید، درخواست ثبت نام طرح تیزهوشان است که به شما کمک می‌کند گام‌های موفقیت خود را بپیمایید.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *