خانه » آگهی رپورتاژ » انجام خدمات دانشجویی با سایت ترجمه ترجمیک

انجام خدمات دانشجویی با سایت ترجمه ترجمیک

آشنایی با خدمات دانشجویی ارائه شده در سایت ترجمه ترجمیک

معرفی خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک

برای دانشجویان یا فارغ‌التحصیلانی که به دنبال کسب مدارج بالاتر یا تحصیل در خارج کشور هستند، مسیرهای زیادی به وجود می‌آید. اگر یکی از این مسیرها استفاده از سایتی باشد که همه نوع خدمات ترجمه را انجام می‌دهد چطور؟ بد نیست که این فرصت را از دست ندهید و همین حالا با یکی از بهترین سایت‌های ترجمه آشنا شوید.

ترجمیک با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه خدمات ترجمه، ویراستاری و تولید محتوا، همراه همیشگی دانشجویان است. دانشجویان می‌توانند که از صفر تا صد ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی و ویراستاری متون علمی را به متخصصان سایت ترجمه ترجمیک بسپارند.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات متنوع ترجمیک، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی سایت ترجمه ترجمیک

جمعی از خبرگان دانشگاه صنعتی شریف با همکاری این دانشگاه تصمیم به تاسیس یک مجموعه فرهنگی گرفتند که محصول آن ترجمیک است. سایت ترجمه ترجمیک با همکاری بیش از ۲۵۰۰۰ مترجم و نویسنده خبره و متخصص در زمینه‌های مختلف، خدمات زیر را پوشش می‌دهند:

  • ترجمه تخصصی مقالات علمی و جامع
  • ترجمه کتاب
  • ترجمه رسمی
  • ترجمه شفاهی (اعزام مترجم همزمان)
  • ویراستاری تخصصی و نیتیو
  • تولید محتوای متنی در تمام زمینه‌ها + تهیه استراتژی محتوا
  • ترجمه فیلم و صوت
  • سایر خدمات ترجمه

تضمین کیفیت و زمان تحویل از جمله ویژگی‌های سایت ترجمه تخصصی ترجمیک است

ترجمه آنلاین در ترجمیک

یکی از ویژگی‌های مهم ترجمیک، آنلاین بودن خدمات است. افراد در ترجمیک به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش‌های خود را در یک پلتفرم آنلاین ثبت می‌کنند. پس از اتمام سفارش آن را با بالاترین کیفیت تحویل می‌گیرند. سرعت خوب، آسانی ثبت سفارش و راحتی کار با سایت از جمله ویژگی‌های مهم ترجمه آنلاین در ترجمیک است.

ویژگی‌ها‌ + مزایای ثبت سفارش در ترجمیک

امروزه پلتفرم‌‌ها و سایت‌های ترجمه بسیاری در زمینه ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب و سایر خدمات ترجمه فعالیت می‌کنند. خیلی از این دارالترجمه‌ها آنلاین هستند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند. با توجه به اینکه ترجمه امری حساس است و باید اعتبار نسخه اصلی در طول نوشته اصلی حفظ شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همواره به دنبال بهترین دارالترجمه‌ها باشید.

در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای دارالترجمه آنلاین ترجمیک می‌پردازیم.

سفارش آنلاین و راحتی در فرایند ثبت سفارش

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، در ترجمیک امکان ثبت سفارش آنلاین وجود خواهد داشت. یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان عزیز ترجمه، نحوه و چگونگی ثبت سفارش است. ترجمیک با در نظر گرفتن راحتی و سادگی ثبت سفارش، در پلتفرم آنلاین خود مسیری شفاف را رقم زده است تا افراد به راحتی مسیر ثبت سفارش را طی کنند. ثبت سفارش ترجمه در ترجمیک به صورت مرحله به مرحله‌ای بوده و هر مرحله به طور کامل در سایت توضیح داده شده است.

خوش‌قولی در زمان سفارش و امکان ثبت سفارش ترجمه فوری

یکی از ویژگی‌های مهم ترجمیک، خوش‌قولی و تعهد در مدت زمان تحویل سفارش است. مشتریان از همان ابتدای سفارش، زمان دقیق تحویل سفارش را می‌بینند و در همان زمان هم آن را تحویل خواهند گرفت. در صورتی که در زمان کوتاه‌تری نیاز به اخذ سفارش داشته باشند، امکان ثبت سفارش ترجمه فوری نیز وجود خواهد داشت. در این شرایط زمان تحویل سفارش کاهش پیدا می‌کند.

رعایت استانداردهای آکادمیک و کیفیت بالای ترجمه

مترجمان و نویسندگان ترجمیک در زمینه‌های مختلف متخصص هستند و بیشتر آن‌ها مدارج بالاتری از کارشناسی دارند. به همین علت، این مترجمان به رعایت استانداردهای آکادمیک در سفارش توجه ویژه‌ای می‌کنند. با ثبت سفارش ترجمه در ترجمیک،‌ احتمال وجود اشکالات نگارشی یا علمی تقریبا به صفر می‌رسد؛ چراکه پس از ترجمه تیم پایش کنترل کیفی وضعیت سفارش را پیگیری می‌کنند. در صورت وجود هرگونه ایراد، درخواست اصلاحیه صادر می‌شود.

وجود بیش از ۲۵۰۰۰ هزا مترجم و نویسنده متخصص در زمینه‌های مختلف

گستردگی و تنوع سفارشات ترجمه در ترجمیک، یکی دیگر از ویژگی‌های موثر این پلتفرم آنلاین ترجمه است. فرقی نمی‌کند که سفارش شما در چه زمینه علمی باشد،‌ ترجمیک برای هر زمینه مترجم متخصص آن حوزه را دارد. هنگام ثبت سفارش با مشخص کردن زمینه متن، با خیال راحت آن را به متخصصان کاربلد ترجمیک بسپارید.

مراحل ثبت سفارش ترجمه در ترجمیک

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، مراحل ثبت سفارش در ترجمیک بسیار ساده‌ است. با این وجود، در این قسمت نگاهی به مراحل ثبت سفارش در ترجمیک خواهیم انداخت:

انتخاب خدمات موردنظر

در صفحه اصلی سایت ترجمیک، یکی از خدمات اصلی را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. پس از آن وارد صفحات دیگری خواهید شد که از شما جزئیات سفارش را می‌خواهد.

مشخص کردن نوع سفارش، تعداد کلمات، زمینه متن و سایر جزئیات

هر قسمت از مشخصات سفارش در ترجمیک به صورت جدا مشخص شده است. اطلاعات لازم و جزئیات سفارش (مثل تعداد کلمه، زمینه متن و غیره) را در این قسمت‌ها وارد کنید تا وارد مرحله ساخت پنل کاربری شوید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز، امکان درخواست مترجم انحصاری با ذکر کردن کد مترجم وجود خواهد داشت.

ساخت پنل کاربری

در این قسمت شماره موبایل و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید تا به طور خودکار پنل کاربری شما ساخته شود. پس از وارد شدن به پنل کاربری شخصی، به قسمت تکمیل سفارش بروید تا سفارش خود را به طور کامل ثبت کنید.

پرداخت و ثبت نهایی

در مرحله آخر سفارش، پرداخت نهایی را انجام دهید. دقت کنید که در این قسمت زمان تحویل سفارش به شما نشان داده خواهد شد. در صورتی که به زمان کوتاه‌تری نیاز دارید،‌ روی گزینه «زمان تحویل فوری» کلیک کنید.

پیگیری مرحله به مرحله

ترجمیک برای شما امکانی را فراهم کرده است که در پنل کاربری خود، شاهد فرایند لحظه به لحظه سفارش ترجمه باشید. با این قابلیت به طور کامل به سفارشات خود اشراف خواهید داشت. در صورت هر گونه مشکل یا سوال، با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

استخدام در ترجمیک

بیش از ۲۵۰۰۰ مترجم و نویسنده خبره و متخصص در ترجمیک فعالیت می‌کنند، چرا شما جزوی از آن‌ها نباشید؟ برای این کار تنها کافی است که وارد صفحه استخدام مترجم ترجمیک شوید و در آزمون مترجمی شرکت کنید تا مهارت‌های خود را محک بزنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *