خانه » آگهی رپورتاژ » مرور و جمع بندی کنکور با دور دنیا در نیم ساعت

مرور و جمع بندی کنکور با دور دنیا در نیم ساعت

کتاب کنکور دور دنیا در نیم ساعت

مرور و جمع بندی کنکور با دور دنیا در نیم ساعت

کتاب نکته و تست که بتواند دید شما را نسبت به طراحی سوالات باز کند قطعاً بهترین گزینه است. رسالت کتاب‌های جمع بندی، مرور سریع بر مطالب مهم و چه بسا جا افتاده از دید شماست. دور دنیا در نیم ساعت بهترین است.

اگر در خرید کتاب کنکور سلیقه خوبی داشته باشید حتماً اسم مجموعۀ کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت، که برای دانش‌آموزان پرتلاش کنکوری توسط انتشارات بین المللی گاج تالیف شده است را شنیده‌اید.

 

انتخاب دقیق‌ترین کتاب جمع‌بندی کنکور همیشه یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان هدفمند بوده است. این موضوع که در دورۀ طلایی تعطیلات عید بتوانید بهترین خرید کتاب کنکور را داشته باشید نکته حائز اهمیتی‌ست که نباید به هیچ عنوان آن را دست کم بگیرید.

در این‌جا سعی بر آن داریم تا شما را با یکی از جدید‌ترین و جذاب‌ترین کتاب های جمع بندی کنکور آشنا کنیم.

به‌جرات می‌توانیم بگوییم، خرید اینترنتی کتاب دور دنیا در نیم ساعت پس از انتشار کتاب دور دنیا در چهار ساعت، تحول جدیدی در کتاب‌های جمع‌بندی کنکور ایجاد کرد؛ و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به راحتی توانست در توصیه‌های مشاوران حرفه‌ای کنکور و دبیران با تجربه و از همه مهم‌تر برنامۀ اصلی دانش‌آموزان برتر قرار بگیرد.

چرا کتاب دور دنیا در نیم ساعت؟

اگر شما دانش‌آموزی اهل برنامه‌ریزی باشید می‌دانید که در ۴ ساعت زمانی که برای کنکور سراسری در نظر گرفته شده، بین ۸ درس عمومی و اختصاصی، سهم هر درس حدوداً نیم ساعت است؛ پس نیم ساعت برای تک تک مخاطبان ما که صرفاً داوطلبان کنکور هستند زمانی سرنوشت‌ساز است.

شما می‌توانید در طول یک شبانه‌روز نیم ساعت از زمان خود را برای یکی از آزمون‌های این کتاب بگذارید وآزمون‌های آن‌را حل و مطالبش را مطالعه کنید. این کتاب به‌دلیل نوع چیدمان خاصی که دارد امکان جمع‌بندی درس به درس و فصل به فصل را برای داوطلبان از طریق فرآیند مدرن «یادگیری از طریق حل تست» فراهم می‌کند. همچنین به‌دلیل تست‌محور بودنش، محتوای مناسب و کاربردی جهت برگزاری کارگاه‌های نکته و تست، همایش‌ها و اردوهای مطالعاتی را در اختیار اساتید کنکور قرار می‌دهد. این کتاب با توجه به ماهیتش، ابزار مناسبی برای مشاوران کنکور است تا‌ در دوران جمع‌بندی، یک برنامه‌ریزی دقیق متناسب با سطح هر داوطلب ارائه دهند.

دور دنیا در نیم ساعت، در قسمت پاسخ‌نامه تشریحی درسنامه‌های کاربری و بررسی سایر گزینه‌ها را دارد و با تنوع رنگی در بیان مطالب امکان دسته‌بندی برای دانش‌آموزان را مهیا کرده است. جذاب‌ترین قسمت این کتاب تست های احتمالی هست که توسط برترین مولف‌های کشور در کنار تمام نکات این کتاب گنجانده شده است، می‌باشد.

تمام مولفین این مجوعه کتاب با یک ذره‌بین قوی به جان خط به خط کتاب درسی افتادند و هر چیزی که احتمال می‌دادند برای طرح در کنکور مهم باشد را در این کتاب آورده‌اند؛ همچنین با شناخت و آگاهی از ماهیت کنکور در نظام جدید تمام تست‌های مهم نظام قدیم که قابلیت طرح دوباره در نظام جدید را داشت، با استانداردهای جدید بازسازی‌ کرده‌اند.

معرفی کتاب های عمومی دور دنیا در نیم ساعت

کتاب فارسی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور کتاب فارسی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور۱۴۰۰

در دفترچه عمومی کنکور که از قضا اولین دفترچه سوالات کنکور می‌باشد اولین درسی که باید به سوالات آن پاسخ داده شود درس ادبیات است. پس برای یک شروع جنجالی و پرانرژی درس ادبیات را فراموش نکنید.

ادبیات درسی‌ست که باید به صورت مبحث به مبحث خوانده شود و روش درست مطالعه ادبیات برای کنکور سراسری بخش به بخش خواندن آن است.

این کتاب شامل بخش‌های مختلفی مثل دستور زبان، لغت و املاء، آرایه‌های ادبی و تاریخ ادبیات می‌باشد.

کتاب عربی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور ۱۴۰۰
کتاب عربی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور 1400

این موضوع که درصد بالای درس عربی در میانگین رتبۀ کنکور شما می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، یک داستان نیست.
با توجه به اینکه اکثر دانش‌آموزان عربی را رها کرده و ترجیه می‌دهند وقت زیادی برای آن صرف نکنند شما قطعاً با مرور این کتاب می‌توانید بدرخشید.

کتاب عربی دور دنیا در نیم ساعت شامل ۵ بخش زیر می‌باشد:

  • قواعد
  • واژگان
  • ترجمه
  • درک مطلب
  • آزمون‌های جامع

کتاب دین و زندگی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور 1400

کتاب دین و زندگی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید شناخت هر درس برای داشتن یک برنامه‌ریزی درست و در نهایت موفقیت در آن درس به شما کمک می‌

کند.

به دلیل ضریب بالا و اهمیت درس دینی، داشتن یک کتاب نکته و تست درست آن هم با ویژگی‌های زیر بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

  • دربردارنده‌ی مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم
  • ارائه‌ی موضوعی مطالب با ذکر شماره‌ی درس و پایه
  • ارائه‌ی بانک کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تالیفی و سراسری)
  • پیوست چند آزمون جامع و تکمیلی در پایان مطالب
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور ۹۹

 

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور سری دور دنیا در نیم ساعت کنکور 1400۱۴۰۰

برخلاف تصور دانش‌آموزان که عقیده دارند درس زبان سخت‌ترین بخش سوالات عمومی کنکور است، باید بگوییم که سعی کنید با این درس مهربان‌تر باشید!

زبان انگلیسی تنها درسی هست که اگر به آموزش‌‌هایی که در دوران دبیرستان به شما داده شده، در کنار کلاس‌های خصوصی و آموزشگاه‌های زبان که از کودکی همۀ ما تجربه حضور در آن داشته‌ایم، توجه کنید؛ می‌توانید با انتخاب یک کتاب جمع‌بندی کنکور خوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن درصد بالایی در کنکور کسب کنید.

کتاب زبان انگلیسی  دور دنیا در نیم ساعت از این سری شامل بخش‌های زیر می‌باشد:

  • Vocabulary
  • Grammer
  • Cloze & Reading
  • Final Assessment Test

کتاب‌های عمومی که در بالا به شما معرفی شدند تنها برای آشنایی با محتوای این سری از کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت گاج بوده است.

برای آشنایی با کتاب‌های تخصصی، رشته‌های ریاضی و تجربی، از این سری کتاب و خرید کتاب جامع کنکور و خرید آنلاین لوازم تحریر جدید می‌توانید به سایت گاج مارکت مراجعه کنید.

 

در آخر جمله‌ای از پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل، هست که می‌گوید:

آسانسوری که بتواند شما را به بالاترین طبقۀ موفقیت برساند از کار افتاده است و شما ناگزیرید که راهروی موفقیت را پله پله بالا روید.

این جمله، پر از انگیزه برای پیش رفتن به سوی موفقیت است. این موضوع که موفقیت هیچ میانبری ندارد و باید برای رسیدن به آن باید تمام تلاش خود را بکنیم حقیقت محض است. حال اگر موفقیت از دید شما، کنکور است، برای رسیدن به آن، باید آهسته،پیوسته و دقیق عمل کنید. تلاش و پشتکار لازمۀ رسیدن به آرزوهای شماست، امید داریم آرزوهایتان را زندگی کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *