خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین شغل اینترنتی برای دانشجوها (با یک گوشی از خانه)

بهترین شغل اینترنتی برای دانشجوها (با یک گوشی از خانه)

معرفی بهترین شغل اینترنتی برای دانشجوها

بهترین شغل های اینترنتی

خیلی از دانشجوها دوست دارند که در دوران دانشجویی کار کنند تا هم روی پای خودشان بایستند و درآمد داشته باشند و هم کمک خرجی برای درس و زندگی باشد. بعضی‌ها می‌پرسند که چطور می‌شود هم کار کرد و هم به درس رسید؟ یا کسی که بیشتر وقتش در دانشگاه و رفت و آمد به دانشگاه است چطور می‌تواند کار کند؟ در این مقاله می‌خواهیم یک شغل عالی را به شما معرفی کنیم که می‌شود از هرجایی با یک گوشی درآمد داشت.

کار دانشجویی باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟

کار دانشجویی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. مثلاً پاره وقت باشد، تایم شناوری داشته باشد تا با کلاس‌های درس دانشجو تداخل نداشته باشد. جوری باشد که در خوابگاه، مسیر و بقیه جاها بشود کار کرد و پول درآورد. زمان قدیم کار دانشجویی فقط حضوری بود و تماماً خلاصه می‌شد در چند تا کار که در خود دانشگاه انجام میشد. مسئول فتوکپی، مسئول بوفه، مسئول دفتر و… که درآمد چندانی نداشتند.

اما الان شرایط فرق کرده و کارهای اینترنتی بستری فراهم کرده که دانشجویان و حتی دانش‌موآموزتآمو تنمتمتم ÷ن.ن حکن ک

 

آموزان می‌توانند به صورت پاره وقت، حتی از راه دوره کار کنند و حجم کاری خود را با توجه به درسشان تغییر دهند.

در ادامه می‌خواهیم یک شغل کم دردسر و عالی را به شما پیشنهاد کنیم. آماده‌اید؟

شغل جذاب ادمین اینستاگرام برای دانشجوها

صاحبان پیج‌های اینستاگرام وقتی از یک حدی فالوورشان بیشتر می‌شود، دیگر وقت نمی‌کنند تمام کارها را یک نفری انجام دهند، به کامنتها و دایرکت‌ها پاسخ دهند و صبح تا شب استوری و پست بگذارند. برای همین یک یا چند نفر را به عنوان ادمین استخدام می‌کنند تا پیجشان را مدیرت کند.

کسب و کارها هم برای فعال نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی‌شان و برندسازی، ادمین استخدام می‌کنند تا کارهای پیجشان را انجام دهند.

چه کاری بهتر از ادمینی برای دانشجویان؟ پاره وقت، دورکار و فقط با یک گوشی. در ادامه تمام شرایط این شغل عالی را با هم می‌خوانیم. اگر به دنبال یادگیری حرفه ای ادمینی هستید، پیشنهاد میکنم دوره ادمینی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نوین را از دست ندهید.

بهترین مشاغل برای کسب درآمد اینترنتی

مزایای ادمینی برای دانشجوها چیست؟

شغل ادمینی برای همه افراد مخصوصاً دانشجوها بسیار ایده آل است. چرا؟ الان دلایل آن را با هم می‌خوانیم.

در هر جایی می‌توانید کار کنید

بجز برخی موارد خاص، ادمین‌ها نیازی ندارند که در محل کار حضور داشته باشند و حضوری کار کنند. یک ادمین می‌تواند در خانه، در مسیر رفت و آمد، در سفر، خوابگاه و … کارهای پیج را انجام دهد.

فقط به یک گوشی نیاز دارید

برای کار ادمینی شما به هیچ تجهیزات خاصی نیاز ندارید و با همان گوشی که دارید می‌توانید همه کارهای پیج را به بهترین شکل انجام دهید. یک گوشی متوسط می‌تواند تمام کارهایی که نیاز دارید را برایتان انجام دهد. الان دیگر آنقدر اپلیکیشن‌های حرفه‌ای وجود دارد که شما می‌توانید بهترین عکس‌ها را بگیرید، روتوش کنید، ویدیو بگیرید، خیلی حرفه‌ای ادیت کنید و هیچ نیازی به کامپیوترها نداشته باشید. البته کار با موبایل، عکاسی، فیلمبرداری، تدوین و ادیت نیاز به آموزش دارد. در دوره تولید محتوا با موبایل نوین آکادمی می توانید صفر تا صد تولید محتوا را یاد بگیرید.

بازار کار بسیار جذابی دارد

ادمین اینستاگرام بازار بزرگ و پرتقاضایی دارد. هزارن پیج کوچک و بزرگ وجود دارد که به کسانی برای مدیریت پیجشان نیاز دارند. کافیست در یکی از سایت‌های استخدامی کمی ادمین اینستاگرام را جستجو کنید تا با سیلی از آگهی‌های استخدامی ادمین مواجه شوید.

همزمان با چند پیج همکاری کنید

یکی از مزیت‌های ادمینی این است که می‌توانید همزمان با چند پیج کار کنید و درآمد خود را بیشتر کنید. خیلی از پیج‌ها زمان زیادی از شما نمی‌گیرند؛ مثلاً شما ادمین تولید محتوای یک پیج هستید و فقط باید روزی یک پست و چند استوری بزنید. این کار زمان زیادی از شما نمی‌برد بنابراین امکان این را دارید که چند پیج را بر عهده بگیرید.

واقعاً شرایط ایده‌آلی است، نه؟ دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویانی که دوست درارند به صورت پاره‌وقت یک کار دورکاری داشته باشند، یا خانم‌ها و آقایانی که دوست دارند از خانه کار کنند؛ به این شغل رو آورده‌‌اند.

کسب درآمد اینترنتی

حقوق ادمینی چقدر است؟

حقوق ادمین اینستاگرام به عوامل گوناگونی بستگی دارد. مثلاً بستگی به این دارد چقدر زمان بر روی کار می‌گذارید و نوع کاری که انجام می‌دهید، چیست. مثلاً اگر فقط دایرکت و کامنت یک پیج را پاسخ دهید حقوق کمتری نسبت به ادمینی خواهید داشت که وظیفه تولید محتوای پیج را هم بر عهده دارد. یا مثلاً کسی که مدیریت کامل پیج را برعهده دارد، حقوق بیشتری از بقیه می‌گیرد. البته عوامل دیگری نیز هستند که در حقوق ادمین موثرند. مثلاً ممکن است برای پاسخگویی دایرکت و کامنت یک پیج کوچک یک میلیون دریافت کنید ولی برای پیام دادن به دایرکت و کامنت یک پیج بزرگ که زمان زیادی از شما می‌گیرد ۵ میلیون حقوق بگیرید. در حالت اول می‌توانید چند پیج بگیرید و درآمدتان را افزایش دهید. اما اگر بخواهیم به طور کلی در نظر بگیریم و به یک جمع‌بندی کلی برسیم؛ میزان حقوق یک ادمین از ماهی ۲ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.

این حقوق نه تنها کفاف خرج‌های دانشجویی را می‌دهد یک حقوق ایده‌آل محسوب می‌شود.

برای شروع ادمینی چه کار باید بکنید؟

درست است که ادمینی در ظاهر کار ساده‌ای به نظر میرسد ولی باید برای حرفه‌ای شدن آموزش ببینید. هیچکس دوست ندارد پیجش را دست یک آماتور بدهد که این کار را بلد نیست. چون این فرد نمی‌تواند به رشد پیجش کمک کند.

برای اینکه سریع آموزش ببینید و نیاز به آزمون و خطا نداشته باشید. بهتر است در یک دوره حرفه‌ای ادمینی شرکت کنید. برای آموزش دیدن به هرکسی اعتماد نکنید، پیش موسسه‌ای بروید که تخصصش ادمینی باشد.

مثلاً نوین یکی از بهترین دوره‌های ادمینی را برگزار می‌کند و صاحب اولین پلتفرم ادمینی ایران است. این شرکت بعد از آموزش، دانشجویان را در پلتفرم تخصصی دیدوگرام معرفی می‌کند تا خیلی سریع به کار و درآمد برسند. همین الان می‌توانید به صفحه ادمین های مدیریت پیج اینستاگرام در سایت دیدوگرام سر بزنید و دانشجویان قبلی را ببینید که معرفی شده‌اند و مشغول به کار هستند.

شما هم می‌توانید با شرکت در دوره ادمینی نوین، به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید و به کار معرفی شوید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *