خانه » بررسی و معرفی » کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

در این پست با معرفی، سرفصل و راهنمای مطالعه کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان آشنا می شوید با ما همراه باشید.

کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان صرفا یک کتاب برای آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری نیست، بلکه جامع ترین و بروزترین منبع یادگیری درس مدیریت بازاریابی است.

در حال حاضر این کتاب در کنار کتاب بانک سوالات چهارگزینه ای مدیریت بازاریابی تالیف دکتر ابراهیمی و دکتر جلیلیان به دغدغه های چند سال اخیر دانشجویان در زمینه دسترسی به مرجع کامل درسی و منبع جامع  و معتبر  تستی پایان داده اند. لازم است که تمام فصل ها و مطالب کتاب توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مطالعه شود

سرفصل های کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

  • مبانی ومفاهیم بازار یابی
  • برنامه ریزی استراتژیک بازار یابی
  • تحقیقات بازار یابی وسیستم های اطلاعاتی بازار یابی
  • رفتار مصرف کننده وبازار های مصرف کننده
  • تقسیم بازار، تعیین بازار هدف وجایگاه یابی در بازار
  • پیش بینی فروش ( تقاضا)
  • مدیریت محصولات
  • تعیین قیمت
  • سیستم ومدیریت توزیع
  • فعالیت های ترفیعی وتشویقی
  • انواع بازار یابی
  • بازاریابی بین المللی وجهانی

کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ و نشر رسیده است. این انتشارات در راستای سیاست های خود، مبنی بر تولید منابع علمی و همکاری با اساتید برجسته اقدام به تهیه کتاب های مدیریت نموده است.

دانشجویان می توانند از کتاب بانک سوالات چهارگزینه ای مدیریت بازاریابی، در کنار این کتاب استفاده کنند. بانک سوالات به شما در سنجش میزان یادگیری مفاهیم هر بخش از کتاب کمک می نماید.توجه به جزئیات مطالب در فصل بندی کتاب مشخص استتمام فصول کتاب باید توسط دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مطالعه شود. مطالب ویژه داوطلبین هر مقطع تحصیلی در کتاب طبقه بندی و معرفی شده است.

کتاب مرجع کامل مدیریت بازاریابی  هم اکنون چاپ دوم خود با ۲۰۰۰ جلد را پشت سر گذاشته است. و از منابع مورد توجه داوطلبین آزمون سراسری است. بنا به اذعان کارشناسان و دانشجویان این رشته، کتاب حاضر برترین منبع آموزشی در زمینه مدیریت بازاریابی است

خرید کتاب مدیریت بازاریابی جلیلیان

  • پوشش کامل همه منابع اصلی و مطالب مهم و حدید منابع مکمل
  • جامعیت از نظر سرفصل ها، مباحث، مطالب، مفاهیم و اصطلاحات
  • شرح جامع، روان و طبقه بندی شده مطالب همراه با ذکر مثال
  • برجسته (بولد کردن) عبارات، مفاهیم و اصطلاحات مهم در متن
  • سوالات آزمون کارشناسی ارشد و دکتری به همراه پاسخ تشریحی
  • مطابقت کامل تعداد و عناوین فصل ها با کتال بانک سوال بازاریابی
  • بروز بودن و پوشش کامل نسخه های قدیم و جدید کتاب های کاتلر
  • ذکر معادل انگلیسی واژگان و ترجمه های گوناگون از منابع مختلف

معرفی مدیریت بازاریابی جلیلیان

مدیریت بازاریابی جلیلیان را میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی از بیست تدریس تهیه کنید. شما میتوانید جهت پرسش سوالات خود و دریافت مشاوره در مورد این کتاب با ما ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است که ارسال سفارش ها از کتب کنکوری از بیست تدریس به سراسر ایران مانند تهران ، یزد ، اصفهان ، مشهد و دیگر شهر ها امکان پذیر میباشد. محصولات سفارش داده شده طی ۲ الی ۳ روز کاری درب منزل شما ارسال میگردد.

سفارشات از کتب کنکوری کتابفروشی بیست تدریس با قیمت فروش بیشتر از  ارسال رایگان خواهد بود. سفارشات ارسال شده به شهرستان ها به صورت پستی و سفارشات در تهران به وسیله پیک موتوری تحویل داده میشود. قیمت خرید این کتاب در بیست تدریس نسبت قیمت فروش آن در بازار ارزان تر میباشد. توجه داشته باشید که نسخه تمامی کتب بیست تدریس جدید ترین آنها میباشند.

برای انتخاب بهتر پیش از خرید آنلاین کتاب جامع مدیریت بازاریابی جلیلیان نگاه دانش لطفا سرفصل های آن را مطالعه نمایید. با مطالعه این بخش شما به درک مناسبی از کتاب خواهید رسید. این برای تصمیم برای انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه به شما کمک خواهد کرد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *