خانه » بررسی و معرفی » چرا تور کیش از تهران ارزان تر است؟!

چرا تور کیش از تهران ارزان تر است؟!

در مورد تور کیش از تهران و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بیشتر بدانید!

چرا تور کیش از تهران ارزان تر است؟!

کیش مدرن ترین و یکی از زیباترین جزیره های ایران است که بخاطر واقع شدن در منطقه آزاد از بهترین تجهیزات رفاهی و تفریحی نیز برخوردار است. در فصل زمستان که بازار تور کیش از تهران داغ است، بسیاری از گردشگران باور دارند که هزینه سفرشان از تهران بیشتر از شهر های دیگر است. در ادامه با بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورها صحت این باور را بررسی می کنیم.

تور کیش

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورها:

  ۱- فصل های مختلف و شرایط آب و هوایی

فصل ها بر روی قیمت تور کیش بسیار تاثیر گذار هستند. گردشگران بسیاری جزیره کیش را بخاطر هوای بهاری اش در فصل زمستان انتخاب می کنند و این بالا رفتن تقاضا باعث می شود تور کیش با قیمت بالاتری در اختیار مسافران قرار بگیرد. مهم نیست تور کیش از تهران باشد یا از شهرهای دیگر فصل زمستان بهترین فصل برای تفریحات آبی و ساحلی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

  ۲- مسافت ها

مسافت در هزینه تور ها بسیار اهمیت دارد. شهر های نزدیک به جزیره کیش هزینه کمتری برای کرایه تا مقصد را دارند که همین امر بر قیمت کلی تور کیش تاثیر می گذارد.

  ۳-نوع وسیله حمل و نقل

واضح است که اگر بخواهید با تور کیش و به صورت هوایی سفر کنید، هزینه بسیار بالاتری نسبت به سفر زمینی و کرایه وسیله زمینی باید پرداخت کنید. سفرهای زمینی طولانی تر هستند و برای کسانی که می خواهند با قیمتی به صرفه به تور کیش بروند مناسب اند. بیشتر گردشگران که تور کیش از تهران را برای خود انتخاب می کنند سفر با هواپیما را ترجیح می دهند. البته که تورهای زمینی بسیار کم برگزار می شوند و بیشتر تورهای کیش، سفر با هواپیما تا مقصد را انتخاب می کنند.

در نظر داشته باشید که در تورهایی که با هواپیما مسافت تا کیش را می پیمایند نیز نوع پرواز و بلیط بسیار در قیمت ها تاثیرگذار است.

کیش

  ۴- جشنواره ها

شاید به این موضوع تا به حال فکر نکرده باشید که فصل هایی که جشنواره های مختص به خود را دارند در بالا رفتن قیمت تورها بسیار تاثیر دارند. جشنواره های مختلف در کیش برای گردشگران باعث می شود تعداد درخواست ها برای تور کیش بالا رود و به طبع قیمت آن نیز بالاتر رود.

  ۵- هتل و اقامتگاه

از مهمترین مواردی که بر قیمت تور تاثیر دارد هتل و یا اقامت گاهی است که تورها در اختیار گردشگران قرار می دهند. جزیره کیش بخاطر توریستی بودنش و جذب گردشگر از طبقه های مختلف اجتماعی دارای هتل هایی با قیمت های مختلف است. هتل هایی که با توجه به امکانات رفاهی و ستاره هایی که دارند خدمات متفاوت را ارائه می دهند. قیمت این هتل ها بسته به خدماتشان متفاوت است و بر قیمت تور کیش تاثیر عمده می گذارد. اگر میخواهید تور کم هزینه ایی را داشته باشید هتل های ۳ ستاره با خدمات منطقی و نسبتا خوب  را انتخاب کنید تا تجربه سفر خوبی برای خود در دفتر خاطراتتان بر جای گذارید.

  ۶- تعطیلات

تعطیلات نیز بر روی قیمت تورها بسیار موثرند. تعطیلات رسمی و یا غیر رسمی، تور کیش از تهران را بطور ویژه ای تحت تاثیر قرار می دهد. در روزهای تعطیل که بسیاری از افراد می خواهند از شلوغی و آلودگی تهران فرار کنند، تورهای کیش تقاضای بیشتری را تجربه می کنند. بنابراین قیمت تور کیش افزایش میابد. تعطیلاتی مانند نوروز به طور گسترده بر تور کیش در تمام شهر ها تاثیر دارد.

در کل قبل از رزرو بلیط و تور کیش باید شرایط مختلف آب و هوایی و هتل ها و تفریحاتی که می خواهید داشته باشید را بررسی کنید تا بتوانید سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. بنابراین تور کیش از تهران همیشه گرانتر از شهر های دیگر نیست و گاهی قیمت پایین تری هم دارد. باز هم تاکید می کنیم که قیمت تورها در شهر های مختلف به موارد بسیاری که چند مورد آن بیان شد، بستگی دارد.

کیش شهر نسبتا گرانی است و اگر به درستی هزینه هایتان را بررسی نکنید ممکن است دچار مشکل شوید. شرکت های گردشگری خدمات مشاوره خوب و با توجه به شرایط شما در اختیارتان قرار می دهند. سفرمی با سال ها تجربه برگزاری تورهای کیش در فصل های مختلف می تواند در این سفر بسیار کمکتان کند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *