خانه » آگهی رپورتاژ » پلی استیشن پلاس اکسترا

پلی استیشن پلاس اکسترا

درباره معرفی پلی استیشن پلاس اکسترا

پلی استیشن پلاس اکسترا

با پیشرفت تکنولوژی و متحول شدن امکانات مختلف در زندگی مدرن، دیگر بازی‌های سنتی و قدیمی برای افراد جذابیت خاصی نداشتند و همگی درصدد بودند تا به‌وسیله‌ سرگرمی‌های هیجانی و مجذوب کننده اوقات فراغت خود را سپری کنند. در این هنگام یک‌سری افراد با به‌کارگیری هوش و ذکاوت خود، نوعی دستگاه بازی طراحی کردند که نام آن Xbox بود. ایکس باکس در دوران خود غوغا به‌پا کرد و در مدت زمان کوتاهی محبوب دل‌ها شد. اما این محبوبیت و معروفیت تداوم نداشت و رقیب تازه نفسی در مقابل xbox قرار گرفت. این رقیب سر‌سخت دست‌ نشانده شرکت سونی بود که فقط قصد داشت با نابودی ایکس باکس جایگاه آن را تصاحب کند.

به این ترتیب در ۲۹ مارس ۲۰۲۲ از دستگاه پلی استیشن پلاس طراحی شده، توسط شرکت سونی رونمایی شد. این دستگاه قدرت‌مند با نفوذ منحصر‌به‌فرد خود قصد داشت حضور xbox  را در دنیای بازی و سرگرمی کمرنگ کند که اتفاقا بخت با او یار بود و توانست هدف خود را تحقق بخشد. اما با این اوصاف شرکت سونی بر‌اساس روحیه قدرت طلب خود دست برروی دست نگذاشت و برای اثبات قدرت خود دستگاه دیگری با قابلیت‌های دیوانه کننده و خارق‌العاده طراحی کرد. بدین ترتیب این شرکت، نبض بازار را به‌دست گرفت و بستر را طوری آماده کرد که خرید پلی استیشن پلاس اکسترا جز اهداف‌ اصلی گیمر‌ها قرار بگیرد. اگر تمایل دارید بیشتر با دستگاه پلاس اکسترا آشنا شوید و در خرید آن بهترین عملکرد را داشته باشید، بهتر است با ما همراه گردید.

معرفی دستگاه مسحور پلی استیشن پلاس Extra

شرکت سونی سه دستگاه متنوع و جذاب در سرویس‌های پلی استیشن طراحی کرد که می‌توان به essential، permium و plus extra اشاره کرد. در میان دستگاه‌های نام‌برده شده پلاس اکسترا توانست محبوبیت و شهرت فراوانی به‌دست آورد و با ویژگی‌های شگفت‌انگیزی که داشت در دنیای بازی و سرگرمی جنجال به‌پا کرد. به‌این ترتیب خرید پلاس extra در میان جوانان و گیمر‌های حرفه‌ای بسیار گسترش یافت. نکته قابل توجه این است، که دستگاه plus extra  کاملا هوشمندانه و با در نظر گرفتن علایق‌ گیمر‌ها طراحی شده و قابلیت آن را دارد افراد زیادی را در رده‌های سنی مختلف متحیر و مجذوب کند.

بازی‌هایی که برروی این دستگاه اجرا می‌شوند از گرافیک و جذابیت منحصر‌به‌فرد برخوردار هستند و تمامی افراد به خصوص گیمر‌ها می‌تواند نهایت لذت را تجربه کنند‌. برای خرید بازی‌های دستگاه extra ماهیانه مبلغ ۱۴.۹۹ دلار لازم است. بازی‌های این دستگاه بسیار متنوع بوده و تعداد آن‌ها به ۴۰۰ عدد می‌رسد. برای این‌که بتوانید در رابطه با این دستگاه اطلاعات فراوانی کسب کنید و در هنگام خرید  ps plus extra  بهترین عملکرد را داشته باشید، بهتر است از سایت یانگ سنتر دیدن فرمایید.

نکاتی که پیش از خرید پلی استیشن extra  باید به آن‌ها توجه کنیم!

پیش از خرید پلی استیشن پلاس اکسترا بهتر است به سایت‌های معتبر مراجعه کرده و در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید یا از افرادی که در این رابطه اطلاعات کافی دارند، کمک بگیرید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. حتی‌الامکان سعی کنید از اشتراک‌های بلند‌مدت، یعنی ۱۲ ماه  ps plus extra  بهره‌ ببرید‌. چون اشتراک‌های طولانی‌مدت به تمدید ماهیانه نیازی ندارند و بسیار مقرون ‌به‌صرفه خواهند بود.

به عنوان مثال در ریجن آمریکا اشتراک یک ماه پلی استیشن پلاس اکسترا ۱۵ دلار است؛ اما با خریداری اشتراک ۱۲ ماه، این مبلغ به ۸.۳ دلار کاهش می‌یابد. در صورتی که ظرفیت اکتیو پلاس اکسترا را خریداری کرده‌اید، می‌توانید به اکانت خریداری شده مراجعه کرده و بازی‌های جدید را به‌راحتی به لیست خود اضافه کنید. در طول یک ماه توصیه می‌کنیم،  سایت plus extra زیر نظر داشته باشید تا تخفیف‌های فوق‌العاده آن را از دست ندهید.

ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد ps plus extra

باتوجه به مطالبی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، می‌توان گفت پلی استیشن پلاس یک دستگاه مهیج و بی‌همتا است که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. خصوصیات این دستگاه تقریبا برای اکثر افراد جوان به خصوص گیمر‌ها شناخته شده است و محبوبیت پلاس اکسترا به همین مسئله مربوط می‌شود. در این قسمت قصد داریم، ویژگی‌های جذاب این دستگاه را به چالش بکشیم.

بهره‌گیری از Game catalog

در هنگام خرید پلاس اکسترا شما به ۳۰۰ الی ۴۰۰ بازی انحصاری و غیر‌انحصاری دسترسی دارید که می‌توانید از این فرصت استثنایی نهایت لذت را ببرید. این بازی‌ها برروی کنسول‌های ps4  و ps5 نصب شده و پس از دانلود دیتا، بدون هیچ مشکلی قابل اجرا هستند. بازی‌های مختلفی از قبیل، DEATH STRANDING، Valhalla  و Marvel’s Spider-Man Days Gone   در این مجموعه قرار می‌گیرند.

به‌کارگیری تخفیف‌های باور نکردنی

افرادی که به خرید پلی استیشن پلاس اکسترا پرداخته‌اند، هر چند وقت یک‌بار در فروشگاه‌های مربوطه می‌توانند از تخفیف‌های فوق‌العاده بازی‌ها و dlcها بهره‌مند شوند. به عنوان نمونه: یک‌بار در طول ماه، تعدادی از بازی‌های مهیج این دستگاه ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف می‌خورند. این شرایط استثنایی بسیار برای افراد مختلف به خصوص گیمرها هیجان انگیز بوده و آن‌ها می‌توانند بازی‌های دلخواه و جذابی که مبلغ زیادی را متحمل می‌شوند، با تخفیف باور نکردنی خریداری کنند.

استفاده از فضای ابری Cloud Storage

یکی دیگر از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این دستگاه، بهره‌گیری از فضای ابری است؛ این فضا ۱۰۰ گیگابایت ظرفیت را در اختیار اشخاص قرار می‌دهد تا  به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه دردسری بازی‌های دلخواه خود را آپلود کنند. با وجود قابلیت Cloud storage  می‌توان بازی‌های قدیمی را نیز ذخیره‌سازی کرد.

بهره‌گیری از بازی‌های play station plus collection

به طور تقریبی ۲۰ عدد از بازی‌های مهیج و جذاب قدیمی بر‌روی کنسول های ps5 قرار دارند. البته استفاده از این دسته بازی‌ها برروی دستگاه‌های دیگر نیز امکان‌پذیر است. اما تفاوت اجرای این بازی در پلاس اکسترا به این موضوع برمی‌گردد که با استفاده از این دستگاه و کنسول خارق‌العاده آن لذت بازی چندین برابر می‌شود.

پلی استیشن پلاس اکسترا

قانونی بودن اشتراک‌های آن

بازی‌ها و ldcهایی که برروی این دستگاه اجرا می‌شوند، مجاز و قانونی هستند. در نتیجه افراد می‌توانند با خیال راحت اشتراک‌های بازی را خریداری کرده و اوقات فراغت خود را به‌خوبی پر کنند‌. برای این‌که بتوانید در زمینه خرید پلی استیشن پلاس اکسترا بهترین عملکرد را داشته باشید، بهتر است به سایت yungcenter مراجعه و به کمک پشتیبانی این سایت بهترین محصول را با قیمتی مقرون ‌به‌صرفه خریداری کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *