خانه » آگهی رپورتاژ » از جادو پرده سبز در تولید محتوا تا کاربرد آن در هالیوود

از جادو پرده سبز در تولید محتوا تا کاربرد آن در هالیوود

همه چیز در مورد پرده کروماکی ( پرده سبز )

پرده کروماکی

استفاده از پرده سبز یکی از متداول‌ترین امور در زندگی روزمره است چرا که تکنیک کروماکی بسیار ساده اما قدرتمند است. خصوصا زمانی که آن را با خلاقیت ترکیب کنید، نتیجه فوق العاده خواهد بود! جالب است بدانید که اکثریت فیلم‌های هالیوودی با استفاده از پرده سبز و تکنیک کروماکی ساخته شده‌اند.

پرده سبز چیست؟

پرده سبز در واقع یک پرده به رنگ سبز است که به هنگام عکاسی یا فیلم برداری از آن برای حذف پس زمینه و افزودن ویدئو یا تصویر موردنظر استفاده می‌شود.به تکنیکی که با استفاده از آن این کار انجام می‌شود، تکنیک کروماکی گفته می‌شود که با استفاده از نرم افزارهای مختلفی در تلفن همراه یا کامپیوتر به سادگی امکان پذیر است.شاید برایتان سوال باشد که چرا از رنگ سبز در این پرده استفاده شده است؟ دلیل این امر عدم استفاده از رنگ سبز در سایر قسمت‌های صحنه است.البته برخی اوقات بنابر ضرورت از لباس سبز بازیگران استفاده می‌کنند، اما این موضوع به ندرت نسبت به سایر رنگ‌ها اتفاق افتاده و در نتیجه رنگ سبز در پرده کروماکی انتخابی هوشمندانه است.

پرده سبز چیست؟

پرده سبز در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

استفاده از پرده کروماکی در موارد مختلفی اعم از تولید محتوا، عکاسی، تدریس آنلاین، ساخت فیلم‌های هالیوودی و غیره کاربرد دارد که سبب نتایج خارق العاده‌ای در هر مورد می‌شود. در ادامه هر مورد را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

استفاده از پرده کروماکی برای تولید محتوا

افراد فعال در حوزه تولید محتوا از اهمیت کیفیت محتوای خود به خوبی با خبر هستند. چرا که مخاطبان به خوبی تفاوت محتوای با کیفیت و بی کیفیت را تشخیص داده و زمان خود را هدر نمی‌دهند.مهمترین اصل در دیده شدن شما در فضای مجازی اعم از اینستاگرام، یوتیوب و غیره ارائه محتوای جالب به همراه ویدئو با کیفیت ساخت بالا است.پرده سبز در این مورد بسیار مؤثر بوده و به آسانی شما را قادر به ساخت ویدئوهای جالب و جذاب می‌کند.به خاطر داشته باشید که تمایز کلید اصلی برای دیده شدن در این مسیر پر رقابت است و استفاده از پرده کروماکی وسیله‌ای عالی برای این کار به شمار می‌رود.

استفاده از پرده سبز برای عکاسی و فیلم برداری

در صورتی که شما به حرفه عکاسی مشغول باشید، احتمالا بارها و بارها از پرده کروماکی برای عکاسی و فیلم برداری صحنه‌های گوناگون استفاده کرده‌اید.این ابزار به خوبی دست عکاسان را در خلاقیت باز گذاشته و سبب خلق صحنه‌های بسیار جالب و جذاب می‌شود.به عبارتی عکاسان با استفاده از این ابزار شما را به هر نقطه‌ای از دنیا به آسانی می‌برند و حتی می‌توانید در فضاهای تخیلی هم عکس و فیلم‌های مخصوص خود را داشته باشید که قطعا بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود!

استفاده از پرده سبز برای عکاسی و فیلم برداری

استفاده از پرده کروماکی برای تدریس آنلاین

یکی از معایب تدریس آنلاین فضای یکنواخت و بدون هیجان آن است که سبب عدم علاقه دانشجویان به کلاس شده و در نتیجه زحمات استاد بی نتیجه خواهد بود.یکی از بهترین راهکارها برای جالب و جذاب کردن فضای کلاس استفاده از پرده سبز است تا با استفاده از پخش ویدئوهای مرتبط با موضوع تدریس یا قرار دادن تصاویر در پس زمینه، تدریستان از حالت کسل کننده تغییر کرده و بسیار جذاب شود.در صورتی که تدریستان جالب و جذاب باشد، مطمئن باشید که روز به روز به تعداد دانشجویانتان افزوده خواهد شد و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت.

استفاده از پرده سبز در فیلم‌های هالیوودی

شاید برایتان سوال باشد که فیلم‌های تخیلی چگونه ساخته می‌شوند؟ آن جانورهای عجیب و غریب چگونه ایجاد می‌شوند؟ پاسخ آن بسیار ساده است، استفاده از پرده سبز و تکنیک کروماکی!استفاده از پرده سبز این امکان را برای فیلم سازان فراهم می‌کند تا بتوانند چیزی که در ذهنشان است را به واقعیت مبدل سازند.بنابراین حال به قدرتمند بودن این تکنیک به خوبی پی بردید و شما نیز با خرید پرده سبز و انجام تکنیک کروماکی به آسانی قادر به ساخت فیلم‌ها و ویدئوهای جالب خواهید بود.

استفاده از پرده سبز در فیلم‌های هالیوودی

خرید پرده سبز

تا این قسمت از مقاله به خوبی با اهمیت پرده کروماکی سبز آشنا شده‌اید و شاید به دنبال خرید این محصول باشید.مهمترین موضوعی که باید در رابطه با پرده کروماکی به خاطر داشته باشید، تهیه آن از جای معتبر و باکیفیت است.چرا که اگر از جای مطمئنی آن را تهیه نکنید، ممکن است به شما پرده چروک و بی کیفیت ارسال کنند، در نتیجه کارتان خوب از آب در نیامده و تمامی هزینه‌هایتان هدر خواهد رفت.

فروشگاه کروماکی لند از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش تجهیزات پرده کروماکی، نورپردازی و غیره است که بهترین کیفیت را به همراه مناسب‌ترین قیمت برای خریداران در نظر گرفته است.با خرید از این مجموعه به آسانی می‌توانید پرده‌ی سبز موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

همچنین پرده‌های موجود در این فروشگاه از بهترین جنس ممکن یعنی پلیمر است که امکان داشتن چین و چروک و بازتاب نور را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد.در صورتی که برای تولید محتوا، عکاسی و غیره نیاز به تجهیزات نورپردازی نیز داشته باشید از فروشگاه کروماکی لند قادر به تهیه بهترین رینگ لایت‌ها، سافت باکس‌ها و غیره خواهید بود.همانطور که گفتیم برای استفاده از پرده سبز باید با تکنیک کروماکی آشنا باشید. کروماکی لند این تکنیک را با استفاده از بهترین نرم افزارها در قسمت وبلاگ خود به صورت تصویری آموزش داده است.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

2 دیدگاه

  1. عالییییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *