خانه » بررسی و معرفی » شیک‌ ترین طرح پرده های پذیرایی به همراه عکس

شیک‌ ترین طرح پرده های پذیرایی به همراه عکس

پرده های پذیرایی شیک

پرده های پذیرایی شیک

هر چه زمان جلوتر می رود مردم متوجه می شوند که دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار اهمیت بیشتری دارد. همچنین تاثیرات آن را بر روح و روان بیشتر حس میکنند.بر همین اساس اگر دقت کرده باشید دیزاین خانه و محیط کار نسبت به دهه های گذشته بسیار تغییر کرده است.

انتخاب مبلمان، پرده، فرش، رنگ و دیگر موارد یک امر سلیقه ای می باشد که مختص هر شخص است، اما نحوه ی چیدمان و طراحی آن ها باید به گونه ای باشد که یک فضای شیک و مورد پسند برای تمامی افراد خانه قرار بگیرد. یکی از نکات حائز اهمیت در امر طراحی داخلی، انتخاب پرده می باشد که قبل از خرید حتما باید مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد.

شیک ترین طرح پرده های پذیرایی

برای افرادی که در رابطه با پارچه ها و پرده ها اطلاعاتی ندارند انتخاب پرده بسیار سخت و کار پر دغدغه ای می باشد و اشتباه در این امر ممکن است پس از نصب پرده باعث نارضایتی شود.

پرده ها باید به نحوه ای انتخاب شوند که با دیگر وسایل محیط همخوانی داشته باشند. شما میتوانید برای این کار از رنگ دیوارها، طرح فرش ها، مقدار نور ورودی و سبک مبلمان ها کمک بگیرید.

دانستن سبک دکوراسیون می تواند به شما کمک کند تا شیک ترین پرده های پذیرایی را انتخاب کنید به همین دلیل در ادامه با معرفی دو سبک معروف پرده همراه با تصاویر شما را راهنمایی کنیم.

پرده کلاسیک

در کل سبک دکوراسیون کلاسیک به سبک هایی گفته می شود که در آن از وسایل و کالاهای لوکس استفاده شده باشد. در این سبک لوازم خانه صرفا جهت تجملات و زیبا تر نشان دادن منزل تهیه می شود. هانطور که از توضیحات این سبک پیداست مسلما پرده کلاسیک باید تجملاتی باشد و دارای چین زیاد و تعدد پارچه باشد.

تعدد پارچه به این منظور است که در آن لایه های پرده هرچه بیشتر باشد پرده زیباتر و تجملاتی تر می باشد.

در ادامه نمونه پرده کلاسیک از نمونه دوخت های پرده ادریس را مشاهده میکنید.

پرده کلاسیک

تصویر بالا همانطور که مشاهده میکنید تعداد زیاد پارچه ها و زرق و برق آن ها به چشم میخورد.

میز و پرده کلاسیک

در این تصویر نیز میز غذا خوری از سبک کلاسیک می باشد که با پرده ها همخوانی دارد.

مبلمان و پرده کلاسیک

هر چند که دکوراسیون در تصویر بالا کامل نشده است اما پرده ها و مبلمان کاملا گویای این است که سبک کار کلاسیک می باشد.

پرده کلاسیک

اکسسوری های استفاده شده برای این فضا کاملا با سبک هخوانی دارد.

پرده مدرن

برای اینکه این سبک را درک کنید لازم است بدانید در این سبک کمتر بیشترین اهمیت را دارد. یعنی هرچه وسایل کمتر و کاربردی تر باشد به سبک مدرن نزدیک تر هستید.

یکی از ویژگی های پرده مدرن در این است که تعدد پارچه در آن کم است. پارچه های منتخب برای این مدل پرده از سری پارچه های ساده و تک رنگ استفاده می شود که در عین سادگی شیکی و زیبایی خاص خودش را دارد.

پرده شیک و ساده مدرن

همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید از پارچه های ساده و تک رنگ استفاده کرده اند که یکی از ویژگی های پرده مدرن می باشد.

پرده پذیرایی شیک مدرن

یکی دیگر از ویژگی های سبک کلاسیک استفاده از متریال شیشه و استیل در ساخت منزل می باشد که در تصویر بالا مشاهده میکنید در دیوار سمت راست از شیشه استفاده شده است.

برای مشاهده بیشتر مدل ها می توانید روی دکمه زیر کلیک نمایید

ورود

پرده ادریس با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری و استفاده از طراحان و کادری مجرب میتواند به شما در امر پر دغدغه و سخت خرید پرده کمک کند. راه های ارتباطی با پرده ادریس شماره های ۰۲۱۵۵۸۸۲۷۷۰ و ۰۲۱۵۵۸۶۷۹۹۸ می باشد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *