خانه » آگهی رپورتاژ » وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

راهنمای وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

اسپانیا مقصدی رویایی برای مسافران است و عظمت قصرهای باستانی، آفتابگیری در سواحل مدیترانه و تماشای رقص کولی‌ها تنها بخشی از زیبایی‌های اسپانیا را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید روح واقعی اسپانیا که نشان‌دهنده تاریخ غنی، فرهنگ جذاب و زیبایی طبیعی مسحورکننده این کشور است را در تجربیات توریستی بیابید.

از زندگی خیابانی پرجنب‌وجوش La Rambla در بارسلونا و Plaza Mayor در مادرید گرفته تا فضای خلوت و بی‌صدای مسجد بزرگ کوردوبا، اسپانیا ترکیبی جذاب از گذشته و حال اروپا را به نمایش می‌گذارد و اگر از مسیرهای اصلی توریستی خارج شوید و به شهرهای کمتر توریستی سفر کنید، از آنچه پیدا می‌کنید شگفت‌زده خواهید شد. برای گشت‌وگذار در این کشور و گرفتن وقت سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا با ما همراه باشید. همچنین لیست برترین دیدنی های اسپانیا و کارهای جالبی که در این کشور می‌توانید انجام دهید را به شما معرفی خواهیم کرد!

دیدنی های اسپانیا

در ادامه دیدنی های اسپانیا را به‌صورت شهر به شهر بررسی کنیم:

مادرید

پایتخت بزرگ اسپانیا تاریخ باورنکردنی این کشور را به نمایش می‌گذارد. این شهر یک مقصد عالی برای تعطیلات است؛ زیرا کاخ‌های سلطنتی، راهپیمایی سربازان و صدها موزه برای بازدید در آن وجود دارد. هیچ گردشی در مادرید هم بدون بازدید از هر سه موزه اصلی شهر کامل نمی‌شود. موزه پرادو (با نام رسمی Museo Nacional del Prado) آنچه را که قبلاً مجموعه هنری سلطنتی اسپانیا بود به نمایش می‌گذارد، درحالی‌که موزه Reina Sofia شاهکارهای مدرنی مانند Guernica پیکاسو را نشان می‌دهد. همچنین، موزه Thyssen-Bornemisza در همان نزدیکی، آثار استادان قدیمی اروپا را با بهترین هنرهای معاصر ترکیب می‌کند.

مادرید یک شهر برای گشت‌وگذار به‌سبک کلاسیک اروپایی است که مملو از فضاهای سبز مانند پارک بوئن رتیرو و همچنین بلوارهای عریض و مخصوص عابران پیاده مانند خیابان نمادین Gran Via است. فرهنگ غذایی نیز در اینجا بسیار غنی است و از غذاهای معمولی با طعم tapas گرفته تا غذاهای مدرن را در آن می‌یابید. La Latina، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر، با انبوهی از مکان‌های سرو tapas، که بیشتر آن‌ها دارای یک تراس در فضای باز هستند، به مرکز tapas دنیا تبدیل شده است.

بارسلونا

دومین شهر بزرگ اسپانیا در مقایسه با مادرید تجربه سفر کاملاً متفاوتی را ارائه می‌دهد و موقعیت ساحلی آن بیشتر حس استراحتگاه را به آن می‌بخشد. این شهر در ساحل شمال شرقی کشور و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و همچنین به نظر می‌رسد حال.وهوای مدرن‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به مادرید و سایر شهرهای اسپانیا دارد. پس اگر موفق به دریافت ویزا شدید حتماً از بارسلون دیدن کنید.

جاذبه‌های گردشگری بارسلونا که باید حتماً ببینید شامل کلیسای جامع مدرن ساگرادا فامیلیا و موزه جوآن میرو است که توسط خود این هنرمند قبل‌از مرگش طراحی شده است. از دیگر مکان‌های خوب برای دیدن در بارسلونا می‌توان به سواحل تقریباً سه مایلی شهر و خیابانی بزرگ و پردرخت La Rambla اشاره کرد. اینجا جایی است که به نظر می‌رسد کل شهر برای قدم‌زدن به آنجا می‌آیند!

در مسیری که La Rambla با ساحل برخورد می‌کند پیاده‌روی‌تان را ادامه دهید و مرکز خرید Maremagnum را خواهید دید. این جزیره دست‌ساز تقریباً به‌طور کامل توسط آب احاطه شده است و با قدم‌زدن روی یک پل متحرک چوبی بسیار جالب به‌نام Rambla de Mar به آن می‌رسید. سپس به La Terraza بروید و سکوی پانورامای مرکز خرید با منظره ۳۶۰ درجه را تماشا کنید. آکواریوم بزرگ شهر در کنار مرکز خرید در همان شبه جزیره کوچک قرار دارد و قطعاً یکی از بهترین جاذبه‌های اسپانیا است. همچنین حتماً با funicular (راه‌آهن شیب‌دار) به‌سمت قله Tibidabo بروید که یک کوه محلی با کلیسای زیبا و یک شهربازی در بالای آن است.

ویزای توریستی اسپانیا

سن سباستین

این شهر تفریحی در ساحل شمالی اسپانیا، در منطقه باسک قرار دارد. سن سباستین درست در خلیج خوش‌منظره بیسکای است که به اقیانوس اطلس باز می‌شود. این شهر محبوب موج‌سواران است و در Playa de Zurriola صحنه‌های موج‌سواری بسیار زیادی خواهید دید. بازدید از سن سباستین همچنین فرصتی برای تجربه فرهنگ منحصربه‌فرد باسک را برای شما فراهم می‌کند.

کارهایی که باید در اینجا انجام دهید عبارت‌اند از گذراندن مدتی در ساحل شنی La Concha یا شاید پیاده‌روی در Monte Orgull، کوهی که در بالای قلعه مشرف به منطقه شهر قدیمی در کنار بندر شهر قرار دارد. همچنین گذراندن وقت در شهر قدیمی سنگفرش‌شده به‌نام Parte Vieja، سرگرم‌کننده است. این محله مملو از مغازه‌های بسیار زیبا و محلی است و مکان‌های زیادی برای نشستن و لذت‌بردن از پینتکسو (نسخه باسکی تاپاس) دارد.

دیدنی های اسپانیا

والنسیا

اگر خوش‌شانس بودید و وقت سفارت اسپانیا نصیبتان شد و در آخر موفق به دریافت ویزای توریستی اسپانیا شدید، والنسیا را از یاد نبرید! این شهر قطعاً جمعی از بزرگ‌ترین دیدنی‌های این کشور را در خود جای داده است.

والنسیا یک شهر بندری با خط ساحلی طولانی با دریا و یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تجارت اسپانیا با جهان، به‌ویژه با اروپا، خاورمیانه و آفریقا است. این شهر در کنار دریای مدیترانه، در سواحل جنوب شرقی کشور قرار دارد و به‌عنوان یک شهر ساحلی، بهترین ساحل‌های اسپانیا را در والنسیا خواهید یافت. یکی دیگر از مکان‌های روباز والنسیا، پارک آلبوفرا است که تالاب‌های ساحلی و مسیرهای پیاده‌روی طولانی دارد.

این شهر موزه‌های زیادی هم دارد. یکی از نقاط برجسته آن، موزه هنرهای زیبا (Museu de Belle Arts de Valencia) با مجموعه‌ای عالی از آثار استادان اسپانیایی توسط هنرمندانی مانند ال گرکو و گویا است. همچنین یک کلیسای جامع بزرگ به‌سبک گوتیک در مرکز قرون وسطایی شهر قدیمی به‌همراه بقایای دیوارهای قدیمی شهر وجود دارد.

سپس حتماً از Torres de Serranos دیدن کنید، این مکان یکی از تنها دروازه‌های ایستاده قدیمی شهر را دارد و در واقع زندانی بوده که برای بیش‌از ۳۰۰ سال در اسپانیا وحشت می‌آفرید! موزه ملی سرامیک و هنرهای تزئینی «گونزالس مارتی» هم مملو از چیزهای جالب هستند. هنرهای تزئینی اسپانیایی با مجموعه‌ای باورنکردنی از سرامیک‌ها، لباس‌های سنتی و مبلمان در اینجا تمرکز دارند. فرزندان شما نیز موزه علوم طبیعی و مجموعه بزرگ اسکلت دایناسورها را دوست خواهند داشت.

وقتی گرسنه شدید، به مرکادو سنترال شهر بروید که یک بازار بزرگ به‌سبک هنر نو (ساخته شده در سال ۱۹۱۴) مملو از فروشندگان مواد غذایی و کافه‌ها (همراه با فروشگاه‌های سوغات و دیگر مشاغل توریستی) است. اگرچه اینجا یک جاذبه توریستی محبوب است؛ اما شما با فرهنگ مردم محلی نیز احاطه خواهید شد؛ زیرا تقریباً تمامی مردم والنسیا برای صرف غذا و معاشرت به این مکان می‌روند.

گرانادا

گرانادا که کاخ و قلعه دیدنی بر روی تپه Alhambra Moorish را در خود جای داده است، یکی دیگر از مقصدهای پرجنب‌وجوش در منطقه جنوبی اندلس است و نمونه‌های باورنکردنی از معماری اسلامی از جمله مجموعه قلعه الحمرا را در خود دارد.

همچنین گرانادا شما را به جنوبی‌ترین پیست اسکی اروپا نزدیک می‌کند؛ یعنی سیرا نوادا. تنها ۴۲ کیلومتر خارج از گرانادا، استراحتگاه بزرگ دارای بیش از ۱۰۰ مسیر است که توسط ۱۷ آسانسور و دو تله‌کابین به توریست‌ها خدمت‌رسانی می‌کند. سیرا نوادا تنها ۱۶۴ کیلومتر از سواحل آفتابی مالاگا فاصله دارد. این بدان معنی است که می‌توانید صبح اسکی کنید و بعدازظهر را در ساحل بگذرانید (یا برعکس)!

سخن پایانی

اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌های اروپایی و از دیدنی‌ترین کشورهای جهان است. ما به شما برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا، دریافت ویزای توریستی اسپانیا و در آخر، لذت‌بردن از تمامی دیدنی های اسپانیا کمک می‌کنیم. با ما تماس بگیرید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *