خانه » آگهی رپورتاژ » ورکاده، تولیدکننده لوازم خانگی و ظروف پخت و پز آشپزخانه

ورکاده، تولیدکننده لوازم خانگی و ظروف پخت و پز آشپزخانه

 لوازم خانگی و ظروف پخت و پز آشپزخانه ورکاده

ورکاده، تولیدکننده لوازم خانگی و ظروف پخت و پز آشپزخانه

ورکاده، تولیدکننده لوازم خانگی

از سال ۱۳۹۲ به پشتوانه خلاقیت گروهی از طراحان و ایده‌پردازان صنعت لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه، برند ورکاده متولد شد و به واسطه کیفیت و تنوع محصولات و همچنین به دلیل استفاده از شیوه‌های نوین ارتباط با مخاطب،‌ خیلی زود نزد مشتریان خود جا باز کرد.

کیفیت روز دنیا همراه با سلیقه ایرانی

ارائه همه‌جانبه خدمات مربوط به طراحی، تولید و فروش لوازم خانگی و ظروف پخت و پز، علاوه بر ارزش بسزایی که در زمینه حمایت از تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز دارد، باعث  توزیع و عرضه مستقیم کالا به مصرف‌کنندگان با مناسب‌ترین قیمت ممکن می‌شود. به این ترتیب، ورکاده با دنبال کردن همین رویکرد در طول این سال‌ها، و نیز با ارائه شایسته خدمات پس از فروش، توانست خود را به عنوان تولیدکننده مطرح این عرصه معرفی بکند و تندیس برند برتر را دریافت نماید.

یاران ورکاده و مدیریت مجموعه‌ای نوگرا

آنچه شالوده ساخت هر مجموعه موفقی را به وجود می‌آورد، ایده‌های نوینی است که در بستر واقعیت با کار و عمل تحقق پیدا می‌کند. ورکاده نیز دقیقا با همین ایده‌ها و با همین تلاش و کوشش عملی هویت یافته است. بنیان این مجموعه در سال ۱۳۹۲ به همت جناب حمیدرضا علی‌نژاد باروق نهاده شد و طی این سال‌ها با درایت مدیران و تلاش سایر پرسنل به مسیر رشد خود ادامه داد. رویکرد متفاوت ورکاده در فروش با تلاش بی‌وقفه مدیر بازرگانی، آقای احسان باقری و مسئول امور لجستیک، آقای شاهرخ شهبازی ستودنی است. این رویکرد خاص و موفق که به پشتوانه سیستم فروش اینترنتی و تبلیغات مؤثر در فضای مجازی شکل گرفته است، حاصل تجربه و دانش متخصصان این عرصه، آقایان مجتبی اله مرادی و حامد دیده‌دار بوده است که مسئولیت IT و دیجیتال مارکتینگ را به عهده دارند.

حمیدرضا علی‌نژاد

فعالیت‌های ورکاده

به اقتضای لوازمی که برای خانه و آشپزخانه ایرانی مورد نیاز است، ورکاده انواع لوازم خانگی، ظروف پخت و پز، ظروف مسی دست‌ساز، ظروف تفلون، چدنی و حتی پلاستیکی را طراحی و تولید کرده است. علاوه بر این برای تکمیل خدمات یکپارچه خود، در قالب یک همکاری ارزشمند با سایر اعضای این صنف، برندهای دیگر را نیز در فهرست فروش خود قرار داده است تا مشتریان بتوانند با صرف کمترین زمان، بهترین گزینه‌های ممکن را انتخاب کنند. نزدیک به ۱۰ کارخانه تولید لوازم آشپزخانه به طور مستقیم زیر نظر ورکاده مشغول به تولیدات خود هستند و ورکاده توانسته به طور مستقیم و غیر مستقیم نزدیک به ۱۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

در این راستا پس از ایجاد ارتباط مستقیم تلفنی با مشتری به عنوان یکی از پایه‌گذاران تله‌مارکتینگ در ایران، مدیران ورکاده سراغ فضای مجازی آمدند و با تأسیس فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه ورکاشاپ به نشانی verkashop.ir مسیر جدیدی را پیش روی علاقه‌مندان این عرصه گذاشتند تا بتوانند با ورود به آن، علاوه بر اطلاع و آگاهی از آخرین محصولات ایرانی و خارجی در رسته لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه، مطالب مفیدی درباره مسائلی همچون شیوه‌های پخت و پز فرابگیرند. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این وب‌سایت، سری به مجله آشپزی ورکاشاپ بزنید و اطلاعات بسیار مفید و جذابی درباره آشپزی بیاموزید.

بین عناوین جذاب مجله آشپزی ورکاشاپ با موضوعاتی از قبیل آموزش درست کردن انواع کیک‌، سوپ و غذاهای بین‌المللی آشنا می‌شوید.

اما پس از خواندن این مقاله، حتما به فروشگاه اینترنتی ورکاشاپ مراجعه کنید تا تنوع نمونه‌های مختلف محصولات ارائه‌شده را مشاهده کنید. با مراجعه به این قسمت، خواهید دید که منوی محصولات که در دو رسته سرو و پذیرایی و لوازم آشپزخانه تنظیم شده است، از تنوع بسیار زیادی برخودار است و می‌توانید با مطالعه مشخصات هر یک از آنها و با در نظر داشتن همه جزئیات، محصول دلخواه خود را از میان برندهای مختلف انتخاب کنید و پس از سفارش الکترونیک، آن را جلوی درب منزل  خود تحویل بگیرید.

ورکاده، تولیدکننده لوازم خانگی و ظروف پخت و پز آشپزخانه

شما می‌توانید در رسته سرو و پذیرایی، محصولاتی را از قبیل انواع سرویس‌های برنزی، بلور، پذیرایی، پیرکس، سرو غذا، غذاخوری، میوه‌خوری، آجیل‌خوری، سینی، قنددان، فنجان و ماگ مشاهده کنید و کالای دلخواه خود را به لیست خریدتان اضافه کنید. در رسته لوازم آشپزخانه هم انواع چاقو و ظروف حصیری و پلاستیکی قرار گرفته است تا به پشتوانه لیست جامع محصولات، هر سلیقه‌ای لوازم مورد پسند خود را بیابد.

نکته قابل توجه در مراجعه و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، مسائلی از قبیل سابقه و اعتبار نزد مخاطبان و نیز محتوای مناسب جهت معرفی محصولات است که همه این موارد به واسطه تلاش چندساله کارشناسان خبره تولید محتوا و فروش ورکاشاپ، فراهم شده است.

ورکاده، پیشرو در اینفومرشال و تله شاپینگ

تله شاپینگ یا اینفومرشال (infomercial) گونه‌ای از انواع تبلیغات است که به واسطه آن، درقالب تیزرهای تبلیغاتی، یک یا چند محصول از طریق تلویزیون به مخاطبان معرفی می‌شوند. اما تفاوت آن با سایر تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی در ارائه لینک مستقیم خرید در همان آگهی است. به این صورت که بینندگان و مخاطبان آنان می‌توانند با یک تماس تلفنی یا پیامک، سفارش خود را نزد فروشنده ثبت ‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

در ایران، ورکاده یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه تله شاپینگ است. شما مخاطبان گرامی می‌توانید پس از مشاهده آگهی‌های ورکاده، محصول مورد نظر خود را نزد پشتیبان‌های مرکز تماس (Call Center) ثبت کنید. پس از پروسه ثبت سفارش، درخواست شما به انبار انتقال داده می‌شود و کالای دلخواه شما از آنجا برای یکی از نماینده‌ها فرستاده می‌شود تا به آدرس‌تان ارسال شود.

ورکاده، تلاش برای تولید داخلی و کارآفرینی

برای پیشبرد فعالیت‌های تولیدی ورکاده، حدود هزار نفر، مستقیما یا غیرمستقیم به کار مشغول‌اند و از مبدأ کارخانه تا واحد توزیع مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند. به این ترتیب خط تولید ۱۰ کارخانه به صورت مستقیم کالاهای مختلف ورکاده را تولید می‌کنند.

 کیفیت بالای محصولات ورکاده و پشتیبانی مناسب

محصولات ورکاده دارای یک سال گارانتی و ضمانت تعویض می‌باشند. متخصصان و کارشناسان طراحی ورکاده با مطالعه دائمی درباره نیاز روز مخاطبان و نیز بررسی ابعاد جدید و گسترده صنعت تولید لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه، محصولات کاربردی و باکیفیتی تولید می‌کنند و توانسته‌اند پاسخ‌گوی سلیقه‌های مختلف در این عرصه باشند. به این ترتیب ورکاده بالاترین آمار فروش ظروف کاربردی آشپزخانه مانند کتری و قوری، ماست ساز و سرویس ملامین را به دست آورده است. به ویژه در زمینه فروش سرویس‌های مختلف قابلمه، ظروف چندپارچه و سرویس سینی رکوردهای جالب توجهی توسط ورکاده به ثبت رسیده است و بعضی سرویس‌ها نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند؛‌ مثل سرویس سینی پذیرایی ورکاده که فروش بسیار بالایی داشته است.

پشتیبانی و رابطه مدوام با مشتریان، رمز موفقیت ورکاده

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم‌های فروشی مثل تله مارکتینگ، ارتباط مستقیم و متقابل با مشتریان است. به این ترتیب تولید‌کنندگان، سیاست‌گذاران و طراحان یک مجموعه به صورت مدام، با مخاطبان خود در ارتباط هستند و با آگاهی از ضعف‌ها و معایب محصولات، می‌توانند با تکیه بر پیشنهادها و بازخورد مشتریان، در بهبود کیفی محصولات‌شان بکوشند و به موجب این فرایند، زمینه را برای رشد و تقویت تولید ملی فراهم سازند.

پس ما را تنها نگذارید!

جایگاه امروزی ورکاده بر مبنای همکاری مشتریان و مخاطبانش شکل گرفته است. پس هیچ گاه ما را تنها نگذارید و با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود، زمینه را برای تولید هر چه بهتر محصولات مفید و کاربردی فراهم کنید.

نگاه همه‌جانبه این مجموعه که به خوبی در قسمت‌های مختلف وب‌سایت ورکاشاپ انعکاس یافته است، گواهِ تلاش ما برای ارائه بهترین خدمات به شماست.

این محتوا تبلیغاتی بوده هرگونه سوال را فقط از سایت مربوطه پیگیری بفرمایید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *