خانه » بررسی و معرفی » مدل های جدید پرده آشپزخانه با جذابترین طرح ها

مدل های جدید پرده آشپزخانه با جذابترین طرح ها

مدل های جدید از پرده آشپزخانه

پرده آشپزخانه

یکی از مهمترین و پر تردد ترین مکان های منزل برای افراد خانه آشپزخانه می باشد. پس بهتر است برای دکوراسیون و چیدمان آن به صورت اختصاصی اقدام نمود. پرده یکی از پرکاربردترین اجزاء دکوراسیون برای هر محیطی می باشد پس میتوان در دکوراسیون از پرده آشپزخانه استفاده ی ویژه ای کرد.

معرفی جدیدترین پرده های آشپزخانه

معمولا وقتی شما قصد خرید پرده یا هر وسیله ی دیگری که ملزم به استفاده از بودجه نسبتا بالایی دارد را داشته باشید به طور غریزی به تحقیق و جست و جو میپردازید که کالایی با قیمت منصفانه و در عین حال زیبا و شکیل یافت کنید. ما در این مطلب به توضیح و معرفی در رابطه با مدل های جدید پرده با جذابترین طرح ها پرداخته ایم.

پرده آشپزخانه مدل والان

گاهی اوقات که پنجره ها دید نداشته باشد و آفتاب خور نباشد شما نیاز به استفاده از پرده های تمام قد و یا بلند ندارید. در این صورت میتوانید از پرده های والان استفاده نمایید.

پرده های والان فقط قسمت فوقانی پنجره را می پوشانند تا محیط را از بی روح بودن خارج کند و نمای زیبایی به آن ببخشد.

پرده پذیرایی والان

نمونه ای از دوخت پرده والان آبشاری توسط پرده ادریس

پرده حریر آشپزخانه

پارچه های حریر یکی از پرطرفدار ترین متریال ها در دوخت پرده می باشد پس طبیعی است که برخی از مشتریان از آن جهت دوخت پرده برای تمامی محیط های خانه  استفاده نمایند. محیط آشپزخانه به سبب اینکه پخت و پز در آنجا انجام می گیرد باعث زود کثیف شدن محیط و پرده ها می شود . پارچه های حریر به دلیل سبک بودن و شست و شوی راحت بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته است.

پرده حریر آشپزخانه

پرده کرکره ای

کرکره ها و انواع آن نیز یکی از محبوب ترین مدل هایی است که بسیار مناسب برای محیط آشپزخانه ها می باشد. این مدل پرده ها که معمولا از متریال چوب یا آلمینیوم تولید می شود به دلیل مقاومت بالا، طول عمر زیاد و راحتی در نظافت نیز جزو محبوب ترین مدل پرده ها می باشد.

پرده کرکره ای آشپزخانه جدید

پرده آشپزخانه زبرا

یکی از معروف ترین پرده ها که به دلیل تنوع در طرح و رنگ از آن در تمام محیط ها می توان استفاده کرد پرده زبرا می باشد. این مدل پرده مکانیزم کرکره ای یا همان غلتکی را دارد که توسط زنجیر متصل به گیر بکس به صورت افقی باز و بسته می شود. سایه روشن بودن این مدل به محبوبیت ان افزوده است. چرا که این مزیت باعث می شود شما نور، حریم خصصی و طرح آن را به راحتی تنظیم کنید.

پرده آشپزخانه زبرا

پرده فانتزی

در ایران به پرده هایی که به صورت چاپی باشد پرده فانتزی میگویند. در کشور های اروپایی به جای استفاده از پرده های چاپی از پرده های لوکس که فقط به صورت مدل باشد و هیچ جنبه ی دیگری نداشته باشد میگویند.

پرده فانتزی آشپزخانه

پرده های ساده آشپزخانه

زیبایی در عین سادگی یکی از سبک های طراحان داخلی می باشد معمولا این سبک را مدرن می نامند اما در سبک های دیگر نیز استفاده می شود. در محیط های کلاسیکی که در آن از اکسسوری های لوکس استفاده شده است. مشتری معمولا در این صورت مایل به برجسته بودن دیگر لوازم خانه مانند پرده نیست و از پرده ساده استفاده میکند.

برای مشاهده مدل های بیشتر به سایت پرده ادریس مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان خرید پرده آشپزخانه با شماره ۰۲۱۵۵۸۶۷۹۹۸ و ۰۲۱۵۵۸۸۲۷۷۰  در تماس باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *