خانه » آگهی رپورتاژ » شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ + معرفی بهترین شامپو

شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ + معرفی بهترین شامپو

راهنمای انتخاب بهترین مارک شامپو رنگ مو

شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ + معرفی بهترین شامپو

شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ همه افراد آنقدر خوش شانس نیستند که به کیفیت، بافت و رنگ موی مطلوب دست یابند! اما،ناراحت نشوید ما در روزگاری زندگی می کنیم که می توان رنگ مناسبی را که به دنبال آن هستید، پیدا کرد. و ما می دانیم که رنگ موی مناسب چقدر مهم است. رنگ موی مناسب بر شخصیت کلی فرد تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، اگر حفظ رنگ مو آسان شود، می تواند بسیاری از مشکلات مراقبت از مو را حل کند. ماندگاری رنگ مسئله اصلی است. امروزه بسیاری از شرکت هایی که با محصولات مو سر و کار دارند، شامپوهای رنگ مو یا شامپو رنگ مو را برای کاربرانی که دوست دارند کمی رنگ به موهای خود اضافه کنند، تولید میکند

بسته به کیفیت، حجم و بافت مو، پیدا کردن یک شامپو رنگ مو خوب زیاد سخت نیست. با این حال، برای یافتن بهترین شامپو رنگ مو، کمی تحقیق لازم است.

اهمیت شامپوهای رنگ مو

اهمیت شامپوهای رنگ مو

شامپو رنگ مو فقط یک شامپوی مو نیست، بلکه دارای فرمول محافظت کننده از رنگ است که درخشندگی موهای رنگ شده را طولانی تر می کند و از محو شدن آن جلوگیری می کند. به غیر از شامپوهای معمولی، این شامپوهای مخصوص به حفظ رنگ برای مدت طولانی تری کمک می کنند.

شامپو رنگ تونیکا

شامپو رنگ تونیکا

شامپو رنگ تونیکا محصولی جدید که توجه بسیاری از خانمها و حتی آرایشگران را به خود جلب کرده است. این شامپو برای کسانی که دوست دارند به رنگ موهای خود تنوع بدهند انتخاب بسیار خوبی است. و در حال حاضر پر فروش ترین شامپو رنگ مو در داخل ایران است.

استفاده از آن بسیار آسان بوده و به کمک شامپو رنگ تونیکای روسی ، میتوانید آرایشگر موهای خود در خانه باشید. این شامپو به خاطر وجود رنگدانه های زیاد رنگپذیری بیشتری روی مو دارد و برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده می باشد.

بنابراین در انتخاب رنگ شامپو دقت شود، بعنوان مثال برای موهای بلوند رنگهای روشنتر مناسب است. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری به مو خواهد داد.

لاویا این شامپوی اورجینال را با قیمت بسیار مناسب و به صورت مستقیم برای شما موجود کرده است.

  • تولید شده برند اصلی تونیکا با تضمین لاویا
  • فرمولاسیون ویژه برند تونیکا بدون آمونیاک
  • بدون نیاز به اکسیدان
  • استفاده بر روی موهای دکلره شده
  • دوام رنگ بالا
  • رنگپذیری بیشتر روی مو به خاطر وجود رنگدانه های بیشتر
  • طیف ۳۲ نوع رنگ فانتزی و طبیعی

شامپو رنگ لومینوس

شامپو رنگ لومینوس

شامپوی حفظ رنگ با عصاره انار و کمپلکس که باعث تقویت، تغذیه و درخشندگی رنگ موهای طبیعی یا رنگ شده شما می شود. شامپو رنگ لومینوس دارای رایحه میوه ای سیب، شاه توت و هلو است.

سوالات متداول در شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟

چطوری از شامپو رنگ مو فوری استفاده کنیم

شامپوهای رنگ مو چطوری کار می کنن؟

اگرچه رنگ کردن مو در خانه آسان به نظر می رسد، اما گاهی اوقات نیاز به یک اصلاح سریع برای موهای خود دارید. زیرا رنگ کردن مو در خانه یک ساعت طول می کشد و مطمئنا بهترین گزینه نیست در حالی که عجله دارید و نیاز به رنگ کردن سریع مو دارید چه باید کرد؟ چقدر خوب است اگر بتوانید موهای خود را به سرعت در پانزده دقیقه رنگ کنید؟ خوب، راه حل عالی برای رفع آن وجود دارد. شامپو رنگ موی فوری سریعترین گزینه برای رنگ کردن موهای شماست.

چطوری از شامپو رنگ مو فوری استفاده کنیم؟

استفاده از این رنگ موها آسان و سریع است. سایه مناسب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. موهای خود را مرطوب کرده و موهای خود را به قسمت های مختلف تقسیم کنید. محتویات محصولات رنگ مو را باز کنید، دستکش خود را بپوشید و آن را به هر قسمت از موهای خود بمالید. حدود ۵-۱۰ دقیقه پوست سر خود را ماساژ دهید و بگذارید چند دقیقه بماند.

موهای خود را با یک شامپوی ملایم کاملاً تمیز کنید. حتما موهایتان را خوب آبکشی کنید تا آب شفاف شود. شما اکنون آماده اید که تارهای موهای خود را به رخ بکشید!!!

ماندگاری شامپوهای رنگ مو چقدره؟

تاثیر شامپو رنگ مو بر روی مو برای هر محصولی متفاوت است. دوام چند نوع آن بیش از یک ماه است همانند شامپو رنگ موی تونیکا، در حالی که برخی از آنها ۳ تا ۴ هفته دوام می آورند. «سایه مو چقدر دوام می‌آورد؟» و «چگونه محو شدن رنگ مو را محدود کنیم؟» سؤالاتی هستند که هنگام رنگ کردن موهایتان در ذهن شما ظاهر می‌شوند. و پاسخ به این سوالات بسیار ساده است. همه چیز به این بستگی دارد که شما چقدر از موهای خود مراقبت می کنید.

چه زمانی باید از شامپوی رنگ مو استفاده کنم؟

وضعیت موهای دارای رنگ به تعیین دفعات استفاده از محصول کمک می کند. با این حال، بهتر است آن را به کمتر از چهار بار در هفته محدود کنید.

شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ در ایران

تنوع بسیار زیادی برای انتخاب از بین شامپوهای رنگ مو در وب سایت ها و برنامه های مختلف وجود دارد. با توجه به مواد تشکیل دهنده، آنچه برای یکی بهتر است ممکن است برای دیگری مفید نباشد. شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ طبق تجربه لاویا تونیکا پر فروش ترین و بهترین شامپو رنگی است که شما میتونید استفاده کنید . همچنین توصیه می شود به دنبال محصولاتی باشید که با نیازهای موهای شما مطابقت دارند و در نتیجه آنها را به بهترین شامپو رنگ مو تبدیل کنید.

لاویا عرضه کننده ی برترین و بروز ترین محصولات و مکمل های تخصصی پوست و مو هست ، یکی از برترین مکمل ها که برای درمان ریزش مو و داشتن مو های سالم کاربرد دارد قرص فیتو اصل است که شما می توانید با خیال راحت اورجینال این محصول را از لاویا تهیه کنید.

افسانه هایی در مورد شامپو رنگ مو چه مارکی خوبه؟ که کاملا اشتباه هستن

رنگ موی مبتنی بر شامپو رنگ کاملی به موهای شما نمی دهد – رنگ موی مبتنی بر شامپو به اندازه رنگ موی معمولی موثر عمل می کند. تکنیک فرموله مخصوص آن یک رنگ موقت را روی موهای شما می گذارد و موهای شما را رنگ می کند. رنگ مو حداکثر پوشش موهای خاکستری را ارائه می دهد و بهترین نتیجه را به همراه دارد.
رنگ کردن مو باعث سفیدی مو می شود – رنگ کردن مو هیچ ارتباطی با موهای خاکستری ندارد. سفیدی مو ژنتیکی است و به دلیل ترشح کمتر ملانین ایجاد می شود. به دلیل ترشح کمتر ملانین، مو رنگدانه خود را از دست می دهد و شروع به خاکستری شدن می کند. رنگ کردن موها موهای شما را خاکستری نمی کند.
چرب کردن موهایتان رنگ مو را محو می کند – نه!!! انجام نمیدهد. اصلا!! چرب کردن موها قبل از تمیز کردن موها واقعاً ضروری است. در غیر این صورت، موهای شما خشک و وز به نظر می رسد. چرب کردن موهایتان رنگ و بافت مو را بهبود می بخشد و موهای بلند و درخشانی به شما می دهد.

شامپوهای رنگ مو فوری حاوی مواد شیمیایی با واکنش پذیری بالا هستند – شامپوهای رنگ مو تونیکا بدون باقی مانده آمونیاک هستند و حداقل مواد شیمیایی را در خود دارند. آنها همچنین حاوی مواد طبیعی برای محافظت و تغذیه موهای شما هستند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *