خانه » آگهی رپورتاژ » سئو تضمینی چیست؟

سئو تضمینی چیست؟

درباره سئو تضمینی سایت بیشتر بدانید!

سئو تضمینی چیست؟

استفاده از خدمات سئو تضمینی به سایت شما کمک می‌کند تا بهترین جایگاه را در جستجوی مخاطبان، به خود اختصاص دهد.

سئو تضمینی یکی از بحث برانگیزترین و جالب‌ترین خدمات سئو است که خیلی از شرکت‌هایی که از اعتماد به نفس لازم در کسب و کار خود برخوردار نیستند، سئوی تضمینی را یک شایعه و تبلیغات دروغین معرفی می‌کنند. در صورتی که اگر سئو سایت را به یک شرکت معتبر در زمینۀ ارائه خدمات سئو واگذار کنید، خیلی زود متوجه خواهید شد که اتفاقاً سئوی تضمینی صددرصد صحت دارد و از پیامدهای مثبت بسیار چشمگیری در کسب و کار وبسایت شما برخوردار است.

سئوی تضمینی وب سایت خود را به ویکی دمی، آکادمی سئو و دیجیتال مارکتینگ بسپارید و خیلی زود مشاهده کنید که چگونه رتبه سایت شما افزایش چشمگیری پیدا کرده است. بدین ترتیب، نه تنها در آینده دچار اُفت رتبه نخواهید شد، بلکه برای مدت طولانی در همان رتبه بالا باقی می‌مانید. در ادامه این مقاله با کادمی ویکی‌ دمی همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم سئوی سایت خود را به ویکی دمی واگذار کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در صفحه نخست گوگل جستجو کنید. حالا متوجه تغییر خواهید شد. در ادامۀ این مقاله، سئو تضمینی را از جوانب دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در سئوی تضمینی چه کارهایی انجام می شود؟

۱- بررسی شرایط کنونی وب سایت شما

در این مورد، وضعیت فعلی سایت شما، از تمامی جوانب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و یک تحلیل کلی پیرامون نقاط مثبت و منفی آن انجام شده و بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

۲- بررسی رقبای وب سایت شما

در این مرحله، تمامی سایت‌هایی که به عنوان رقبای اصلی خود معرفی کرده‌اید شناسایی شده و نقاط قوت و ضعف آنها نیز مورد بررسی و برنامه ریزی قرار می‌گیرند.

۳- بررسی کلمات کلیدی

در این مرحله، به منظور یافتن بهترین کلمات کلیدی، برنامه ریزی لازم صورت می پذیرد و مناسب ترین کلمات کلیدی که قابلیت افزایش بازدید سایت و مشتریان را داشته باشند، مشخص می‌شوند تا در سئوی تضمینی از آنها استفاده شود.

۴- تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد

در این مرحله، محتوا و متون مناسب در بخش‌های مختلف تنظیم و مورد دسته بندی قرار می‌گیرند. به همین دلیل کلمات کلیدی باید به صورت با مفهوم و معنادار در متن قرار گیرند.

۵- اقدامات سئو داخلی

توجه داشته باشید که تنها نوشتن و محتوای با کیفیت برای رسیدن به رتبه های بالا در گوگل کفایت نمی‌کند؛ بلکه برای این موفقیت، باید از سئو داخلی هم استفاده کنید که مهم‌ترین مرحلۀ آن بهینه سازی داخل خود سایت است. در این زمینه تیم ما اقدام به بهینه سازی سایت، بهینه سازی متن، بهینه سازی سرفصل ها و تیترها، بهینه سازی محتواها و … می‌کند.

۶- رفع عیوب فنی سئو

در این بخش، مشکلات فنی سئو مشخص و برطرف می‌شود. حالا محتواهای شما آماده شده و می‌توانند بر روی سایت بارگذاری شوند.

۷- بالا بردن سرعت وب سایت

این‌که مراجعه کننده به سایت شما در کم‌ترین زمان ممکن موفق به ورود به سایت شما شود و بر اثر تأخیر زیاد در این زمینه، از ورود به وب سایت شما منصرف نشود، یکی از بزرگ‌ترین انتظاراتی است که شما باید از شرکت ارائه دهنده خدمات سئوی سایت خود بخواهید.

۸- تدوین استراتژی سایت

استراتژی سئو (SEO Strategy) به اندیشه‌ای گفته می‌شود که بتواند مخاطبان و بازدید کننده‌های سایت شما را افزایش دهد. به همین دلیل در سئو تضمینی توجه ویژه‌ای به تدوین استراتژی سایت شده است. بدین ترتیب که مشتری بالقوه باید خیلی سریع تبدیل به مشتری بالفعل وب سایت شما شود؛ و این یعنی بخش مهمی از شکوفایی کسب و کار اینترنتی شما.

۹- لینک سازی با توجه به الگوریتم های گوگل

ویکی دمی می‌تواند برای سایت شما یک لینک‌سازی ایمن انجام دهد. وب سایت شما هر چقدر لینک‌های بیشتری در دست داشته باشد، می‌تواند به رتبه‌های بالاتر گوگل دست پیدا کند و این یعنی افزایش راندمان وب‌سایت شما.

سئو تضمینی چیست؟

سئوی تضمینی سایت صحت دارد؟

پاسخ به این پرسش، اکیداً مثبت است. توجه داشته باشید که به طور کلی فرآیند سئوی تضمینی سایت به طور کامل قابل پیش بینی  نیست؛ چرا که نخست باید تمامی فاکتورهای مؤثر در سئوی سایت، مثل وضعیت سرعت سایت، لینک‌های سایت، کیفیت محتوای کنونی، شدت رقابتی بودن کلمات کلیدی، پیشینۀ تأسیس سایت و … مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. در مرحله بعد با توجه به نتایج به دست آمده و همچنین مطالب مورد انتظار کارفرما یا همان صاحب سایت، یک برنامۀ مدون برای بهبود رتبه سایت در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها ممکن است متعهد شوند که در یک مدت زمان کوتاه، مثلاً کم‌تر از یک ماه با سخت‌ترین کلمات کلیدی وب سایت شما را به رتبه‌های نخست گوگل برسانند. اما این یک تعهد دروغین و فرافکنی بیهوده می‌باشد. زیرا رتبه گرفتن در بعضی از کلمات به معنای واقعی دشوار است و سئوی سایت در مدت زمان کم غیر قابل انجام می‌باشد.

زمانی که برای سئوی سایت خود قصد همکاری با یک فرد یا شرکت متخصص در این زمینه را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که دست پیدا کردن به صفحه اول گوگل، با هر روشی که دنبال شود، کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به عوامل مختلفی دارد که باید در نظر گرفته شود.

به این نکته توجه داشته باشید که سئوی تضمینی وب سایت تفاوت زیادی با استوری سایت ندارد؛ ولی به دلیل تعهد و قرارداد محکم‌تری که بسته می‌شود، از پشتوانه اجرایی و اطمینان بیشتری برخوردار است و تنها از عهدۀ شرکت‌هایی برمی‌آید که از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار باشند.

ویکی دمی، ارائه دهندۀ خدمات سئو تضمینی برای سایت های معتبر، این آمادگی و توانایی را در خود احساس می‌کند که به صورت تضمینی سئو سایت شما را انجام دهد.

قیمت سئو تضمینی سایت

به طور کلی قیمت سئوی تضمینی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • بازۀ زمانی مورد نظر برای رسیدن به نتایج نخست در موتورهای جستجو
  • سطح کیفی سایت
  • تعداد محتوای آماده سایت
  • رتبه سایت بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر
  • سالم بودن سایت از نظر فنی
  • تعداد بک لینک‌های سایت

سئو تضمینی چیست؟

سخن پایانی

سئوی تضمینی یکی از بهترین ابزارها برای کسب نتایج نخست گوگل در کوران رقابت‌های سخت با رقبای قدرتمند می‌باشد. تیم متخصصین سئوی ویکی دمی آماده عقد قرارداد با سایت‌های معتبر می‌باشد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *