خانه » دانستنی ها » بهترین روغن برای پرپشت شدن مو (لیست ۸ تایی از عصاره های گیاهی معجزه آسا)

بهترین روغن برای پرپشت شدن مو (لیست ۸ تایی از عصاره های گیاهی معجزه آسا)

معرفی بهترین روغن ها برای پرپشت شدن مو 

روغن ها برای پرپشت شدن مو 

در این پست با فواید انواع روغن های مناسب برای پرپشت شدن موها آشنا می‌شوید با ما همراه باشید.

این روزها روغن ها در انواع مختلفی تولید می شوند؛ از روغن کنجد پرس سرد گرفته تا روغن هایی مثل نارگیل یا آرگان که موضعی هستند و در حجم های متفاوت در بازار به فروش می رسند. بسیاری از این روغن ها خاصیت پرپشت کردن مو را دارند و بعد از مدتی به رشد موهای جدید و افزایش حجم آنها کمک می کنند. اما آیا بهترین روغن برای پرپشت شدن مو را می شناسید؟ با شیوه استفاده از این روغن آشنایی دارید؟

معرفی بهترین روغن برای پرپشت شدن مو

از آنجا که بسیاری از مردم به فواید روغن ها ایمان آورده اند، فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات غذایی و آرایشی اقدام به خرید عمده روغن از تولیدکنندگان این محصولات می کنند، چون متقاضیان این محصولات بالاست به همین دلیل این محصول فروش بسیار خوبی را در بازار از آن خود کرده و درآمدهای فوق العاده ای را برای فروشندگان و تولیدکنندگانش به ارمغان آورده است.

در ادامه لیستی از انواع روغن های مناسب برای پرپشت شدن موها را می آوریم و درباره آنها و کارایی شان صحبت می کنیم:

۱. روغن آرگان برای مو

روغن ها فواید مختلفی برای بدن دارند و صرفاً برای پرپشت کردن مو استفاده نمی شوند؛ هم اکنون شما می توانید با خرید بهترین روغن خوراکی برای قلب، بهترین روغن موضعی برای پوست و … سلامتی و تندرستی تان را تضمین کنید و از داشتن جسم و جانی سالم لذت ببرید.

یکی از بهترین روغن ها که نه تنها به پرپشت شدن موها کمک می کند، بلکه ساقه های آنها را ترمیم کرده و از ریزش مو جلوگیری خواهد کرد، ارگان است. با استفاده مداوم از این محصول بدون شک می توانید رویای داشتن موهایی سالم و زیبا را به حقیقت تبدیل کنید.

بسیاری از کارشناسان آرگان را به عنوان طلای مایع نیز می شناسند، چون سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین E است و فواید فوق العاده ای برایتان در پی دارد.

۲. استفاده از روغن نارگیل برای مو

بسیاری از خانم های هندی که موهایی پرپشت دارند، از روغن نارگیل استفاده می کنند. این روغن انواع اسید های چرب را درون خود دارد و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی گوناگون است. این روغن بسیاری از افراد با موهایی کم پشت را به آرزوی دیرینه شان می رساند و علاوه بر طراوت؛ پرپشتی، شادابی و زیبایی را برای موهای آنها به ارمغان می آورد.

اگر موهای آسیب دیده و خشک دارید، این روغن نارگیل بسیار به کارتان می آید و از آن می توانید برای درخشانی، آبرسانی و نرم کنندگی موهایتان استفاده کنید. استفاده از این محصول هفته ای یک بار می تواند شما را به خواسته تان برساند.

روغن نارگیل برای مو

۳. خواص روغن بادام برای مو

روغن بادام تقریبا تمام مواد مغذی لازم برای پرپشت شدن و شادابی مو را دارد. از جمله این مواد مغذی می توان به منیزیم، اسیدهای چرب، ویتامین E، آنتی اکسیدان و پروتئین اشاره کرد.

این روغن نه تنها پرپشتی موهای شما را به همراه دارد. بلکه فواید و مزایای دیگری نیز دارد؛ مثلاً به ساقه های مو آبرسانی می کند و رشد سریع موهایتان را به نوعی تضمین می نماید. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از این فرآورده بگیرید، پیشنهاد می دهیم که هر هفته ۲ بار از آن استفاده کنید تا به نتیجه ای مطلوب برسید.

۴. فواید روغن زیتون روی مو

روغن زیتون را می توان به عنوان بهترین روغن برای پرپشت شدن موها به شمار آورد، این روغن تاثیرات مثبت دیگری همچون آبرسانی، نرم کنندگی و محافظت کنندگی نیز روی مو دارد.

این محصول سلول های ریشه و ساقه ی مو را افزایش می دهد و به همین دلیل موجب رشد مجدد موهایتان خواهد شد. با رشد مجدد موها نیز خیلی زود آنها حجم می گیرند و به چهره تان جلوه و زیبایی خاصی می بخشند.

برای تاثیرگذاری بیشتر این محصول کمی از آن را روی انگشتان دست بریزید و به کمک انگشتانتان کف سرتان را ماساژ دهید. بعد از انجام این کار برای تمام کف سر، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس موهایتان را بشویید. این کار می تواند برای کسانی که از موهایی کم پشت یا وز رنج می برند، بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد و آنها را به خواسته شان برساند.

دیگر تاثیرات روغن زیتون

شما می توانید از روغن زیتون به عنوان بهترین روغن خوراکی برای قلب نیز استفاده کنید. تهیه این فرآورده به صورت خوراکی می تواند با رساندن ویتامین E و K به بدن و انواع آنتی اکسیدان های مختلف به عنوان یک احیاگر سلامتی عمل کند و با کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب به سلامت قلبتان نیز کمک کند.

روغن زیتون روی مو

۵. روغن جوجوبا

اگر به صورت مداوم از روغن جوجوبا استفاده کنید، بعد از مدتی متوجه پرپشت شدن موهایتان خواهید شد. این فرآورده برای کسانی که موهای خود را رنگ، دکلره یا سشوار می کنند نیز بسیار مفید و تاثیرگذار است و با خاصیت آبرسانی که دارد، موهایی سالم و با طراوت را برایتان به ارمغان می آورد.

این فرآورده ی جوجوبا، در واقع به تحریک سلول های مو می پردازد و به مرور باعث رشد و پرپشت شدن آنها می شود. کسانی که از مشکلاتی مانند ریزش مو رنج می برند نیز امکان استفاده از این محصول را دارند.

۶. تاثیر روغن فندق بر مو

اگر موهای چربی دارید، باید از روغنی استفاده کنید که بافت سبکی داشته و منافذ پوست را نمی بندد که در بین روغن های موجود در بازار، روغن فندق این خاصیت را دارا می باشد. کسانی که موهای چرب و مستعد ریزش دارند، با استفاده مداوم از این فرآورده در بسیاری از موارد به نتیجه می رسند و مشکل ریزش موهایشان حل می شود.

روغن فندق فواید مثبت دیگری نیز دارد، مثلاً پوست سرتان را تقویت می کند و با کنترل میزان شوره ها و کنترل ترشح چربی ها به سلامت موها و پوست سرتان کمک خواهد کرد.

۷. اثرگذاری روغن سیاه دانه روی مو

بهترین روغن برای پرپشت شدن مو سیاه دانه است که فواید و ویژگی های مثبت دیگری مثل جلوگیری از طاسی یا سفیدی را نیز به همراه دارد. این محصول سرشار از مواد مغذی مختلف مانند ویتامین های A، B و C می باشد و به دلیل خاصیت های آنتی اکسیدانی مو را به خوبی تغذیه می کند.

از جمله ویژگی ها و فواید دیگر روغن سیاه دانه می توان به رفع تمام کمبودهای تغذیه ای موها، حفظ سلامت پوست سر، درمان مشکلاتی مثل ریزش مو، افزایش گردش خون و … اشاره کرد.

در روغن سیاه دانه مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب آمینه نیز وجود دارد و به همین دلیل از چرب شدن بیش از اندازه این ناحیه از سر جلوگیری می کند. این محصول با متعادل کردن میزان چربی ها به عنوان بهترین روغن برای پرپشت کردن موهای چرب نیز به شمار می آید.

۸. روغن رزماری

روغن رزماری فواید مختلفی برای بدن دارد که از جمله آنها می توان به افزایش رشد و جلوگیری از ریزش موها اشاره کرد. این محصول بعد از مدتی استفاده موهایی پرپشت و زیبا را برایتان به ارمغان می آورد و شادابی و طراوت را به آنها هدیه می دهد.

اگر موهای معمولی، خشک یا آسیب دیده دارید، از این محصول استفاده نمایید و با ماساژ آن بر روی پوست به افزایش ضخامت و همچنین افزایش گردش خون در سرتان کمک کنید.

روغن رزماری

بهترین روغن برای پرپشت شدن مو با فواید بسیار

بهترین روغن برای پرپشت شدن مو روغنی است که با طبع بدنتان سازگار و کاملاً مرتبط با مشکلاتتان باشد؛ بنابراین قبل از اینکه بخواهید هر یک از این محصولات را استفاده کنید، به سراغ یک پزشک طب سنتی بروید و از او بخواهید که طبع بدن و روغن مورد نیازتان را بگوید.

در این مقاله بهترین روغن های تاثیر گذار روی موها را بررسی کردیم، از جمله بهترین این روغن ها می توان به روغن زیتون و نارگیل اشاره کرد. اگر همچنان در این رابطه سوال دارید، می توانید از کارشناسان حرفه ای فروش روغن های درمانی مختلف کمک بگیرید و خریدی آگاهانه داشته باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *