خانه » آگهی رپورتاژ » راهنمای خرید هندزفری گردنی

راهنمای خرید هندزفری گردنی

در مورد خرید هندزفری گردنی بیشتر بدانید

خرید هندزفری گردنی

هندزفری ها انواع مختلفی دارند. هندزفری‌های سیمی، بدون سیم TWS وهندزفری گردنی. هندزفری‌های گردنی یکی از انواع هندزفری هستند که علیرغم وجود هدست‌های کاملا بدون سیم بازهم محبوبیت دارند و طرفداران خاص خود را دارند.

نکات مهم در خرید هندزفری گردنی

خرید هندزفری گردنی یا هندزفری بلوتوث‌های سیمی از این لحاظ طرفدار دارند که بسیاری مشکل گم کردن هندزفری های کاملا بدون سیم را دارند. همچنین این هندزفری‌ها به دلیل ابعاد بزرگتر می‌توانند کیفیت صدای بالاتری داشته باشند. اما نکاتی در یک هندزفری بلوتوث مهم است که باید قبل از خرید آن رعایت کنید.

سری هندزفری

منظور از سری هندزفری درواقع همان بخشی است که داخل گوش می‌رود. هندزفری‌ها معمولا دو حالت سری Semi in-ear یا in ear دارند. مدل اول مانند هندزفری‌های ایرپاد است که دارای سری سیلیکونی نیست و داخل گوش نمی‌رود.

خرید هندزفری شیائومی

در کنار این هندزفری‌ها مدل in ear یا تو گوشی هم دارند که یک سری سیلیکونی یا پلاستیکی دارند که داخل گوش می‌رود. این نوع سری‌ها معمولا بلندی صدا را بیشتر به گوش کاربر می‌رساند.

نک گردنی هندزفری

گردنی پشتی هندزفری‌ها یکی از مهم‌ترین بخش های یک هندزفری است. ممکن است شما یک هندزفری بسیار باکیفیت داشته باشید اما گردنی یا نک آن کیفیت بالایی نداشته باشد یا ناراحت باشد. نتیجه عدم امکان استفاده راحت از هندزفری است.

ابعاد گردنی، جنس گردنی و انعطاف پذیری یا عدم انعطاف‌پذیری جزو مواردی است که باید در هنگام خرید یک هندزفری به آن توجه کنید.

کلیدهای کنترل

کلیدهای کنترل موسیقی و صدا که در برخی موارد روی قسمت گردنی و در برخی موارد روی سیم قرار دارد، یکی از دلایلی است که بسیاری هندزفری بلوتوث می‌خرند. برای اینکه نیاز نباشد موبایل خود را همواره از جیب خود خارج کنید، بهتر است که هندزفری خریداری کنید که کلیدهای کنترل صدا، موسیقی و مکالمه را داشته باشد.

میکروفون ها

بسیاری از افرادی که هندزفری می‌خرند برای مکالمه اینکار را انجام می‌دهند. در نتیجه بسیار مهم است که هندزفری شما میکروفون خوب و باکیفیتی داشته باشد. در این نوع هندزفری‌ها بعضی یک میکروفون و برخی تا چهار میکروفون هم دارند. بهتر است به دنبال هندزفری باشید که حداقل یک میکروفون بعلاوه میکروفون حذف نویز را دارا باشد.

باتری

همانطور که می‌دانید در نبود سیم برای انتقال نیروی برق به هندزفری‌ها، باید از باتری استفاده شود. بسیاری از افراد مشکل اصلی این هندزفری‌ها را باتری دار بودن و نیازمند شارژ بودن آن‌ها می‌بینند.

در هر صورت شما باید توجه داشته باشید که یک هندزفری بلوتوث نیازمند باتری خوب است و باید حتما به دنبال هندزفری باشید که باتری مناسبی داشته باشد. تقریبا باتری هندزفری‌ها حداقل ۳ ساعت شارژ دارند و هندزفری‌هایی هستند که حتی می‌توانند تا یک روز شارژ نگه دارند.

ذکر این نکته نیز لازم است که زمانی که توسط شرکت‌های سازنده انجام می‌شود در شرایط آزمایشگاهی است و به احتمال زیاد هندزفری زمان کمتری باتری نگهداری می‌کند.

نسخه بلوتوث

نسخه بلوتوث هم در مصرف باتری موثر است و هم در کیفیت صدا و عدم تاخیر انتقال صدا. درحال حاضر آخرین نسخه بلوتوث ۵.۴ است که اکثر هندزفری ها دارای بلوتوث ۴.۴ و بالاتر هستند. بلوتوث ۵.۲ و بالاتر قابلیت این را به هندزفری اضافه می‌کند که همزمان به دو دستگاه متصل شوند.

حال که می‌دانید برای خرید یک هندزفری گردنی باید چه نکاتی را رعایت کنید بد نیست که چند مورد از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار را با قیمت‌های مختلف به شما معرفی کنیم.

 

هندزفری بلوتوث گردنی شیائومی Xiaomi LYXQEJ01JY Neckband

خرید هندزفری شیائومی

شیائومی در هر زمینه‌ای که پا گذاشته سعی در تولید بهترین آن داشته است. این شرکت همواره در ساخت هندزفری بلوتوث نیز پیشرو بوده است و همیشه در صف بهترین هندزفری‌هاست.

این هندزفری دارای یک گردنی منعطف است و کلیدهای آن در انتهای این گردنی سیلیکونی قرار گرفته است. سری هندزفری دارای مگنت یا همان آهنربا است که در زمانیکه این هندزفری دور گردن شماست و از آن استفاده نمی‌کنید، ترسی از افتادن آن نداشته باشید.

هندزفری بلوتوث گردنی بیسوس Baseus P1 Bowie NGPB

خرید هندزفری بیسوس

هندزفری بیسوس دارای بلوتوث ۵.۲ است و ظرفیت باتری ۱۷۰ میلی آمپری دارد. سری های این هندزفری از نوع semi in-ear است و دارای مگنت برای حمل راحت دور گردن است. علاوه بر این گردنی هندزفری نیز بصورت منعطف تولید شده است.

هندزفری بلوتوث گردنی لنوو Lenovo Thinkplus XE05 Live Pods

لنوو همواره در تولید محصولات ارزان قیمت شهره بوده است. Thinkplus که زیرمجموعه شرکت لنوو برای تولید لوازم جانبی مثل هندزفری و هدفون است نیز همیشه محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند. هندزفری XE05 نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز دارد. این هندزفری می‌تواند تا ۸ ساعت برای شما موسیقی پخش کند.

هندزفری بلوتوث گردنی سامسونگ Samsung Level U2

اشتباه است که لیستی از هندزفری‌های گردنی بنویسیم اما هندزفری گردنی سامسونگ که یکی از محبوبترین هندزفری‌های گردنی در طی سالیان است را در آن نیاوریم. این هندزفری دارای گردنی پلاستیکی است و مانند موردهای گفته شده بصورت منعطف نیست. به همین جهت ممکن است برای هرکسی مناسب نباشد اما کیفیت صدا و مکالمه خوبی دارد.

برای خرید هندزفری گردنی و بررسی انواع آن همراه با گارانتی ۶ ماهه و ارسال فوری می توانید به فروشگاه اینترنتی مسترکالا مراجعه فرمایید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *