خانه » آگهی رپورتاژ » هم فیلم ببینید هم در پایه دوازدهم ریاضی ۲۰ بگیرید!

هم فیلم ببینید هم در پایه دوازدهم ریاضی ۲۰ بگیرید!

چگونه با فیلم آموزشی پایه دوازدهم ریاضی در امتحان ۲۰ بگیریم!

هم فیلم ببینید هم در پایه دوازدهم ریاضی 20 بگیرید!

در یک چشم به هم زدن، دوازده سال از اولین روز ورود شما به مدرسه گذشته است! همه می‌دانیم که هیچ سالی نظیر سال دوازدهم تحصیلی، پر از اضطراب نبوده و نیست! از آن‌جایی‌که ما با انتخاب‌هایمان زندگی می‌کنیم، نباید فراموش کنید که این شما هستید که امروز بذری را می‌کارید و فردا آن را درو می‌کنید! پس بهتر است با رشته‌ی تحصیلی خود دوست باشید و از لحظه به لحظه‌ی تحصیل در آن، لذت ببرید.

حتما می‌پرسید که «چگونه می‌توان با درس‌هایی مانند فیزیک، معادلات دیفرانسیل یا هندسه دوست شد؟!» در ادامه‌ به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانید با مشاهده ویدیو‌های آموزشی دوازدهم ریاضی مدرسه مجازی آی نو، از مطالعه‌ی دروس رشته ریاضی لذت ببرید و در امتحانات، بالا‌ترین نمرات را کسب کنید.

چرا معتقدیم که دوران معلم خصوصی به سر آمده است؟

در این روز‌ها به هزار و یک دلیل، گزینه‌ی حضور در کلاس خصوصی برای رشته ریاضی و همراهی با معلم خصوصی برای ریاضی، چندان به صرفه نیست؛ بنابراین ما پیشنهاد میکنیم روش درس خواندن از طریق ویدیوهای آموزشی را امتحان کنید.

با توجه به این واقعیت که کتاب‌های درسی بسیار تخصصی نگارش شده‌اند، به نظر می‌رسد که محدودیت زمانی برای تدریس دقیق تمامی نکات در کلاس درسی وجود خواهد داشت و دیگر وقت آن رسیده که روش‌های سنتی مطالعه‌ی دروس، جای خود را به روش‌های نوینی مانند تماشای ویدیو‌های آموزشی، بدهند.

از آن‌جایی‌که بهره‌مندی از تجارب یک معلم خصوصی ایده‌آل در تعداد زیادی از دروس، با هزینه کمرشکنی همراه است و از طرفی با یک حساب سر انگشتی، اگر قرار باشد از این ۱۱ درس، برای ۷ درس در کلاس خصوصی حاضر شوید، هر روز هفته حداقل روزی ۲ ساعت به علاوه ساعتی که در مدرسه حاضر می‌شوید را باید در کلاس سپری کنید.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که بهترین راه این است که به یک منبع معتبر ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید. در مدرسه مجازی آی نو تمام تلاش بر این است تا بستری برای دانش‌آموزان عزیز فراهم شود که بتوانند از طریق تماشا ویدیو‌های آموزشی کاملا رایگان با کیفیت ضبط عالی و بدون محدودیت زمانی، همراه با اساتید برتر و دبیران حرفه‌ای و باتجربه، نکات تمامی دروس را به صورت کامل بیاموزند و آموزش کامل و اصولی را تجربه نمایند.

یادگیری دروس دوازدهم ریاضی با ویدیو آموزشی رایگان

یادگیری دروس دوازدهم ریاضی با ویدیو آموزشی رایگان مدرسه مجازی آی نو

در گذشته، یادگیری در سه اصل معلم، کتاب و دانش‌آموز خلاصه می‌شد و این در حالی بود که اکثر اوقات به طور معمول هیچ رابطه‌‌ی مشترکی بین این سه عامل وجود نداشت. در واقع اگر شانس با شما همراه بود، حضور در کلاس یک معلم مهربان، نصیب‌تان می‌شد! اما مهربانی او دلیل کافی برای ارائه‌ی اطلاعات مفید و جامع نبود! شاید تنها چیزی که باعث دلگرمی می‌شد، تساوی شرایط اکثر قریب به اتفاق دانش‌آموزان در مدارس بود.

اما امروزه، همه جا پر از کتاب و ابزار‌های آموزشی مختلف است. همه‌ی معلمین سعی دارند به‌روز باشند و هر کتاب، روش ویژه‌ای برای یادگیری دارد. در مدرسه مجازی آی نو هم بستری برای دسترسی به ویدیو‌های آموزشی دروس رشته ریاضی کاملا رایگان با کیفیت ضبط عالی و بدون محدودیت زمانی فراهم شده است که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، تمامی مطالب دوازدهم ریاضی را همراه با اساتید برتر و باتجربه، مطالعه کنید. در این ویدیو‌ها، تمامی دروس پوشش داده خواهند شد و هدف اصلی آموزش کامل و اصولی است.

این ویدیو‌ها قبل از بارگذاری در سایت‌ها، بارها توسط کارشناسان اهل فن بازبینی و اصلاح می‌شوند بنابراین از این ویدیوهای آموزشی که تبدیل به مرجع صحیح آموزشی شده‌اند، می‌توان با خیال راحت برای مرور و تکرار دروس نیز استفاده نمود.

مزایای مشاهده ویدیو‌های آموزشی رایگان مدرسه مجازی آی نو

این روز‌ها ویدیو‌های آموزشی، ابزار‌های کمک درسی جادویی هستند که اساس آموزش را زیر و رو کرده‌اند. در واقع آموزش از طریق تماشای ویدیو‌های آموزشی می‌تواند بسیار موثرتر از آموزش از طریق مطالعه‌ی صرف متون، باشد. مشاهده‌ی فیلم های آموزشی مدرسه مجازی آی نو دارای مزایای زیر است:

  • با تماشا‌ی ویدیو‌های آموزشی و ویدیو‌های حل تمرین رایگان مدرسه مجازی آی نو، آمادگی لازم را بدون صرف هزینه برای امتحانات نهایی و کنکور سال دوازدهم، به دست خواهید آورد.
  • از آن‌جایی‌که تهیه‌ی جزوه کاری دشوار است، از طریق مشاهده‌ی فیلم آموزشی، این کار به راحتی آب خوردن خواهد بود، زیرا در هر زمان که لازم است، ویدیو را متوقف کرده و نسبت به یادداشت نکات مهم، اقدام خواهید نمود.
  • نا امیدی در حل تمرینات ریاضی، کشنده است. در فرآیند یادگیری ریاضی با ویدیو‌ آموزشی و ویدیو حل تمرینات مدرسه مجازی آی نو، تمرینات با کمک دبیران ریاضی به صورت مرحله به مرحله حل خواهند شد.
  • تکرار نکات طلایی، رمز کسب نمرات خوب است. در واقع اثر تماشای یک بار فیلم آموزشی در یادگیری ده برابر یک بار خواندن متن خواهد بود.

ویدیوهای آموزشی دوازدهم رشته ریاضی

امکان مشاهده رایگان ویدیوهای آموزشی دوازدهم رشته ریاضی

مدرسه مجازی آی نو برای کمک به ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان، اقدام به تهیه‌ی ویدیو‌های آموزشی تحصیلی نموده است. ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو کاملاً رایگان است و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن‌ها برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت و با مشاهده‌ی آن‌ها، شیوه‌ای نوین را در مطالعه خواهید آموخت. این ویدیو‌ها در تمامی مقاطع آموزشی در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرند. با توجه به وضعیت حساس دانش‌آموزان پایه دوازدهم، فیلم های آموزشی رایگان پایه دوازدهم رشته ریاضی، توسط دبیران مجرب مدرسه مجازی آی نو تدوین شده‌اند. با مشاهده‌ی مستمر این ویدیو‌ها، تمرین و تکرار، دانش‌آموزان پایه دوازدهم می‌توانند هم در امتحانات و هم در کنکور، به نتیجه‌ی بسیار خوبی دست یابند.

دبیران حرفه‌ای مدرسه مجازی آی نو در این فیلم های آموزشی رایگان پایه دوازدهم و در ویدیو‌های حل تمرین، به حل تمرینات کتاب درسی می‌پردازند. این دبیران با صبوری، پس از بررسی دروس و تاکید بر نکات طلایی، با حل نمونه تمرین‌های هدف‌دار، به شما در کشف و مطالعه‌ی نکات طلایی کتاب، یاری می‌رسانند.

مشاهده‌ی فیلم های آموزشی رایگان رشته ریاضی پایه دوازدهم مدرسه مجازی آی نو هیچ گونه هزینه‌ای ندارد. تنها هزینه‌ای که برای تماشا‌ی فیلم های آموزشی ریاضی پایه دوازدهم از سایت مدرسه مجازی آی نو می‌پردازید، هزینه‌ی خرید اینترنت خواهد بود و در واقع شما برای مشاهده‌ی محتوای آموزشی، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

شعار مدرسین مدرسه مجازی آی نو در ویدیو‌های آموزشی رایگان، «سخت نگیر، یاد بگیر» است. بنابراین اگر می‌خواهید با روش‌های نوین درس بخوانید، کافی است به خانواده‌ی مدرسه مجازی آی نو بپیوندید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *