خانه » آگهی رپورتاژ » درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در سنندج

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در سنندج

در مورد نهال های میوه شهر سنندج بیشتر بدانید!

معروف‌ترین نهال میوه در شهر سنندج

نهال میوه‌ای که در شهر سنندج باید خریداری شود، کاملا متناسب با آب و هوای شهر و منطقه جغرافیایی آن باشد، تا میوه‌ی تولید شده کیفیت بالایی داشته و باردهی نهال نیز به اندازه‌ای باشد تا کشاورز با کاشتن آن بتواند به یک درآمد مناسب برسد، کاشت نهال اصلاح شده و پیوندی در سال‌های گذشته به عنوان یکی از راه‌های سرمایه گذاری بدون ریسک با بازدهی بالا شناخته شده است.

مخصوصاً با توجه به شرایط آب و هوای سنندج افراد بیشتری در این شهر روی به احداث باغ تجاری و مدرن یا بازسازی زیرساخت‌های باغات کهنه و سنتی کرده‌اند، خوشبختانه با روی کار آمدن نهالستان‌های معتبر کشاورزان زیادی توانستند با آموزش و گرفتن مشاوره به صورت رایگان از کارشناسان و مهندسین گیاهپزشکی این مراکز مراحل احداث باغ را طبق آخرین قوانین و اصول مهندسی کشاورزی و علم نوین گیاه پزشکی بین المللی به پایان برسانند.

باید بگوییم تمامی کارشناسان و مهندسین کشاورزی در یک نکته با هم مشترک هستند و آن شناختن بهترین نهال میوه اصلاح شده و پیوندی است که سازگاری بالای ۸۰ درصد با شرایط محیط زیستی شهر سنندج دارد، اگر به دنبال شناخت نهال میوه سازگار با شهر اقلیم شهر سنندج هستید بهتر است در ادامه مطلب همراه ما باشید.

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در سنندج

بررسی اقلیم شهرستان سنندج برای احداث باغات میوه

اولین نکته‌ای که در مورد اقلیم شهر سنندج می‌توانیم به آن اشاره کنیم ارتفاع ۱۵۰۰ متر از سطح دریا است، ۱۵۰۰ متر ارتفاع دریا یک منطقه مناسب برای کاشت انواع نهال میوه، نهال گردو و بادام است یعنی شرایط ایده آل کشاورزی در شهر سنندج بر کسی پوشیده نیست.

آب و هوای شهر سنندج به خاطر کوهپایه‌ای بودن آب و هوای آن سردسیری بوده و میزان رطوبت شهر سنندج نیمه‌ خشک مایل به مرطوب است، در واقع در شش ماه اول سال شما می‌توانید آب و هوای معتدل شهر سنندج را تجربه کنید، یک گزینه مناسب برای کاشت تمام میوه‌هایی است که برای رشد بهتر به نور آفتاب کافی احتیاج دارند.

دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد نشانگر تابش مناسب آفتاب است، این یعنی عمل فتوسنتز در بهار و تابستان به خوبی انجام می‌شود، دمای منفی ۱۵ درجه در فصل زمستان باعث شده تا نیاز سرمایی درختان میوه تامین شده و عملکرد آن‌ها را در فصل بهار ارتقا ببخشد.

بررسی اقلیم شهرستان سنندج برای احداث باغات میوه

شناختن معروف‌ترین نهال میوه در شهر سنندج

جالب است بدانیم به خاطر اقلیم شهر سنندج تنوع نهال میوه و باغات میوه در این شهر بسیار بالا است، به طوری که باغداران شهر سنندج به احداث باغ میوه مثمر و غیرمثمر پرداخته‌اند، از انواع نهال میوه پر طرفدار و پر فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نهال میوه پسته
  • نهال میوه بادام
  • حال میوه گردو
  • نهال میوه‌ای سیب
  • نهال میوه آلبالو و گیلاس
  • نهال میوه هلو

علاوه بر آب و هوای معتدل و کوهستانی که جز مزیت‌های شهر سنندج محسوب می‌شود باید به ذخایر آبی آن نیز اشاره کنید، شهر سنندج دارای ذخایر آبی مناسب برای احداث انواع باغستانی میوه است، البته بیشتر مسئولین و کارشناسان تاکید به آبیاری قطره‌ای همچنین آبیاری دیمی دارند تا هزینه مربوط به احداث باغ را کاهش داده و ذخایر آبی را حفظ کنند، برای این منظور بهتر است نسل جدید نهال میوه که به صورت اصلاح شده و پیوندی تولید می‌شود و نیاز آبی کمتری دارد را خریداری کنید.

همچنین به خاطر کوهپایه بودن این شهر بیشتر اراضی شیبدار رو به منطقه شمالی هستند، همین امر باعث می‌شود صنعت کشاورزی عملکرد بهتری از خود نشان داده و تناژ تولید میوه‌های آنها نیز بیشتر شود، تابش مستقیم نور خورشید باعث ارتقاء کیفیت میوه تولید شده در شهر سنندج شده و به عنوان میوه‌های صادراتی شناخته می‌شوند، اگر کشاورزان سنندج در همان آغاز راه به فکر احداث باغ تجاری و مدرن باشند، مطمئناً می‌توانند به یک درآمد کلان ثابت به صورت سالانه دست یابند.

خرید نهال گردو در شهر سنندج

خرید نهال گردو در شهر سنندج

با توجه به سطح ارتفاع شهر سنندج از دریا همچنین وضعیت اقلیم و آب و هوای این شهر بهترین گزینه برای کشاورزان سنندجی احداث باغ باغستان گردو توسط باغداران این شهر است، آب و هوای معتدل و نیمه مرطوب شهر سنندج گزینه مناسبی برای احداث باغستان گردو است، رطوبت به اندازه در این شهر مانع شیوع بیماری‌های باکتریایی و قارچی می‌شود، البته نباید ذخایر آبی شهر سنندج را نیز فراموش کنیم. میتوانید برای خرید نهال گردو در سنندج ( https://bartarnahal.ir/sanandaj-walnut-seedlings ) اقدام کنید.

  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردو چندلر پیوندی
  • نهال خوشه‌ای پیوندی اسرائیلی
  • نهال پیوندی فرانکت
  • نهال پیوندی فرنور

از ویژگی‌های بارزی که باعث شده تا کشاورزان شهر سنندج نسبت به خرید نهال در سنندج ( https://bartarnahal.ir/buy-fruit-and-walnut-seedlings-in-sanandaj ) و احداث باغات گردو علاقه و اشتیاق زیادی نشان دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیرگل بودن نهال گردو و حساسیت پایین آن نسبت به سرمای برج اول سال
  • نهال‌های ژنوتیپ و اصلاح شده نیاز آبی کمتری دارند.
  • نهال گردو ژنوتیپ پیوندی سیستم دفاعی قوی داشته و کشاورز برای نگهداری از آن در طول سال احتیاج به سموم و آفت کش‌های متنوع ندارد.
  • میوه گردو نهال ژنوتیپ و اصلاح شده بسیار باکیفیت تر از نهال بذری و سنتی است.

کلام آخر

حالا که شما یک اطلاعات پیش زمینه‌ای در مورد انواع نهال میوه سازگار در شهر سنندج به دست آوردید، برای خرید نهال در سنندج بهتر است مراکز معتبری را انتخاب کنید، تا این محصول را به صورت تضمین کیفیت و تضمین قیمت به همراه کارت گارانتی و کارت سلامت خریداری کنید، برای خرید نهال در سنندج لازم نیست شما به صورت حضوری وقت و انرژی خود را صرف کرده و این محصول خریداری کنید.

با انتخاب بزرگترین سایت نهالستان در سنندج و شناخت نهال فروشی‌های آنلاین در این شهر می‌توانید انواع نهال میوه و ارقام متفاوت آن را شناخته همچنین آخرین قیمت آن را استعلام بگیرید، منتها برای انتخاب سایت معتبر نهالستان در سنندج بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید تا از انتخاب و خرید نهال راضی بوده و باغ پربار احداث کنید.

  • سایت نهالستانی را انتخاب کنید که پروانه کسب خود را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کند، چون این نهالستان‌ها نماینده رسمی وزارت جهاد کشاورزی بوده و نهال‌هایی که در آن تولید می‌شود تحت نظارت و بازرسی این وزارت بوده مورد تایید جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.
  • نهال شناسه دار را به همراه کارت سلامت خریداری کنید.
  • نهال را با تضمین کیفیت به همراه کارت گارانتی تهیه کنید.
  • دقت کنید قیمت نهال با توجه به کیفیت آن انتخاب شود.
  • حتما از نحوه ارسال بار و تحویل آن به مشتری اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • از خدمات پس از فروش، مشاوره و پشتیبانی کارشناسان و مهندسین نهالستان مطمئن باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به طور مستقیم با مهندسین مرکز برتر نهال در ارتباط باشید تا در این زمینه آگاهی‌های لازم را برای شما ارائه دهند.

تماس با برتر نهال:

۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳

 

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *