خانه » آگهی رپورتاژ » جذب مشتریان با ارسال پیامک تبلیغاتی (راهنمای کامل)

جذب مشتریان با ارسال پیامک تبلیغاتی (راهنمای کامل)

با ارسال پیامک تبلیغاتی مشتریان جدید جذب کنید

جذب مشتریان با ارسال پیامک تبلیغاتی

تبلیغات یکی از راه های رقابتی در همه کسب و کارها برای جذب کاربر و مشتری است. باید روش های نوین را بشناسید و با مدیریت از این روشها برای جذب مشتری استفاده کنید. برای جذب مشتری باید بتوانید در ذهن مشتری نفوذ کنید تا بتوانید در ذهن او ماندگار شوید.

استفاده از روش های قدیمی هزینه های گرانی دارند و اثرگذاری زیادی نسبت به روش های نوین ندارند. باید با شناخت روش های نوین به بازاریابی برای جذب مشتری بپردازید. ارسال پیامک های تبلیغاتی روشی نوین در بازار رقابتی کسب و کارها برای جذب مشتری می باشد. برای آشنایی از این روش نوین برای جذب مشتریان جدید در ادامه همراه ما باشید.

نکاتی برای جذب کاربر با استفاده از پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی تنها برای کسب و کارهای بزرگ استفاده نمی شود؛ بلکه کسب و کارهایی کوچک و تازه شروع به کار کردن می توانند از این روش تبلیغاتی استفاده کنند؛ چرا که این روش یکی از روش های موثر و ارزان در تبلیغات می باشد که منجر به برقراری ارتباط مستقیم با افراد، جذب مشتری و حفظ برقرای ارتباط با مشتریان قدیمی می شود.

در این روش تبلیغاتی برای ارسال درست پیامک تبلیغاتی و جذب کاربر بیشتر باید علاوه بر در اختیار داشتن پنل اس ام اس ، به این چند نکته کلیدی دقت کنید.

شناخت مخاطب هدف

قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی باید بدانید برای چه دسته از مشتریانی پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید. اطلاعات فردی مانند محل زندگی ، علایق ، سن و جنس و نیازهایی که مخاطب دارد به شما کمک می کند تا پیام تبلیغاتی موثری برای جذب مشتری ارسال کنید.

متن پیامک را مختصر و کوتاه بنویسید.

افراد زمان زیادی را برای خواندن پیامک نمی گذارند؛ بنابراین باید تا می توانید متن پیامک تبلیغاتی را مختصر و کوتاه بنویسید تا کاربر با یک نگاه متن پیامک را بخواند. حداکثر طول متن پیامک می تواند تا ۱۶۰ کاراکتر باشد.

پیام تبلیغاتی را با زبانی ساده و خوانا بنویسید.

استفاده از زبانی که کاربر بتواند به راحتی درک کند و عدم استفاده از کلمات و اصطلاحات تخصصی پیام تبلیغاتی شما را جذابتر می کند.

پیام تبلیغاتی را با زبانی ساده و خوانا بنویسید

مزایا و ارزش پیشنهادی خود را در پیام بنویسید.

مزایا  و ارزش مراجعه و استفاده از محصولات و خدمات خود را در پیام تبلیغاتی بنویسید تا مخاطب متوجه شود چه چیزی با استفاده و خرید از محصولات و خدمات شما بدست می آورد.

از کاربر دعوت کنید.

در انتهای پیامک از کاربر بخواهید از سایت یا صفحه شما دیدن کنند، یا با قرار دادن راه های ارتباطی آنها را دعوت به برقراری ارتباط با خود کنید. در این صورت او را می توانید تبدیل به یک مشتری بالقوه و یا مشتری وفادار نمایید.

در زمان مناسب پیامک ارسال کنید.

پیامک تبلیغاتی را در ساعاتی ارسال کنید که کاربر شما احتمال بیشتری دارد پیام را ببیند و بخواند.

از ارسال پیام تبلیغاتی بیش از حد خودداری کنید.

ارسال پیام تبلیغاتی بیش از حد موجب آزار کاربر می شود و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کند، بنابراین سعی کنید پیام های تبلیغاتی خود را با استراتژی و در دوره های زمانی متفاوتی در سامانه پیامک مخابرات ارسال کنید، تا نه تنها برای کاربر مزاحمت ایجاد نکند و موجب ازار او نگردد؛ بلکه برند شما در ذهن کاربر ماندگار شود.

مزایای ارسال پیامک انبوه

مزایای ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه یکی از روش های موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغات و جذب کاربر است. مزایایی که این روش تبلیغاتی برای جذب کاربر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد شامل موارد زیر می باشد.

  • هزینه ارزان و مقرون به صرفه
  • ارسال سریع پیامک به کاربر
  • ارتباط مستقیم با کاربر
  • قابلیت شخصی سازی پیامک
  • قابلیت سنجش اثربخشی پیامک تبلیغات با برگزاری نظرسنجی پیامکی
  • امکان ارسال پیام های ضروری و فوری
  • ارسال پیام تبلیغاتی به جامعه هدف
  • ارسال پیام تبلیغاتی به صورت انبوه و گروهی

کلام آخر

بازاریابی پیامکی با بهینه تر و هوشمندتر شدن موثر تر عمل می کند و موجب جذب کاربران و مشتریان بیشتری می گردد. این روش با صرفه جویی در زمان و هزینه به افراد بیشتری در جامعه هدف پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند و بازخورد بیشتری دریافت می کنند.

برای استفاده از این روش تبلیغاتی برای جذب کاربر باید به پنل کاربری برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دسترسی داشته باشید. اگر شما هم می خواهید از سامانه پیامک برای ارسال پیامک و جذب کاربر استفاده کنید ما سامانه پیامکی سیب اس ام اس را به شما معرفی می کنیم.

شما می توانید با خرید اولیه پنل پیامکی سیب اس ام اس ه امکانات و قابلیت های بسیاری برای ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند و با استراتژی دسترسی داشته باشید.

برای درخواست و ثبت سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید عدد ۲۲۲ را به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ پیامک کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *