خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین پوسترهای تبلیغاتی جهان

بهترین پوسترهای تبلیغاتی جهان

در مورد پوسترهای تبلیغاتی بیشتر بدانیم!

بهترین پوسترهای تبلیغاتی جهان

در اینجا ما خلاقانه‌ترین و پیچیده‌ترین پوسترهای تبلیغاتی جهان را برای الهام گرفتن شما معرفی می‌کنیم. تبلیغاتی که بیش از همه توجه مخاطب را جلب می‌کند، آن‌هایی هستند که می‌توانند یک ایده خوب را با یک اجرای خوب ترکیب کنند. سازمان‌ها به‌طور کامل از قدرت هنر در تبلیغات به‌عنوان هدفی برای جذب مردم، برای دیدن، خواندن و شناخت محصولات جدید برند خود آگاه هستند. تبلیغات صرفاً برای نشان دادن نام تجاری جدید نیست، بلکه تثبیت در ذهن مخاطب نیز هست. در این مطلب به معرفی بهترین پوسترهای جهان می‌پردازیم.

بهترین پوسترهای تبلیغاتی جهان

تاثیر پوستر تبلیغاتی

پوسترهای تبلیغاتی در جلب کردن توجه مردم بسیار عالی هستند، به شرطی که آن‌ها را به صورت متنی سنگین نمایش ندهیم و جذاب‌ترین گرافیک را در رنگ‌های بگنجانیم. آژانس‌های خلاق در تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود از طریق تصاویر فوق العاده هنری، تفکر برانگیز و بحث برانگیز تاکید دارند. تبلیغات در زمان‌های قدیم، صرفاً به منظور تبلیغات محصول توسط شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت و به مردم ایده مختصری از محصولات با ویژگی‌های مهم برند خود را می داد. اما در عصر حاضر داستان تبلیغات به طور کلی تغییر کرده است.

برای این که تبلیغات چاپی موفق شود باید پیچیده و چند لایه باشد و چه بهتر که بیننده را وادار کنند دوباره به همان تبلیغات رجوع کنند. یک تبلیغ چاپی بی‌نقص، که ترکیبی قوی از کپی درخشان و یک تصویر واقعی را به کار می‌گیرد، می‌تواند به اندازه هر ویدیویی تاثیرگذار باشد.

معرفی پوسترهای تبلیغاتی

تبلیغات چاپی سریع‌ترین راه برای انتقال پیام به مخاطبان هدف است. پوستر تبلیغاتی چاپی، همچنان بازار قدرتمندی است، بسیاری از کمپانی‌های معروف و محبوب دنیا دلارهایی بسیاری را برای ایجاد تبلیغات واقعا خلاقانه و چشم‌نواز خرج می‌کنند. اگر تبلیغات چاپی در بروشورها، کاتالوگ های چاپی، پوسترها و حتی بیلبوردها به شیوه‌ای خلاقانه انجام شود، جلب توجه خوانندگان بسیار آسان‌تر خواهد بود. در ادامه برخی از این پوسترها را خواهید دید.

·         پوستر بازگشت به آینده

اولین و بهترین نمونه پوستر تبلیغاتی که به معرفی آن می‌پردازیم، پوستر بازگشت به آینده است. در این پوستر شما یک ماشین زمان با درب‌هایی به مانند پرنده و با جزئیات زیاد را مشاهده می‌کنید. هدف از طراحی این پوستر جلب مخاطب به سمت پیشرفت و رسیدن به آینده بهتر است.

معرفی پوسترهای تبلیغاتی

·         هواپیمایی نروژی (Norwegian Airlines)

این آگهی ابتدا در سال ۲۰۱۵ توسط آژانس مستقر در استکهلم M&C Saatchi ساخته شد، با عنوان پرچم پرچم‌ها، پنج پرچم پنهان در داخل نروژ (از جمله فرانسه، هلند و فنلاند) را برجسته می‌کند. مقاصد (و البته قیمت‌ها) در داخل مستطیل‌ها با حروف تمیز و خوشایند sans-serif فهرست شده‌اند.

·         تیزتر از چیزی که فکر می کنید (Sharper than you think)

هیچ چیز بدتر از تلاش برای بریدن، خوب، هر چیزی با یک چاقوی کند نیست.  بنابراین آژانس طراحی مستقر در هامبورگ KNSK این آگهی چاپی را برای چاقوی WMF Grand Gourmet طراحی و همه را میخکوب کرده است. مطمئن نیستیم که چرا به چاقویی به این تیز نیاز دارید، اما این تبلیغ چشم نواز هیچ شکی برای ما باقی نمی گذارد که این یکی از ظروف آشپزخانه است که نباید با آن دست و پنجه نرم کنید. در این پوستر تبلیغاتی شما یک تخته کار را مشاهده می‌کنید که به همراه هویج روی آن برش خورده است.

·         KFC (یا Ikea است؟) (KFC (or is that Ikea?))

هنگامی که KFC رستوران جدیدی را در منطقه‌ای از مایورکا افتتاح کرد که در محلی به عنوان “جایی که Ikea است” شناخته می شود). آژانس مادرید PS21 از طرح رنگ و تایپوگرافی Ikea برای تبلیغ تقلید کرد که منجر به شوخی‌هایی با برند قدیمی بین رقبا شد.

·         دیوالی مبارک (Happy Diwali)

آژانس تبلیغاتی Yellow از مجموعه‌ای از حیوانات با چشمان درشت استفاده می‌کند تا مشکلات واقعی حیوانات را در طول جشن‌های دیوالی بیان کند. این کمپین با تصاویر فوق‌العاده جسورانه و رنگ‌های روشن، روح جشنواره را حفظ می‌کند. با این حال، در مقابل، چشمان وحشت زده و ماسک صورت تکان دهنده، ترس حیوانات خانگی محبوب را نشان می‌دهد. این تصاویر که به اندازه کافی قوی هستند تا این تبلیغات چاپی را به یکی از بهترین تبلیغات چاپی در تمام دوران تبدیل کنند، نشان می‌دهند که چگونه حیوانات می‌توانند از خود در برابر انواع مختلف آلودگی محافظت کنند و نشان می‌دهد که چگونه انسان‌های اطرافشان باید از آن‌ها محافظت کنند.

·         نیاز به کپی رایتر (Copywriter needed)

هیچ چیز جدیدی در مورد استفاده از پیکتوگرام‌ها برای هجی کردن یک پیام در یک آگهی وجود ندارد، اما مردم پیچ و تاب پشت این یکی را دوست دارند. این یک آگهی استخدام برای یک کپی‌رایتر است که توسط RBH منتشر شده است، و پیکتوگرام‌های مصور عبارت «کپی رایتر (Copywriter) مورد نیاز است» را نشان می‌دهد، و در ادامه آگهی آمده است: «تصاویری که مردم گرفته‌اند. ما به یک فرد با کلمات نیاز داریم.)

بهترین پوسترهای تبلیغاتی دارای خلاقیت بالا و قابل توجه هستند

 

·         تمام شب باز است (Open all night)

یکی دیگر از تبلیغات عالی مک دونالد، این بار از تیم Leo Burnett  است، که زیبایی شناسی مدرن و مینیمال مک دونالد را با یک پوستر تبلیغاتی بصری خیره کننده دنبال می‌کرد. با استفاده هوشمندانه از تصویرسازی، نماد ،نمادین «M» در شب به چراغ تبدیل می‌شود و به بینندگان این پیام را می‌فرستد که مهم نیست چه زمانی می‌خواهند مک دونالد بخورید، حتی در نیمه‌های شب، مک‌دونالد برای شما باز است.

·         شما هر چه می‌خورند را می‌خورید (You eat what they eat)

مقدار پلاستیکی که در اقیانوس ریخته می‌شود بسیار فراتر از آن چیزی است که ما می‌توانیم درک و تصور کنیم. شرکت تبلیغاتی آلمانی Ogilvy با همکاری انجمن چوپان دریایی (SSCS)، (یک سازمان بین‌المللی غیرانتفاعی و حفاظت از حیات وحش دریایی) در یک پوستر تبلیغاتی چاپی، تعدادی ماهی مختلف را به تصویر می‌کشد که با اشیاء پلاستیکی مختلف بدشکل شده‌اند، با عنوان «شما هر چه می‌خورند را می‌خورید». این تبلیغ در ادامه بینندگان را تشویق می‌کند تا با اهدای کمک به Sea Shepherd به پاک‌سازی اقیانوس‌ها کمک کنند.

·         آگهی کیت کت (Kit-Kat lockdown ad)

هر از گاهی یک تبلیغ مفهومی می‌آید که بسیار عالی انجام شده است، سام هنیگ اخیراً این تبلیغ کیت کت را طراحی کرده است، که زندگی قرنطینه را چنان هوشمندانه نمایش می‌دهد و توجه زیادی را در اینترنت و شبکه‌های مجازی به خود جلب کرده است. این آگهی که برای حساب توییتر One Minute Briefs ساخته شده است، یک برنامه روزانه را نشان می‌دهد که کاملاً توسط جلسات و کارهای روزانه پر شده است، با دو کیت-کت که دو بخش را در ساعت ۳ بعد از ظهر به خود اختصاص داده‌اند. در واقع، این بسیار هوشمندانه است، بسیاری از جمله خود کیت-کت این نابغه را ستایش می‌کنند. در نگاه اول هیچ المان و نمادی از برند کیت-کت به طور آشکار و رسمی مشاهده نمی‌شود. اما با کمی دقت مخاطب را در ساعت ۳ بعد از ظهر و وقت عصرانه با کیت-کت مجسم می‌کند.

پوستر آگهی کیت کت (Kit-Kat lockdown ad)

·         یک شغل بهتر در انتظار است (A Better Job is Waiting)

این کمپین چاپی که توسط Joe Public United ایجاد شده است، با هدف ایجاد انگیزه در افراد برای متوقف کردن آن شغلی که دوست ندارند، است. عکس‌هایی که به طرز ماهرانه‌ای روتوش شده‌اند نشان می‌دهند که کارگران بی حوصله پشت میزهایشان، برای مدت طولانی بی‌حرکت نشسته‌اند، کپک روی بدنشان رشد کرده است، یا عنکبوت‌ها تارهای خود را روی آن‌ها نصب کرده‌اند.

همان طور که مشخص است، بهترین پوسترهای تبلیغاتی دارای خلاقیت بالا و قابل توجه هستند که مخاطب را به خود جذب می‌کند.

منبع : https://irankohan.ir

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *