خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت

بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت

راهنمای بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت

آنتالیا در سه دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی ترکیه تبدیل شده است. این شهر با خطوط ساحلی زیبا، پارک‌های موضوعی و مراکز اقامتی متنوع، مقصدی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند هفته‌ای رویایی را بگذرانند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، خوب است با بهترین هتل های آنتالیا آشنا شوید. در این مقاله لیستی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر مسافران و متخصصین سفر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر قصد سفر به شهر نور و آفتاب را دارید، تا انتهای این فهرست همراه ما باشید.

۱) هتل ریکسوس داون تاون؛ از بهترین هتل های آنتالیا ۵ ستاره

هتل ریکسوس داون تاون یکی از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا نزدیک به ساحل کنیالتی است. این هتل با ۴ رستوران، استخری بزرگ به سبک مرداب و شاتل رایگان به ساحل، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. این هتل با ۴۰۰ متر فاصله از ساحل، باشگاهی سرپوشیده و مجهز، دو زمین تنیس و سالن اسپا و ماساژ، بهترین گزینه برای اقامتی لاکچری در تور آنتالیا خواهد بود.

یک سالن پانورامای بزرگ داخل این هتل وجود دارد تا اگر دوست داشتید، عصرها در آن استراحت کنید یا نوشیدنی بنوشید. رستوران‌های این اقامتگاه مدرن امکان ارائه انواع غذای بین‌المللی را دارند و چند بار مجزا نیز به میهمانان سرویس می‌دهند. اتاق‌های هتل ریکسوس داون تاون به تراس‌های خصوصی رو به مدیترانه، تلویزیون صفحه‌تخت و گیرنده‌های ماهواره، نشیمن و کاناپه مجهز هستند.

۲) هتل آکرا باروت؛ از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب

هتل آکرا یکی از ارزانترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود که در مرکز این شهر قرار دارد. با وجود اینکه این هتل در مرکز شهر واقع شده، چشم‌اندازی زیبا از سواحل شرقی آنتالیا و کوه‌های توروس را پیش چشم میهمانان می‌گستراند. هتل آکرا مجموعه‌ای لوکس با امکانات عالی است که به‌تنهایی می‌تواند مجموعه‌ای کامل برای تفریح و گذران وقت باشد.

این هتل حدودا ۱۵ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. خوشبختانه با اقامت در این هتل می‌توانید از سرویس هافبرد (HB) استفاده کنید؛ به این معنا که با رزرو اتاق این هتل از وعده صبحانه به همراه ناهار یا شام به انتخاب خودتان به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد. از دیگر امکانات هتل آکرا آنتالیا می‌توان به دو رستوران، بار استخر، بار، اسنک‌بار و شیرینی‌فروشی اشاره کرد. همچنین این هتل به استخری روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، مرکز آب گرم شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ، مرکز ورزشی، زمین تنیس، بسکتبال، ترانسفر فروگاهی VIP و اینترنت رایگان اشاره کرد. اگر قصد سفری اقتصادی را دارید، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا و اقامت در هتل آکرا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل آکرا باروت؛ از بهترین هتل های ارزان آنتالیا

۳) هتل مگا سارای؛ از بهترین هتل های آنتالیا یوآل

«خانه‌ای دور از خانه»! این عبارت، شعار معروف هتل مگا سارای است. احتمالا از همین عبارت متوجه شده‌اید که مدیران آن تا چه اندازه تلاش کرده‌اند تا آرامش و احساس خوب خانه را برای مسافران خود به وجود آورند.

هتل مگا سارای شماره یک بهترین هتل های آنتالیا یو آل است. این هتل با ارائه امکاناتی مانند استخر و صبحانه رایگان، امکان سرو انواع غذا و نزدیکی به ساحل غربی آنتالیا، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل در محدوده‌ای نزدیک به دروازه هادریان، یکی از اماکن تاریخی معروف آنتالیا واقع شده و موقعیت آن به لحاظ دسترسی ممتاز است. از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی، ساحل اختصاصی، سالن ایروبیک، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز آب گرم و انواع بار اشاره کرد.

۴) هتل سوئیت نوکس؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

سوئیت نوکس یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا در ساحل لارا است. این اقامتگاه با سبکی مدرن بنا شده تا برای عاشقان معماری مدرن، اقامتگاهی مناسب برای گذران تعطیلات باشد. هر سوئیت این هتل با رنگ‌های زیبا رنگ‌آمیزی شده و به تلویزیون‌های بزرگ در نشیمن، اتاق خواب و وای فای رایگان مجهز است.

جالب است بدانید همه سوئیت‌های این مجموعه به آشپزخانه، اجاق گاز، ظرفشویی و لباسشویی مجهز هستند. همچنین می‌توانید انواع غذای محلی و بین‌المللی را در کافه، بار و رستوران امتحان کنید و از تفریحاتی دوست‌داشتنی لذت ببرید.

۵) هتل ریکسوس پرمیوم بلک؛ از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

یکی دیگر از هتل های بزرگ آنتالیا که هر گونه امکانات رفاهی را برای توریستان فراهم می‌کند، هتل ریکسوس پرمیوم بلک است. این هتل با ۴۰۵.۰۰۰ مترمربع مساحت، ۷۰۰ اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای مدیترانه دارد. همچنین ۷ رستوران، ۸ کافه و یک مرکز ماساژ با تراپیست‌های ماهر به میهمانان سرویس می‌دهند.

در این اقامتگاه امکانات متفاوتی برای ورزش‌های آبی در نظر گرفته شده و چندین DJ در ساعات مختلف روز برنامه اجرا می‌کنند. همچنین وجود یک پارک آبی جذاب، استخری بزرگ و زمین بازی کودکان بهترین فرصت را برای تفریح کودکانتان فراهم می‌کند. اگر دوست دارید در هوای معتدل بهاری سفر کنید و تعطیلاتی جذاب و فراموش‌نشدنی داشته باشید، رزرو تور آنتالیا نوروز و اقامت در این هتل با پارک آبی محبوبش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل رکسوس پرمیوم بلک؛ از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

۶) هتل آکرا وی؛ از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

بدون شک هتل آکرا وی یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است. جالب است بدانید که این هتل حتی برای حیوانات خانگی هم امکانات خاصی مانند ظرف غذا و بالش درنظر می‌گیرد. اتاق‌های این هتل به امکاناتی شامل تخت‌های بزرگ، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون بزرگ، مینی‌بار و وای‌فای رایگان مجهز هستند. همچنین این امکان را خواهید داشت که در صورت تمایل اتاقتان را به سوئیت ارتقا بدهید.

هر یک از سوئیت‌های این اقامتگاه شامل فضای نشیمن بزرگ و بالکنی با چشم‌اندازی زیبا رو به دریا است. با اقامت در هتل آکرا وی آنتالیا می‌توانید به خدمات بار، رستوران، اسپا و استخر دسترسی داشته باشید.

۷) هتل بوتیک آپا؛ بهترین سوئیت مستقل در آنتالیا

هتل‌های آپا به لحاظ جذابیت بصری در آنتالیا بی‌نظیر هستند. این هتل، در کوهستان بنا شده است و با فضای هتل‌های ساحلی، تفاوتی چشمگیر دارد. شما می‌توانید در این هتل هم در اتاق‌های ساختمان اصلی اقامت داشته باشید و هم خانه‌های ویلایی مستقل ییلاقی را رزرو کنید. خانه‌های ییلاقی این هتل بسیار لوکس هستند و گزینه‌ای عالی برای اقامتی چندروزه محسوب می‌شوند.

این اتاق‌ها برای ۴ نفر جا دارند؛ پس در نظر داشته باشید که نمی‌توانند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی باشند. هر اتاق شامل نشیمن با مبل و شومینه بوده و به دو تخت دونفره، مینی‌بار، وان و سشوار مجهز است. نکته قابل توجه اینکه هر اتاق ییلاقی، سونای خصوصی با منظره جنگل دارد که می‌تواند تجربه‌ای رویایی از اقامت را برای مسافران رقم بزند.

۸) هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر

اگر می‌خواهید در مرکز شهر آنتالیا اقامت داشته باشید و درعین‌حال خواستار گزینه‌ای لوکس هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم حتما به هتل دابل تری بای هیلتون سر بزنید. این هتل با معماری متفاوت، مبلمان رنگارنگ و راحت، نورپردازی مدرن و خدمات ممتاز مجموعه هتل‌های هیلتون، شناخته می‌شود.

این هتل به استخری سرپوشیده مجهز است و می‌تواند در زمستان‌ها فضایی گرم و لذت‌بخش برایتان فراهم کند. همچنین موقعیت مکانی آن در مرکز شهر آنتالیا، دسترسی ساده شما را به همه مراکز تفریحی و جاهای دیدنی فراهم می‌کند.

۹) هتل سی لایف؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

هتل سی لایف یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. این هتل امکاناتی عالی برای خانواده‌ها فراهم کرده که می‌تواند کودک شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

نکته مهم درباره این هتل اینکه تنها یک دقیقه تا ساحل راه دارد و برای عاشقان تفریحات آبی و دریا، گزینه‌ای ممتاز است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده مناسب خانواده، استخر آب گرم، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه کودکان، اسپا، سونا و ماساژ اشاره کرد. رستوران‌های هتل سی لایف نیز خوراک‌هایی عالی و باب طبع همه سلیقه‌ها ارائه می‌دهند و شما می‌توانید غذایتان را در ساحل سرو کنید.

۱۰) هتل پورتو بلو؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا اقامتگاهی پنج ستاره است که تنها چند قدم با ساحل کنیالتی فاصله دارد. فرقی ندارد دنبال بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها هستید یا خانواده؛ در هر صورت هتل پورتو بلو ریزورت، گزینه‌ای عالی برای همه افراد خواهد بود.

این اقامتگاه مجلل به سه رستوران مجهز است که امکان سرو انواع غذای محلی و بین‌المللی را دارند. همچنین ۳ بار این هتل تا ساعات انتهایی شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. از دیگر امکانات هتل پورتو بلو می‌توان به استخر روباز، استخر با سرسره مارپیچ، استخر آبگرم، سونا و اسپا اشاره کرد.

اقامت در بهترین هتل ها با تور آنتالیا مهرپرواز

اگر می‌خواهید سفری ارزان و اقتصادی به آنتالیا، شهر آفتاب ترکیه داشته باشید، هیچ گزینه‌ای بهتر از سفر با تور نیست! آژانس گردشگری مهرپرواز پکیج‌های متنوعی از انواع تور آنتالیا را ارائه کرده و می‌تواند برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز در نوروز یا تابستان، مرجع قابل اطمینانی باشد. این مجموعه پس از ۱۲ سال برگزاری تور ترکیه و دیگر تورهای گردشگری، توانسته با کوله‌باری از تجربه و دانش تخصصی، در خدمت گردشگران عزیز باشد. برای آشنایی با پکیج تورهای ما و قیمت آن‌ها لطفا به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *