خانه » بررسی و معرفی » بهترین رستوران های رامسر کجا هستند؟

بهترین رستوران های رامسر کجا هستند؟

بهترین رستوران های رامسر کجا هستند؟

غذاهای ایرانی که جای خودشان را دارند اما زمانی که سراغ غذاهای شمالی آن هم در یک خانه روستایی رامسر یا بعضی از رستوران‌های معروف می روید، آن وقت است که انگار تمام دنیا را به شما داده‌اند. اصلا رامسر با آن طبیعت و دریایی آبی و هوای بهاری‌اش همیشه برای گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی یک چیز دیگر بوده در آن شهرهای شمالی ایران. البته شهرهای دیگر هم ویژگی‌های خودشان را دارند که در مقالات بعد حرف‌شان را می‌زنند.

اما وقتی که در کنار انتخاب اقامتگاه در رامسر با پینورست، می‌روید به سمت رستوران‌های محلی و سنتی آن‌جا، تازه به حرف‌مان می‌رسید. در مقاله امروز با ما همراه باشید تا در بین تمام رستوران‌هایی که رامسر به خودش دیده، بعضی از بهترین رستوران‌های محلی و مدرن رامسر که تعریف‌شان را شنیده‌ایم، معرفی کنیم تا شاید به مزاج شما هم خوش بیایند. برای اجاره ویلا ساحلی رامسر هم می‌توایند از مجموعه پینورست کمک بگیرید.

رستوران‌های رامسر معجزه نمی‌کنند؟

خوبیش این‌جاست که می‌توانید هم از میل کردن غذاهای سنتی و محلی رامسر لذت ببرید و هم از یک ویلا ساحلی رامسر در آن‌جا با فضای طبیعی و جنگل و کوه بیرونش. راهش خیلی دور نیست. رامسر را می‌گوییم که می‌روید به سمت غرب استان مازندران، شهری با کوه‌های سرسبز و دریایی آن‌طرفش تا شما را مانند خیلی از گردشگران مجذوب تماشای طبیعت و جاذبه‌های گردشگری و غذاهای خوشمزه‌اش کند.

رامسر رستوران‌های کوچک و بزرگ زیادی دارد؛ از رستوران تی‌تی، رستوران دوستی، رستوران مظاهری گرفته تا رستوران ماهور، رستوران هتل کوثر، رستوران ایتالیایی میلانو، رستوران سرآشپز، رستوران دوستان. اما امروز می‌خواهیم از چند رستوران بگوییم که غذاهای ایرانی و محلی گیلان در آن‌جاها سرو می‌شود.

رستوران خاور خانم؛ حرف اول را در دل جنگل می‌زند

رستوران خاور خانم؛ حرف اول را در دل جنگل می‌زند

آن‌قدر معروف شده که جایی برای هیچ چیزی نمی‌گذارد. اصلا در بین خود محلی‌ها یا کسانی که به رامسر سفر می کنند، حرف اول را می‌زند. رستوران خاور خانم را می‌گوییم که داستانش جالب است. قصه‌اش از چند سال قبل شروع می‌شود که خاور خانم آمد و خانه‌اش را در رامسر به یک رستوران تبدیل کرد. کسب و کارش طوری گرفته که حالا شده یکی از بهترین رستوران‌های ساده و جنگلی رامسر.

غذاهایش مثل از مرغ‌های شکم پرش تا باقالی قاتوق، ماهی، کباب ترش، میرزاقاسمی، ماست محلی و زیتون پرورده خوشمزه هستند. اصلا خیلی‌هایی که برای مسافرت به رامسر می‌روند و دل‌شان را به غذاهای محلی با آن رنگ و لعاب جذابشان صابون می‌زنند، راست می‌روند به سمت رستوران خاور خانم. سه سالن در بالکن و دو سالن هم در طبقه دومش دارد که از ۱۱ یا ۱۲ ظهر تا ۴ یا ۵ عصر پذیرای شماست. حالا اگر اقامتگاه در رامسر با پینورست را رزرو کردید، به یاد اینجا هم باشید.

آدرس: مازندران، رامسر، ۳ کیلومتری چابکسر، روستای سرولات، رستوران خاور خانم.

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

رستوران اکبر جوجه رامسر؛ یک جوجه کامل

رستوران اکبر جوجه رامسر؛ یک جوجه کامل

یکی دیگر از رستوران‌های رامسر با آن غذاهای خوشمزه و لذیذش، رستوران اکبر جوجه رامسر است. جالب است که نام غذاست؛ اکبر جوجه. اصلا اگر هوس یک جوجه لذیذ کردید و می‌خواهد آن را به نیش بکشید، یک جوجه کامل با روش خاص آماده می‌شود و می‌گذارند جلوی روی‌تان. این رستوران پذیرای شماست تا به محض رسیدن به رامسر و اجاره یک ویلا ساحلی رامسر، از خوردن غذا در آن‌جا لذت ببرید.

آدرس: مازندران، رامسر، جاده ساحلی تنکابن، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی، رستوران اکبر جوجه.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

رستوران کشتی؛ کشتی برای سرو غذا لنگر می‌اندازد

رستوران کشتی؛ کشتی برای سرو غذا لنگر می‌اندازد

بعید نبود که نامش را می‌گذاشتند رستوران کشتی. چه‌قدر هم متفاوت و دیدنی است. یعنی وقتی پای‌تان را از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب در این رستوران می‌گذارید ، می‌بینید که با آن موسیقی زنده و طراوت و منحصربه‌فرد بودنش، اصلا خبری از یک رستوران ساده و روستایی در کار نیست و از همان‌جا می‌خواهد بگوید که فقط بشینید و حظ ببرید. اما هزینه‌اش بالاست. اصلا در روزهایی که جای سوزن انداختن هم در آن‌جا نیست، باید از قبل میز رزرو کنید و بروید غذای خوشمزه‌تان را میل کنید که ای وای!!

آدرس: مازندران، رامسر، جاده ساحلی، شهید رجایی، روبه‌روی برج آفرینش، رستوران کشتی.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۵۷۳۴۳

هتل و رستوران بلوط

رستوران بلوط با چشم‌انداز بی‌نهایت جذابش یکی دیگر از جذاب‌ترین رستوران‌های رامسر که از ۸ صبح تا ۱۱ شب در خدمت شماست. انگار بی‌شباهت به رستوران خاور خانم هم نیست که سر زبان‌ها افتاده است. این رستوران جان می‌دهد برای یک شکم سیر غذا خوردن. مرغ ترش، میرزاقاسمی، فسنجون با گوشت اردک، ماهی سفید، و غذاهای دریایی و محلی و سنتی این رستوران هستند که با خوشمزگی‌شان دیگر حرفی برای گفتن نمی‌گذارند.

آدرس اول: مازندران، ۸ کیلومتری رامسر، ۵ کیلومتری روستای اربه کله، رستوران بلوط.

شماره تلفن: ۰۹۲۱۴۹۹۵۸۴۹

رستوران برادران رامسر

از قدیمی‌ترین رستوران‌های رامسر است که غذاهای کباب ترش، ترشه تره و خلاصه تمام غذاهای محلی و سنتی گیلان را روی میزتان می‌گذارند تا از لذیذ بودن هر کدام روزتان بهتر شود. البته قیمت غذاهای این رستوران بگی نگی کمی بالاست که البته با غذاهای با کیفیتی که سرو می‌کند، ارزشش را دارد.

آدرس: مازندران، میدان بسیج، رمک، خیابان شهید مطهری، روبه‌روی بانک صادرات، رستوران برادران رامسر.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

رستوران کدبانو؛ کدبانوی رامسر

یک راست برویم سراغ یکی دیگر از رستوران‌های سنتی رامسر یا همان رستوران کدبانو که غذاهای خوشمزه‌ای روبه‌روی‌تان می‌گذارد و حس و حال آن غذاهای شمالی را به زیر زبان‌تان می‌آورد. بگذارید حرف‌مان را اصلاح کنیم، یک باغ رستورانی است که می‌تواند با خانواده‌تان از فضای گرم و نرم آن‌جا لذت ببرید. آلاچیق هم دارد. از تنوع غذایی‌اش مانند غذاهای محلی و کباب و ماهی و .. هم چه بگوییم که هم خوش کیفیت هستند و هم خوش قیمت. در ضمن، ساعت کاری رستوران کدبانو هم از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است.

آدرس: مازندران، رامسر، فاز ۱ کمربندی، روبه‌روی ترمینال، رستوران کدبانو.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۱۷۵۰

فست فود بنیتو؛ وعده من و تو

از رستوران‌های رامسر گفتیم، آخر مقاله هم بد نیست درباره یکی از فست فوت‌هایش هم بگوییم. اصلا اگر اهل فست‌فود هستید، حرف فست‌فود بنیتو با آن برگرها، پیتزاها و ساندویچ و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌هایش می‌آید وسط. اضافه کردن یک وعده فست‌فود به وعده‌های غذایی سفر می‌تواند تنوع در لذت بردن از غذا را به حداکثر برساند.

آدرس: مازندران، رامسر، پلاژ ساحلی شهرداری، روبه‌روی هتل خلج، فست‌فود بنیتو.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۳۱۷۲۳

در مقاله امروز از بهترین رستوران‌های سنتی، لاکچری و فست فود رامسر گفتیم که اگر روزی روزگاری مسیرتان به آن‌جا خورد، سرگردان نشوید و یکی از آن‌ها را برای دلی از عزا درآوردن انتخاب کنید. البته باید بگردید و ببینید از بین تمام آن رستوران‌ها، کدامشان می‌تواند خواسته‌تان را برآورده کند. در مقاله امروز تا توانستیم چند رستوران معروف و مشهور را معرفی کنیم. در ضمن، مجموعه پینورست را هم فراموش نکنید که برای اجاره ویلا و سوئیت بهترین و مطمئن‌ترین مرجع است چون این‌جا همه اقامتگاه‌ها گلچین‌شده هستند و طبق یک چک لیست از قبل بازرسی شده‌اند. با اجاره اقامتگاه از پینورست خیالتان از بابت چیزهای اساسی مثل تمیزی، بوی خوب، آرامش، نبودن سروصدای مزاحم و… راحت است.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *