خانه » موبایل » بررسی محبوبترین لنزهای موبایل + ۴ مدل

بررسی محبوبترین لنزهای موبایل + ۴ مدل

درباره بهترین لنزهای موبایل بیشتر بدانید!

بررسی محبوبترین لنزهای موبایل + 4 مدل

در میان این همه لنزی که در بازار وجود دارد، کدام‌یک بهترین است؟ در این مطلب با ویژگی‌های ۴ مدل از محبوبترین لنزهای موبایل آشنا می‌شوید.

این روزها بیشتر گوشی‌های هوشمند دوربین‌های باکیفیتی دارند. بنابراین، هر کسی می‌تواند تنها با داشتن یک گوشی عکس‌ها و فیلم‌های قابل قبولی را ثبت کند. با این وجود، اگر شما به دنبال این هستید که با دوربین گوشی خود عکس‌های حرفه‌ای‌تر و بهتری بگیرید، لنزها می‌توانند به شما کمک زیادی کنند. کافی است که یکی از آن‌ها را برای گوشی خود بخرید؛ اما در میان این همه لنزی که در بازار وجود دارند، کدام‌یک بهتر و مناسب‌تر است؟ قطعا انتخاب بین این همه محصول متنوع کار آسانی نیست.

ما در ادامه ۴ مدل از محبوبترین لنزهای موبایل را به شما معرفی می‌کنیم که کاربرد و فروش بالایی دارند. پس اگر می‌خواهید که کاملا حرفه‌ای عکس بگیرید، با ما همراه باشید تا با مشخصات این لنزها آشنا شوید.

کیت لنز موبایل ۸-in-1 برندIboolo ؛ از بهترین لنزهای گوشی

حتما می‌دانید که لنز گوشی  انواع مختلفی دارد. اگر می‌خواهید با یک تیر هشت نشان بزنید و تمام انواع لنز گوشی را در یک پک داشته باشید، کیت لنز موبایل برند ایبولو را از دست ندهید . با خرید این کیت حرفه‌ای شما صاحب ۵ نوع لنز و ۳ عدد فیلتر مخصوص عکاسی می‌شوید که همگی در یک کیف کوچک قرار گرفته‌اند. اگرچه جنس این لنزها از شیشه مقاوم است؛ اما در کنارشان ۸ عدد درپوش هم برای محافظت هرچه بیشتر از لنزها دیده می‌شود. شما می‌توانید این لنزها را به صورت کلیپسی به گوشی خود متصل کنید. سپس بسته به نوع لنز که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم، از زوایای مختلف عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت کنید.

کیت لنز موبایل 8-in-1 برندIboolo ؛ از بهترین لنزهای گوشی

  • لنز Wide

لنز عریض این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با زاویه دید گسترده‌ ۱۳۰ درجه‌ای و با قدرت بزرگنمایی تصویر X0.68 از سوژه‌های خود عکس بگیرید. از این لنز کیت ایبولو می‌توانید برای ثبت عکس‌های گروهی، منظره‌ای، معماری و غیره استفاده کنید.

  • لنز Super Wide

لنز سوپرواید زاویه دید بسیار وسیع ۱۶۵ درجه‌ای را با قدرت بزرگنمایی X 0.36 در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب، بدون هیچ افت کیفیتی می‌تواند از سوژه خود عکس‌های Landscape ثبت کنید.

  • لنز Fisheye

با لنز فیش‌آی میدان دید ۱۸۰ درجه‌ای خواهید داشت که ثبت عکس‌های محدب را برای شما ممکن می‌کند. این لنز قابلیت بزرگنمایی  ۰.۲۸Xرا دارد.

  • لنز Macro

برای ثبت سوژه‌های ظریف از فاصله بسیار نزدیک ۱۰ تا ۲۳ میلی‌متری می‌توانید از لنز ماکرو کیت ایبولو استفاده کنید. بزرگنمایی این لنز تا ۱۵X  است.

  • لنز Telephoto

لنز تله با قدرت بزرگنمایی دوبرابر برای عکسبرداری از سوژه‌های دور بسیار عالی عمل می‌کند.

  • لنز CPL

بازتاب نور خورشید در عکس اصلا جالب نمی‌شود. با کمک لنز پلاریزه این کیت می‌توانید زیر نورخورشید بدون مزاحمت بازتاب‌ها عکس بگیرید.

در کنار این لنزها، ۲ فیلتر حرفه‌ای  Kaleibo scopeو Starburst هم در کیت ایبولو موجود است. با فیلتر اول می‌توانید مثل آینه سوژه خود را در کادر تکرار کنید و با فیلتر دوم می‌توانید نور چراغ‌ها را چون ستارگان آسمان در عکس نشان دهید.

مجموعه لنز موبایل اپیکسل مدل  APL-0.45WM

با خرید مجموعه لنز کلیپسی مدل APL-0.45WM می‌توانید هم از سوژه‌های دور و هم از سوژه‌های نزدیک عکس‌های حرفه‌ای ثبت کنید. این کیت دارای دو لنز باکیفیت و حرفه‌ای زیر است که با یک کیسه مخصوص حمل در اختیار شما قرار می‌گیرد:

لنز ماکرو

  • لنز MACRO :

این لنز عکس‌برداری از سوژه در نمای نزدیک و با جزییات پیچیده را امکان‌پذیر می‌کند. در واقع، با بزرگنمایی ۱۲ برابری سوژه در فاصله ۳ تا ۶ سانتی‌متر شما می‌توانید عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کنید.

  • لنز WIDE :

با لنز واید که فاصله کانونی آن کمتر از ۳۵ میلی‌متر است، زاویه دید دوربین گوشی تا ۱۴۰درجه گسترش پیدا می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید فضای بیشتری را در کادر عکس خود جای دهید.

این لنزها از جنس اپتیک چندلایه‌ای، آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده‌اند. بنابراین، کیفیت ساخت و طول عمر بالایی دارند. در عین حال وزن بسیار سبک استفاده از آن‌ها بسیار راحت می‌کند.

لنز سوپر فیش‌آی گوشی موبایل آیبلو مدل  IB-10MM

اگر به دنبال یک لنز حرفه‌ای هستید که با آن عکس‌های خلاقانه‌ای را ثبت کنید، لنز سوپر فیش‌آی یک پیشنهاد خوب برای شماست. ویژگی‌هایی زیادی باعث شده‌اند که این لنز را در بررسی محبوبترین لنزهای موبایل به شما معرفی کنیم. با کمک این لنز که زاویه دید ۲۱۰ درجه‌ای به دوربین گوشی شما می‌بخشد، می‌توانید تصاویری نیم‌دایره‌ای بگیرید. کافی است که این لنز ۱۰ میلی‌متری را با گیره مخصوص آن روی دوربین گوشی خود نصب کنید. این لنز با بیشتر تبلت‌ها و موبایل‌ها سازگار است و احتمالا برای استفاده از آن به مشکل برنمی‌خورید.

از نظر کیفیت ساخت باید بدانید که این لنز تخصصی از شیشه نوری و به همراه چندین لایه پوششی ساخته شده است. به علاوه، استفاده از ۵ عنصر مختلف در طراحی این لنز کیفیت آن را در حد ۴K HD ارتقا داده است. بدنه آلومینیومی آن مقاومت و در عین حال وزن پایینی دارد. به همین دلیل استفاده لنز بسیار آسان است. به علاوه، با وجود کیف مقاومی که لنز در آن قرار می‌گیرد، نباید نگران حمل یا آسیب‌دیدن آن باشید.

لنز موبایل واید و ماکرو Osino

لنز موبایل واید و ماکرو Osino

در بازار لنزهای موبایل برند Osino  کاملا شناخته‌شده و معروف است. از جدیدترین محصولات این برند، می‌توان به مجموعه لنزهای pro آن اشاره کرد. Osino در این مجموعه کیفیت لنزهای خود را با افزایش تعداد لایه‌ها و شفاف‌تر کردن عدسی‌ها تا حد زیادی بهبود داده است. به علاوه، این لنزها به یک لایه فیلتر CPL مجهز شده‌اند که با حذف بازتاب نور و اشعه‌های مزاحم به شفافیت بیشتر سوژه کمک می‌کند. مجموعه لنزOsino  شامل دو لنز ماکرو و واید با مشخصات زیر می‌شود:

  • لنز واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای امکان ثبت عکسLandscape  با جزییات بیشتر را فراهم می‌کند.
  • لنز ماکرو این مجموعه هم قابلیت بزرگنمایی تا ۱۲ برابر را دارد که عکس‌برداری از سوژه با فاصله کمتر از یک سانتی‌متر را امکان‌پذیر می‌کند.

کافی است که این لنزها را با گیره نصب مخصوص به هر گوشی موبایل یا تبلتی اضافه کنید و از عکس‌های حرفه‌ای خود لذت ببرید.

 خرید باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین لنزهای موبایل

در این مطلب با ۴ مدل از محبوبترین لنزهای موبایل آشنا شدید. این که بین این مدل‌ها کدام‌یک بهترین هست، بستگی به نیاز و بودجه شما دارد. با این حال، اگر قصد دارید با گوشی خود عکسبرداری حرفه‌ای انجام دهید، خرید یک کیت یا مجموعه لنزها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. یادآوری می‌کنیم که برای اطلاع از سایر مشخصات، قیمت و خرید هر کدام از این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جانبی مراجعه کنید.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *