خانه » بررسی و معرفی » اوربان تولید کننده یخچال فروشگاهی

اوربان تولید کننده یخچال فروشگاهی

درباره اوربان تولید کننده یخچال های فروشگاهی بیشتر بدانید!

اوربان تولید کننده یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی، یک دستگاه صنعتی است که برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در دمای پایین استفاده می‌شود.

یخچال‌ فروشگاهی از تجهیزات لازم و ضروری اکثر فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها به شمار می‌رود که بهترین تولید کنندگان یخچال های فروشگاهی به آن توجه ویژه دارند، که با طرح های متنوع و کیفیت های مناسب  تولید و روانه بازار می شوند. آنها در نمایش، حفظ، نگهداری و در نتیجه فروش محصولات یخچالی از جمله لبنیات و مواد پروتئینی و … می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

یخچال های فروشگاهی با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و در اندازه های متنوعی طراحی و تولید می شوند که به صاحبان فروشگاه ها این امکان را می دهند که از فاسد شدن محصولات جلوگیری کنند. در مجموعه یخچال فروشگاهی اوربان به عنوان یک تولیدکننده یخچال های فروشگاهی همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد فعالیت این مرکز درباره تولید یخچال های فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم.

تولید کننده یخچال فروشگاهی

تولید کننده یخچال فروشگاهی

مجموعه اوربان همراه با مجموعه ایران برودت به عنوان تولیدکننده یخچال فروشگاهی در این صنعت فعالیت گسترده ای دارد که با تکیه بر تجربه مدیران و پرسنل متخصص و ماهر و به کارگیری دانش روز دنیا، توانسته است در طراحی و مهندسی یخچال های فروشگاهی، گام موثری را بردارد و تجهیزاتی مانند انواع یخچال های ویترینی، یخچال و فریزر ایستاده و خوابیده، را تولید و به بازار عرضه کند. همه ی محصولات این مجموعه، قیمت مناسب و رقابتی دارند.

یخچال فروشگاهی چیست؟

یکی از اقلام پرکاربرد در صنایع غذایی ضرورت وجود یخچال های فروشگاهی یا همان یخچال های صنعتی یا تجاری می باشد و در تمامی سوپر مارکت ها، مراکز فروشگاهی مواد غذایی، تالار ها، رستوران‌ها، بستنی فروشی‌ها و … از این یخچال‌ استفاده می شوند که عملکرد آن شباهت زیادی به یخچال های خانگی دارد. یخچال‌های فروشگاهی با تنوع بالایی از نظر مدل، ابعاد، برند، رنگ و حتی سطح کیفیت به بازار عرضه می شوند. بی شک برای هر نوع از مواد غذایی باید یک یخچال فروشگاهی مناسبی را انتخاب و خریداری نمود.

 ضرورت داشتن یخچال فروشگاهی در فروشگاه ها

ضرورت به کارگیری این نوع یخچال‌ها در مراکز فروشگاهی مختلف در تولید سرما و نگهداری مواد مختلف می باشد و مواد غذایی سالم تر و تازه تر در اختیار مشتریان قرار داده می شود. داشتن این دستگاه کاربردی در بالا بردن فروش و اعتبار فروشگاه ها بسیار اساسی است و به خاطر ابعاد زیادی که دارد باید از فضایی لازم برای نصب داشته باشد.

بسیاری از مواد در صورتی که در معرض گرما قرار بگیرند به سرعت فاسد می‌شوند. در نتیجه بسیاری از مواد غذایی فاسد شدنی لازم است که در دمایی استاندارد و تعیین شده‌ نگهداری شوند. به همین جهت در فروشگاه‌های مواد غذایی، مواد پروتئینی و … نیاز به یخچال‌های فروشگاهی به شدت احساس می شود و هم اکنون تولید کنندگان بسیار زیادی برای تامین این نیاز بازار فعالیت می کنند.

 ضرورت داشتن یخچال فروشگاهی در فروشگاه ها

کارخانه یخچال فروشگاهی

مجموعه اوربان با دارا بودن کارخانه ای مجهز،  به کارگیری تکنولوژی های روز و به روز ترین ابزار و  همکاری مهندسین مجرب و نیروی کار متخصص خود با تولید انواع یخچال و فریزرهای فروشگاهی، جهت تولیدات متنوع برای فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت ها اقدام نموده است. متخصصان اوربان به صورت مستمر از ابتدا تا انتهای پروژه با مشتریان خود در ارتباط هستند تا محصولاتی با بالاترین بازده طراحی و تولید نمایند.

سازنده یخچال فروشگاهی

سازنده یخچال فروشگاهی اوربان فعالیت خود را با بهترین کیفیت در زمینه تولید و ساخت یخچال های فروشگاهی به تمام مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید محصولات مد نظر خود را در سایت اوربان ببینید و انتخاب کنید و می توانید با مجموعه اوریان خدمات در هر شهری با گارانتی را داشته باشید.

تولیدی یخچال فروشگاهی

با وجود برندهای مختلف در صنعت یخچال فروشگاهی ایران ضروری است برای انتخاب برند و خرید از تولید کننده های معتبر در ایران اقدام نمایید تا بتوانید با اطمینان کامل خریدی تضمینی را تجربه کنید. شرکت های فعال در این صنعت توانسته اند با تولید مدل های متنوعی از یخچال فروشگاهی نیاز مصرف کنندگان را تا حدود زیادی تامین کنند.در راهنمای خرید حتما به معرفی بهترین تولید کننده یخچال فروشگاهی در ایران نیز پرداخته می شود.

در حال حاضر تولید کنندگان بسیار زیادی برای تولید یخچال‌های فروشگاهی به رقابت با یکدیگر می پردازند. قبل از خرید به بررسی تمامی مشخصات مهم از قبیل اندازه، برچسب انرژی و چگونگی جابه جایی محصول بپردازید. در شرکت‌های مختلف، سطح کیفیت و همینطور قیمت یخچال‌های فروشگاهی متفاوت می باشد. پس از مقایسه، بهترین یخچال‌های فروشگاهی تولید های معتبر را خریداری کنید. در میان تمامی شرکت‌های تولید کننده، مجموعه اوربان یکی از معتبرترین مراکز تولید می باشد. این مجموعه سال‌ها در زمینه تولید انواع یخچال‌های فروشگاهی فعالیت داشته است.

تولیدی یخچال فروشگاهی

خط تولید یخچال فروشگاهی

یخچال‌های فروشگاهی با در نظر گرفتن نوع فعالیت فروشگاه، طراحی و ساخته خواهند شد و هر یخچال به منظور نگهداری موادغذایی یا محصول خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یخچال‌های فروشگاهی مورد نیاز سوپرماکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی‌ها، هتل‌ها، باشگا‌ه‌های ورزشی و … می باشند و لازم است در انتخاب یخچال مناسب برای کسب‌وکار خود کاملا دقت کنید.

از یخچال‌های فروشگاهی می توان به یخچال های فروشگاهی ایستاده تک درب تا شش درب، یخچال‌های قنادی، یخچال های نوع ویترینی( از قبیل ویترینی سوسیس کالباس،قنادی و شیرینی، مرغ، ماهی) یخچال های ایستاده پرده هوا، یخچال لبنیات، یخچال فریزر خوابیده و… اشاره کرد.

از چه قطعاتی برای ساخت یخچال فروشگاهی استفاده می شود؟

کمپرسور

کمپرسور یخچال فروشگاهی شامل دو بخش الکتریکی و مکانیکی می‌باشد. وظیفه قسمت الکتریکی به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی می باشد.

ترموستات

وظیفه ترموستات قطع و وصل شدن جریان برق به کمپرسور می باشد. به این صورت که زمانی که دمای یخچال بالا برود با وصل شدن جریان برق، کمپرسور کارش را شروع می کند و درون یخچال صنعتی را خنک می‌کند و زمانی که دما پایین بیاید جریان برق کمپرسور را قطع می‌کند.

کندانسور

کندانسور یخچال بخشی از سیستم است که وظیفه‌اش خنک‌سازی سیال عامل و عمدتا تبدیل بخار به مایع در یخچال فروشگاهی می باشد.

اپراتور

وظیفه کمپرسور در یخچال و فریزر فروشگاهی، فشرده کردن و گردش گاز مبرد فریون درون کانالهای اپراتور می باشد؛ که به دلیل گردش گاز در کانال ها و همینطور خاصیت گاز مبرد فریون موجب خنک شدن اپراتور یخچال فروشگاهی می‌شود.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *