خانه » بررسی و معرفی » انواع عطر مشک (معرفی بیش از ۵ عطر برتر با این رایحه)

انواع عطر مشک (معرفی بیش از ۵ عطر برتر با این رایحه)

راهنمای خرید انواع عطر مشک 

راهنمای خرید انواع عطر مشک 

مشک ماده ای بسیار خوشبو است که آن را از نافه آهوی ختن نر می گیرند و در ترکیبات بسیاری از محصولات خوشبوکننده مثل عطرها و ادکلن ها از آن استفاده می کنند. این ماده دوام و ماندگاری بوی پرفیوم ها را بالا می برد و به همین دلیل بیشتر تولیدکنندگان و عطارهای معروف دنیا از آن در ترکیب محصولات خود بهره می برند.

برخی افراد به قدری به وجود مشک در خوشبوکننده اهمیت می دهند که قیمت برایشان خیلی مهم نیست؛ مثلا هر چند قیمت عطر ورساچه برایت کریستال زنانه نسبتاً بالاست، اما با این حال بسیاری از مردم به دلیل وجود مشک در نت های این عطر آن را می خرند.

قطعا برای انتخاب بهترین عطر مشک نیاز به یک راهنمای حرفه ای دارید؛ اکنون ما به عنوان راهنما در کنارتان هستیم. با افزایش اطلاعاتتان درباره این محصولات انتخاب خوشبوکننده ای کاملاً مطابق با سلیقه تان ساده خواهد بود.

آشنایی با انواع عطر مشک محبوب در بازار

آشنایی با انواع عطر مشک محبوب در بازار

عطر شنل چنس، کالوین کلین ایفوریا و بسیاری از خوشبوکننده های محبوب و معروف دنیا از ترکیب مشک ساخته شده اند و این عطر بی نظیر را در نت های خود دارند؛ بنابراین شما می توانید این محصولات را تهیه کنید و با رایحه آن در هر جمع و مهمانی بدرخشید.

در ادامه لیستی از انواع عطر مشک محبوب در بازار را می آوریم و درباره هر یک از آنها و ویژگی های منحصر به فردشان توضیح می دهیم:

۱- جنیفر لوپز استیل، بهترین عطر مشک

یکی از محبوبترین و بهترین عطرهای بر پایه مشک عطر جنیفر می باشد. نام کامل این عطر در بازار جنیفر لوپز استیل است که مخصوص بانوان تولید شده و با گروه بویایی گلی، طبع خنک و طعم شیرین می تواند برای تمام افراد گرم مزاج گزینه ای مناسب باشد. شما می توانید این عطر را در روزهای گرم سال استفاده کرده و با رایحه اش تیپ و استایلتان را کامل کنید.

این عطر در سال ۲۰۰۳ در ایالات متحده توسط میشل ژیرا تولید شد.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، سیب، فلفل، چای، برنج

نت های میانی: رز، فریزیا، یاس، گل برف، شکوفه پرتقال، پیچ امین الدوله

نت های پایانی: مشک، کهربا، زنبق، چوب صندل سفید، فلفل

جنیفر لوپز استیل، بهترین عطر مشک

۲- ورساچه برایت کریستال زنانه، عطری محبوب با رایحه مشک

ورساچه برایت کریستال زنانه یکی از انواع ادوتویلت است که در سال ۲۰۰۶ در کشور ایتالیا تولید و روانه بازار شد و طولی نکشید که بین خانم ها محبوبیت زیادی به دست آورد. ورساچه برایت کریستال زنانه با گروه بویایی گلی میوه ای و طبع خنک برای استفاده در روزهای گرم سال بهترین گزینه به شمار می آید.

نت های ابتدایی: انار، یوزو، آب

نت های میانی: گل صد تومانی، مگنولیا، نیلوفر آبی

نت های پایانی: مشک، کهربا، چوب ماهون

ورساچه برایت کریستال زنانه، عطری محبوب با رایحه مشک

۳- دسکوارد ۲ هی وود راکی مانتین وود (مشکی)

کشور کانادا در زمینه تولید عطر و ادکلن های باکیفیت حرف های زیادی برای گفتن دارد و برند دسکوراد ۲ به عنوان یک برند کانادایی توانسته محصولات خود را به صورت جهانی عرضه کند و فروش خوبی نیز داشته باشد. این برند در تولید یکی از محصولات خود به نام هی وود راکی مانتین وود (مشکی) از اسانس مُشک استفاده می کند، به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به رایحه مشک می توانند این محصول برند دسکوارد ۲ را تهیه و استفاده کنند.

هی وود راکی مانتین وود (مشکی) در سال ۲۰۰۹ توسط دافنه بوژه با گروه بویایی رایحه های چوبی و طبع معتدل مخصوص آقایان تولید شد و هم اکنون در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

اسانس ها: مشک، کهربا، خس خس، سدر، بنفشه، فلفل، روایح دودی، گل سوسن

۴- کالوین کلین ایفوریا

کالوین کلین ایفوریا یکی از محبوبترین عطرهای زنانه بازار است که توسط دومینیک روپیون، کارلوس بنایم و لاک دانگ در سال ۲۰۰۵ و در کشور ایالات متحده تولید شد. این محصول با گروه بویایی شرقی گلی و طبع گرم برای استفاده در روزهای سرد سال بهترین گزینه به شمار می آید. اگر سرد مزاج هستید نیز استفاده از این خوشبوکننده را برایتان پیشنهاد می دهیم.

نت های ابتدایی: انار

نت های میانی: لاله مردابی، ارکیده

نت های پایانی: مشک، کهربا، بنفشه، چوب ماهون

۵- عطر ورساچه پور هوم

بسیاری از علاقه مندان به عطر و ادکلن با برند ورساچه آشنا هستند. این برند در تولید یکی از محصولات خود به نام پورهوم از رایحه مشک استفاده کرده است، به همین دلیل این محصول فروش خوبی در بازار دارد. ورساچه پورهوم در سال ۲۰۰۸ توسط آلبرتو موریلاس تولید و روانه بازار شد و با گروه بویایی معطر فوژه و طبع خنک توانست در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی به دست بیاورد.

نت های ابتدایی: ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، رز

نت های میانی: سدر، شمعدانی، سنبل، سالویا اسکلاریا

نت های پایانی: دانه تونکا، مشک، کهربا

۶- لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)

لالیک انکر نویر که به نام لالیک مشکی نیز در بازار معروف است، با رایحه مشک توانسته نظر بسیاری از مشتری ها را به خود جلب کند. این محصول در کشور فرانسه و در سال ۲۰۰۶ توسط ناتالی لارسن تولید شد و با طبع گرم و گروه بویایی چوبی معطر توانست محبوبیت بسیار زیادی بین آقایان به دست بیاورد. آقایان می توانند از این خوشبوکننده در روزهای سرد زمستانی استفاده کنند و وقار و جذابیت استایلشان را افزایش دهند.

نت های ابتدایی: سرو

نت های میانی: خس خس

نت های پایانی: مشک، چوب کشمیر

۷- ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی) در سال ۲۰۰۴ و در کشور ایتالیا توسط آنتوان لی با گروه بویایی شرقی گلی و طبع گرم برای خانم ها تولید شد. شما می توانید با استفاده از این خوشبوکننده در روزهای سرد سال، در هر جمع و مهمانی بدرخشید و رایحه ای دل انگیز از خود را به جای بگذارید.

نت های ابتدایی: هل، زنجبیل، فلفل

نت های میانی: گاردنیای یاسمنی، نارگیل، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی

نت های پایانی: مشک، کهربا، چوب صندل سفید

۸- شنل چنس، از بهترین انواع عطر مشك

عطر چنس توسط برند Chanel با ماندگاری و پخش بوی خوب تولید شد. این محصول نیز دارای رایحه مشک است و در نت های پایانی آن می توانید با عطر و بوی دل انگیز مشک مشامتان را پر کنید. شنل چنس به عنوان یک عطر زنانه با گروه بویایی چایپر – گلی ساخته شده و با طبع خنک و طعم شیرین می تواند در روزهای گرم سال جذابیتتان را تا حد زیادی افزایش دهد. این محصول برای مهمانی ها و حضور در اجتماع بهترین گزینه به شمار می آید.

نت های ابتدایی: پچولی، پینک پپر، آناناس، هیاسینت، آیریس

نت های میانی: لیمو، جاسمین، گل رز

نت های پایانی: پچولی، مشک، وتیور، وانیل

شنل چنس، از بهترین انواع عطر مشك

انواع عطر مشک که رایحه ای دل انگیز و عالی دارند

با شناخت انواع عطر مشک می توانید به سراغ فروشگاه های معتبر بازار در زمینه عرضه عطر و ادکلن بروید و اقدام به خرید خوشبوکننده هایی کاملاً مطابق با سلیقه و علاقه تان کنید. این فروشگاه ها مشاورها و کارشناس های حرفه ای نیز دارند که می توانند به شما کاملاً متناسب با شخصیت، طبع، نت های موردعلاقه و … بهترین محصول را معرفی کنند.

در این مقاله بهترین عطرها را با نت بوی مشک به شما معرفی کردیم. عطرهایی چون ورساچه کریستال نویر و شنل چنس جزء این دسته هستند. سعی کنید این سبک عطر را از فروشگاه های معتبر تهیه کرده تا با چالش ادکلن های فیک روبرو نشوید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *