خانه » آگهی رپورتاژ » آشنایی با مزایای آمبولانس های خصوصی

آشنایی با مزایای آمبولانس های خصوصی

معرفی خدمات آمبولانس های خصوصی

آمبولانس خصوصی

آمبولانس‌ خصوصی می‌تواند در تمام ساعات شبانه روز خدمات لازم را ارائه دهد. بهترین آمبولانس‌های خصوصی از تجهیزات کامل برخوردار هستند تا بتوانند به همه بیماران خدمات لازم را ارائه دهند. حضور به موقع در محل، برخورداری از سرعت عمل بالا، تبحر کافی، اعتماد به نفس بالا، تسلط به شرایط بحرانی تنها بخشی از ویژگی‌های تکنسین و پرستاران آمبولانس‌های خصوصی است.

آمبولانس خصوصی چه مزایایی دارد؟

آمبولانس‌های عمومی، شما را به بیمارستان‌های تعیین شده ارجاع می‌دهند، در صورتی که پزشک شما در بیمارستان دیگری بیماران خود را ویزیت می‌کند. بهترین حالت اجاره آمبولانس خصوصی است تا بتوانید به هر بیمارستانی که پزشک شما در آنجا حضور دارد، منتقل شوید. تفاوتی نمی‌کند مسافت تا چه اندازه است، آمبولانس‌های خصوصی می‌توانند شما را تا هر کجایی از شهر منتقل کنند.

بسیاری از افراد به دلیل این که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌‌اند، یا در دوران نقاهت پس از بیماری به سر می‌برند، یا دارای معلولیت جسمانی هستند، یا از بیماری خاصی رنج می‌برند، یا دارای کهولت سن هستند، برای ادامه درمان در بیمارستان یا مراکز درمانی، نمی‌توانند از وسایل نقلیه معمولی استفاده کنند. این افراد می‌توانند با اجاره آمبولانس به مرکز درمانی مورد نظر مراجعه و پس از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم، مجدداً به خانه بازگردند.

گاهی ممکن است یک بیمار برای ادامه درمان در بیمارستان، تنهاست و کسی او را همراهی نمی‌کند. آمبولانس‌های خصوصی می‌توانند همراه با تکنسین‌های مجرب در اختیار این افراد باشند تا بدون هیچ گونه استرس روند درمان خود در بیمارستان ادامه دهند.

شرکت‌هایی که آمبولانس‌های خصوصی را اجاره می‌دهند با پزشکان، متخصصان، پرستاران و تکنسین‌های زیادی همکاری می‌کنند. در صورت لزوم شما می‌توانید به هنگام درخواست آمبولانس، از متخصصین نیز درخواست کرده تا در محل حضور پیدا کنند.

افرادی که قصد دارند نمایشگاه یا همایش‌های بزرگ برپا کنند، می‌توانند برای اطمینان و ایمنی بیشتر آمبولانس خصوصی را اجاره کرده تا در محل مستقر شود. قطعاً آمبولانس‌های دولتی نمی‌توانند این خدمات را ارائه دهند. اما آمبولانس‌های خصوصی می‌توانند در محل حضور پیدا کرده تا در صورت نیاز خدمات لازم را ارائه دهند.

چه چیزی باعث شده آمبولانس‌های خصوصی پرطرفدار شوند؟

آنچه باعث شده است که آمبولانس‌های خصوصی در میان افراد طرفدار بیشتری داشته باشد، ارائه خدمات باکیفیت است. معمولا آمبولانس‌های خصوصی با تجهیزات کامل اعزام می‌شوند و با توجه به شرایط بیمار حتی می‌توانید درخواست آمبولانس وی آی پی بدهید.

از مهمترین ویژگی‌های آمبولانس‌های خصوصی این است که تمام مناطق شهری را پوشش می‌دهند. تفاوتی نمی‌کند شما در کدام محله ساکن هستید، به محض درخواست، آمبولانس خصوصی در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می‌شود.

از دلایل دیگری که باعث شده است آمبولانس‌های خصوصی طرفداران بسیاری داشته باشد، ارائه خدمات با سرعت بالا است. به دلیل اینکه این آمبولانس‌ها در تمامی مناطق شهری وجود دارند، در زمان کوتاهی به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. همچنین به دلیل اینکه تکنسین‌ها از تجربه بالایی برخوردار هستند، در برخورد با شرایط بحرانی و حاد نیز می‌توانند با سرعت عمل بالا جان بیماران را نجات دهند.

نکته مهمتر تجهیز آمبولانس‌های خصوصی است تقریبا تمام تجهیزات لازم برای پایدار نگه داشتن شرایط بیمار در آمبولانس‌های خصوصی وجود دارد. از این رو از همان ابتدا اقدامات اولیه برای درمان بیمار صورت می‌گیرد.

آیا بیمارستان‌های دولتی بیمار آمبولانس خصوصی را قبول می‌کنند؟

طبق قوانین وضع شده بیماران بدحال و افرادی که دارای شرایط ناپایدار هستند تنها باید از طریق اورژانس ۱۱۵ و آمبولانس‌های دولتی به بیمارستان منتقل شوند. آمبولانس‌های خصوصی مجاز هستند بیمارانی که در شرایط نسبی پایدار هستند را برای انجام کارهای درمانی همچون انجام آزمایش، عکس برداری و ویزیت توسط پزشک، به بیمارستان منتقل کنند. می‌توان گفت آمبولانس‌های خصوصی مکمل آمبولانس‌های دولتی هستند تا برخی از خدماتی که شرایط اورژانسی ندارند را به بیماران ارائه دهند. آمبولانس‌های دولتی بیماران را تنها به بیمارستان‌های دولتی منتقل می‌کنند اما قانونگذار این امکان را به آمبولانس‌های دولتی داده است تا در موارد خاص که زندگی بیمار در خطر است، بیمار به نزدیکترین بیمارستان حتی خصوصی منتقل شود. آمبولانس‌های خصوصی بیمار را به هر بیمارستانی که بیمار و همراه بیمار تعیین کند، منتقل می‌کنند. اگر می‌خواهید از طریق آمبولانس خصوصی به بیمارستان دولتی مراجعه کنید، قبل از اعزام آمبولانس باید هماهنگی‌ها لازم توسط بیمار و بیمارستان انجام شده باشد.

آمبولانس های خصوصی

دقت داشته باشید اگر بیمار در شرایط وخیمی قرار دارد، باید بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته تا نزدیکترین آمبولانس به محل اعزام شود. یکی از دلایل تاسیس شرکت‌های اجاره آمبولانس ارائه خدماتی است که توسط آمبولانس‌های دولتی ارائه نمی‌شود. شما می‌توانید به راحتی رزرو آمبولانس را در تمام ساعت شبانه روز انجام داده و بدون استرس به کارهای درمانی خود بپردازید. توجه داشته باشید درخواست آمبولانس خصوصی را از مراکز معتبر انجام دهید، چرا که در بسیاری از موارد پای جان بیمار در میان است. از این رو باید از مراکزی آمبولانس را اجاره کنید که دارای تجهیزات کامل هستند و تکنسین‌ها می‌توانند به خوبی شرایط بحرانی را مدیریت می‌کنند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *