خانه » دانستنی ها » آشنایی با بهترین بازی های ایکس باکس + سفری به دنیای سرگرمی

آشنایی با بهترین بازی های ایکس باکس + سفری به دنیای سرگرمی

لیست بهترین بازی های ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس از نظر کیفیت، گرافیک، گیم پلی، شخصیت داستانی و … در سطح بالایی قرار دارند؛ به همین دلیل میزان محبوبیت آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. برای اینکه بتوانید اوج لذت و هیجان را با کنسول ایکس باکس تجربه کنید، باید بهترین بازی‌ها آن را بشناسید و بعد از اولویت‌بندی آن‌ها عملیات دانلود را انجام دهید.

خرید بازی‌های ایکس باکس در فروشگاه اصلی به دلیل عدم پشتیبانی از کارت بانکی ایران، ممکن نیست. در واقع برای اینکه بتوانید به بهترین بازی‌ها دسترسی داشته باشید، باید از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنید. خرید این کارت اعتباری به شما اجازه می‌دهد که اکانت خود را میزان دلخواه شارژ کرده و به بهترین و جدیدترین بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشید.

تنوع بالای بازی‌های این کنسول باعث می‌شود که انتخاب بهترین گزینه‌ها برایتان مشکل شود؛ بنابراین برای آسان کردن کار خود به یک لیست معتبر احتیاج دارید. در ادامه این مطلب لیست بهترین بازی‌های ایکس باکس به انتخاب گیمرها را ارائه می‌کنیم تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شوید و بر اساس سلیقه خود آن‌ها را رتبه‌بندی کنید.

لیست ۱۰ تا از بهترین بازی های ایکس باکس

از زمانی که کنسول ایکس باکس به بازار عرضه شد، بازی‌های بسیار زیادی برای آن تولید شدند که برخی از آن‌ها به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های برجسته، توانستند محبوبیت بیشتری در میان گیمرها به دست آورند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین و جذاب‌ترین بازی های ایکس باکس هستند:

۱. بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین و برجسته‌ترین بازی‌های ایکس باکس به شمار می‌آید که تا حد زیادی صنعت گیم را متحول کرده است. هنگام اجرای بازی متوجه گرافیک قوی و تغییرات دیگر آن در زمینه جزئیات وقایع بازی خواهید شد.

داستان بازی Red Dead Redemption 2 به این شکل است که آرتور مورگان و باند Van der Linde برای فرار از دست ماموران فدرال باید به قلب جاده‌های آمریکا بزنند و با دزدی و سرقت، برای زنده‌ ماندن تلاش کنند. همچنین بخش‌ Story mode و دسترسی رایگان به بخش Red Dead Online از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌آید.

معرفی بازی Red Dead Redemption 2

۲. بازی Elden Ring

تقریباً تمام گیمرها اعتقاد دارند که بازی Elden Ring یکی از شاهکارهای دنیای گیم است؛ بنابراین می‌توان آن را در لیست بهترین بازی های ایکس باکس قرار داد. ساخت این بازی به‌گونه‌ای است که داستان‌سرایی غنی آن در کنار گیم پلی قوی و جلوه‌های بصری شما را هیجان‌زده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Elden Ring، طراحی بی‌نظیر محیط بازی با جزئیات دقیق است. همچنین مبارزات و چالش‌های این بازی اکشن یک تجربه بسیار مهیج و سرشار از هیجان را به شما هدیه می‌دهد. در واقع مبارزات بازی Elden Ring به‌گونه‌ای است که برای گیمرها تازگی دارد و برای ساعت‌های متوالی آن‌ها را در مقابل صفحه‌نمایش خود میخکوب می‌کند.

۳. بازی A Way Out

بازی A Way Out از آن دسته بازی‌های ماجراجویی است که حساسیت آن نفس را در سینه‌های شما حبس می‌کند. داستان این بازی از آنجایی شروع می‌شود که دو زندانی قصد دارند از زندان فرار کنند و شما در نقش یکی از آن‌ها باید این حس اضطراب و هیجان را تجربه کنید.

ماجرای بازی A Way Out بسیار احساسی و غیرقابل پیش‌بینی است، یعنی شما در طول بازی اصلاً نمی‌توانید اتفاقات آن را حدس بزنید. همچنین انجام بازی با دو بازیکن می‌تواند جذابیت، هیجان و استرس شما را در تمام لحظات بالا نگه دارد. در واقع شما می‌توانید با دوست خود بازی A Way Out را به‌صورت دونفره انجام دهید و شانس خود را برای فرار از زندان امتحان کنید.

یکی از بهترین بازی های ایکس باکس A Way Out

۴. بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

در میان بهترین بازی‌های ایکس باکس، بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition مانند یک جواهر درخشان خودنمایی می‌‌کند. بازی The Witcher 3 از لحاظ گرافیک، گیم پلی، داستان، شخصیت، جلوه‌های بصری … در سطح بسیار بالایی قرار دارد، به همین دلیل بیشتر افراد معتقد هستند که این بازی یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم به شمار می‌آید.

بازی ویچر روایتی از یک داستان پیچیده با معضلات اخلاقی است که گرالت ریویا باید در نقش شکارچی هیولا، دختر خوانده خود را نجات دهد. داستان‌سرایی این بازی به‌قدری غنی و مهیج است که قطعاً عاشق آن خواهید شد. در واقع مبارزه با هیولاهای بزرگ به‌وسیله شمشیر، کیمیا و جادوگری می‌تواند مبارزان بازی را جذاب‌تر کند.

۵. بازی Baldur’s Gate 3

یکی دیگر از بهترین بازی‌های کنسول ایکس باکس که توانسته در نسخه جدید خود طرفداران زیادی به سمت خود جذب کند، Baldur’s Gate 3 یا دروازه بالدور نام دارد. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به بازی RPG علاقه دارید، قطعاً عاشق Baldur’s Gate 3 خواهید شد.

داستان عمیق این بازی به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز است که بسیاری از گیمرها متوجه گرافیک نسبتاً پایین آن نمی‌شوند. در واقع امکان انجام بازی به شکل گروهی و تجربه هیجان بسیار بالای آن در کنار دوستان خود، حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند.

۶. بازی Forza Horizon 5

برای عاشقان سرعت و مسابقات هیجان‌انگیز، بازی Forza Horizon 5 در صدر لیست بهترین بازی‌های ایکس باکس قرار دارد. سری جدید بازی‌های Forza Horizon در دل جاده‌های خیره‌کننده مکزیک ساخته شده است تا تجربه جدیدی از رانندگی را به بازیکنان ارائه کند.

جزئیات دقیق بازی Forza Horizon 5 در کنار مسیرهای جذاب و متنوع مسابقه، یک تجربه فوق‌العاده را به شما ارائه می‌کند. در این بازی علاوه بر واقع‌گرایی، گیم پلی عالی و گرافیک قوی، توجه خاصی به جلوه‌های بصری شده است تا کیفیت آن به بالاترین حد ممکن برسد. بدون شک کسانی که عاشق مسابقه با ماشین‌های حرفه‌ای هستند، از انجام این بازی نهایت لذت را تجربه خواهند کرد.

۷. بازی Disco Elysium: The Final Cut

بازی Disco Elysium: The Final Cut یکی از بهترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی است که تقریباً تمام گیمرهای ایکس باکس از انجام آن لذت می‌برند. داستان‌سرایی در بازی Disco Elysium: The Final Cut به بهترین شکل ممکن انجام شده است. در واقع بیشتر گیمرها معتقد هستند که این ویژگی برجسته، مهم‌ترین و اصلی‌ترین خصوصیت بازی محسوب می‌شود که شما را برای انجام آن ترغیب می‌کند.

جلوه‌های بصری این بازی یک سبک هنری منحصربه‌فرد است که شما را از انجام آن خسته نمی‌کند. همچنین گیم‌پلی آن به‌گونه‌ای است که تعداد مبارزات را کاهش می‌دهد تا سایر جنبه‌های بازی پررنگ‌تر شوند.

آشنایی با بازی Disco Elysium: The Final Cut

بازی Dead Space Remake

گیمرهایی که به سبک ترسناک علاقه دارند، قطعاً بازی Dead Space نسخه Remake را تحسین می‌کنند. با اینکه نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۸ تولید شد، اما شرکت معتبر EA در سال ۲۰۲۳ نسخه Remake را به بازار عرضه کرد تا تجربه‌ای جدید و متفاوت را به گیمرها ارائه کند.

داستان مهیج، صداگذاری و گرافیک حرفه‌ای تنها بخشی از ویژگی‌های بازی Dead Space Remake هستند که آن را در میان بهترین بازی‌های ایکس باکس قرار می‌دهند. اتفاقات این بازی در سال ۲۵۰۸ رخ می‌دهد، در این موقع از سال زمین با مشکلات مختلفی از لحاظ منابع روبرو شده است که شما باید در فضای ترسناک آن مشکلات را حل کنید.

بازی Deathloop

بازی Deathloop که گیمرهای ایرانی آن را با چرخه مرگ می‌شناسند، ابتدا برای کنسول پلی استیشن تولید شد، اما در سال ۲۰۲۱ دارندگان ایکس باکس هم توانستند آن را روی کنسول خود نصب کنند. در جریان این بازی شما به‌عنوان یک آدم‌کش فعالیت می‌کنید که علاوه بر هوش بسیار بالا، از نیروهای ماورایی بهره می‌برید. در واقع شما باید در جریان بازی ۷ شخصیت مختلف را از بین ببرید تا موفق شوید بازی را به پایان برسانید.

در ابتدا شاید انجام بازی مقداری گیج‌کننده باشد، اما اگر سرنخ‌ها را دنبال کنید، متوجه جریان بازی خواهید شد. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی بازی Deathloop که محبوبیت آن را افزایش می‌دهد، موسیقی آن است. تمام ویژگی‌های مثبت بازی در کنار این موسیقی زیبا و هیجان‌انگیز باعث می‌شود که آن را در لیست بهترین بازی‌های ایکس باکس قرار دهیم.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla (اساسینز کرید والهالا) یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های اکشن ماجراجویی است که صحنه‌های اکشن و شخصیت‌پردازی آن شما را هیجان‌زده می‌کند. بدون شک کسانی که به بازی اکشن و شخصیت وایکینگ‌ها علاقه زیادی دارند، Assassin’s Creed Valhalla را در اولویت خود قرار می‌دهند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla ادامه نسخه قبلی است، شما در این نسخه جدید نقش ایوور را دارید که شخصیت آن قدرت بسیار بالایی دارد. کسانی که نسخه قبلی را بازی کرده‌اند، به‌خوبی متوجه تغییرات مثبت نقش ایوور و ایجاد سلاح‌های جدید خواهند شد.

سخن پایانی

امروزه بازی‌های ایکس باکس از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. برای اینکه بتوانید اوج هیجان و جذابیت‌های این بازی‌ها را تجربه کنید، باید بهترین بازی‌های ایکس باکس را بشناسید. در این مقاله ما شما را با ۱۰ تا از بهترین بازی‌های ایکس باکس و ویژگی‌های آن‌ها آشنا کردیم که می‌توانید از انجام آنها لذت ببرید و ساعات خوشی را سپری کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *