خانه » آگهی رپورتاژ » چگونه تنهایی به استانبول سفر کنید؟

چگونه تنهایی به استانبول سفر کنید؟

چگونه تنهایی به استانبول سفر کنید؟

اگر بخواهیم یکی از شهرهای پرطرفدار توریستی را معرفی کنیم، قطعا استانبول است. بسیاری از مسافران برای سفر به این شهر معروف اقدام به خرید تور می کنند. با سفر به یکی از پرطرفدارترین مقاصد جهان می توانید از جاذبه های بی نظیری دیدن کنید، از مراکز خرید متنوع خرید کنید و یا هیجان یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

بسیاری از مسافران تصور می کنند برای داشتن سفری بی دغدغه حتما باید تور استانبول را خریداری کنند. اما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه بدون تور و فقط با خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل سفری آرام، آسان و ارزان را تجربه کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزایا و معایب سفر با تور استانبول

بسیاری از گردشگران به خصوص افرادی که برای اولین بار سفر می کنند، خرید تور را به تنهایی سفر کردن ترجیح می دهند. هر چند ممکن است از نظر خیلی ها سفر با تور استانبول گزینه مناسب و جذابی باشد، اما افرادی که با تور سفر کرده اند می دانند که سفر با تور هیجان لازم را برای کسانی که به دنبال هیجان هستند، ندارد. همچنین مسافران ناچارند خود را با برنامه تور هماهنگ کنند و در بازدید از آثار تاریخی و تفریحی وقت کافی ندارند.

اگر ترجیح می دهید به تنهایی یا با خانواده به استانبول سفر کنید، یا برای سفرهای کاری، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و یا خرید به این شهر سفر می کنید، بهتر است بلیط استانبول را رزرو کنید و یک سفر هیجان انگیز و دلنشین را تجربه کنید. راهکارهایی که در ادامه بیان می شود، برای سفر بدون تور به استانبول مفید و کارآمد است.

چگونه تنهایی به استانبول سفر کنیم؟

برای شروع توصیه می شود با یک برنامه ریزی درست، برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. برای راحتی و سرعت بخشیدن به این امر، مراجعه به سایت های گردشگری معتبر و رزرو اینترنتی بلیط استانبول بهترین روش است.

برای این که دغدغه تهیه بلیط را در هنگام برگشت نداشته باشید، بلیط دوطرفه استانبول را تهیه کنید. با مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی نیز می توانید، بلیط استانبول را خریداری کنید اما روش خرید اینترنتی بلیط راهی آسان، سریع و ارزان برای سفر است.

راه های سفر به استانبول

برای سفر به کشور ترکیه می توانید علاه بر سفر هوایی، بلیط اتوبوس استانبول را نیز تهیه کنید. اتوبوس تهران – استانبول از پایانه بیهقی به ترکیه حرکت می کنند و قیمت مناسبی دارند. به همین جهت برای افرادی که تمایل دارند با کمترین هزینه به استانبول سفر کنند، بهترین گزینه خرید بلیط اتوبوس استانبول است.

از طریق مرزهای بازرگان، رازی و سرو به ترکیه سفر می کنند. بعد از رسیدن به استانبول نیاز به محلی برای اقامت دارید. از همین رو قبل از سفر باید برای رزرو هتل استانبول اقدام کنید. در هنگام رزرو بلیط می توانید هتل مورد علاقه خود را نیز به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنید.

با مراجعه به سایت های گردشگری می توانید به راحتی هم بلیط بخرید و هم بهترین هتل ها را با قمیت مناسب رزرو کنید.

لیستی از جاذبه های گردشگری استانبول تهیه کنید!

لیستی از جاذبه های گردشگری استانبول تهیه کنید!

از اماکن دیدنی و مراکز خرید استانبول و جاذبه هایی که از آن لذت می برید، لیست کاملی تهیه کنید. کاخ توپکاپی، تنگه بسفر، مسجد آبی، میدان تکسیم، مسجد سلیمانه، ایا صوفیه، آکواریوم زیر آب و مراکز خرید متنوع از جمله مکان هایی هستند که می توانید از آنها لذت ببرید.

اگر قبل از سفر درباره هر کدام از آنها اطلاعات جامعی کسب کنید، به راحتی می توانید بدون راهنما و با حداقل هزینه از آنها بازدید کنید.

استانبول کارت، ارزان ترین راه برای گشت شهری

یکی از راههایی که می توانید به راحتی و بدون تور و لیدر از استانبول دیدن کنید، استفاده از استانبول کارت است. با خرید و شارژ استانبول کارت می توانید از اتوبوس های شهری با قیمت کمتری سفر در سطح شهر تردد کنید. حتی می توانید از این کارت در بازدید از مناطق دیدنی و تاریخی نیز استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول را بدانید

با این که استانبول مقصدی برای تمام فصول است اما برای خرید بلیط ارزان استانبول بهتر است زمان مناسب سفر به این شهر بدانید. فصل بهار با کاهش بارندگی و آب و هوای دلنشین یکی از بهترین زمان ها برای سفری لذت بخش و ارزان قیمت است. بنابراین با برنامه ریزی می توانید در هتل های ارزان قیمت اقامت کرده و از جشنواره های بهاری ترکیه با قیمت کمتر خرید کنید.

بلیط استانبول را از سایت های معتبر تهیه کنید

برای این که خیال تان از هر نظر آسوده باشد و بتوانید در کمترین زمان ارزان ترین بلیط استانبول را تهیه کنید، بهتر است به سایت هایی مراجعه کنید که قابل اطمینان باشند و قیمت های منصفانه و واقعی را نمایش دهند.

تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما، انواع بلیط و خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می دهد. با کمی جستجو می توانید بلیط ارزان استانبول را از این سایت تهیه کنید و در طول سفر از حمایت و راهنمایی تیم پشتیبانی تمام وقت آن بهره مند شوید. فقط کافیست به https://tikban.com مراجعه کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *