خانه » آگهی رپورتاژ » واردات از چین دبی با وانیکس

واردات از چین دبی با وانیکس

درباره واردات از چین دبی با وانیکس بیشتر بدانیم!

واردات از دبی و چین با وانیکس

یکی از کشورهایی که اکثر کالاهای مورد نیاز خود را از کشورهای چین و دبی وارد می‌کند ایران است، این موضوع باعث شده ارتباط تجاری خوب و پایداری میان ایران و این دو کشور به‌وجود بیاید. همچنین این ارتباط سودآور باعث ترغیب بسیاری از بازرگانان ایرانی به وارد شدن به این تجارت و انجام واردات از چین و دبی شده است.

البته ناگفته نماند که به‌طور کلی چین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های جهان به حساب می‌آید که تعداد بسیار زیادی از کشورها کالاهای خود را از آن تأمین می‌کنند و با آن ارتباطات تجاری گسترده‌ای دارند. یکی دیگر از دلایلی که باعث ترغیب بازرگانان به واردات از چین و دبی شده است، سود بالای این تجارت است.

سودی که از واردات کالا از چین و دبی عاید تاجران می‌شود مقدار قابل توجه و بالایی دارد. البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که انجام این تجارت به سادگی ممکن نبوده و نیازمند کسب اطلاعات بسیار زیاد است. به‌طور کلی برای کسب سود در هر تجارتی مهم‌ترین مسئله، کسب علم درباره مراحل آن است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در زمینه واردات از چین و دبی از مجموعه‌های بازرگانی معتبر و کاردان کمک بگیرید. یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه‌های بازرگانی که دارای سال‌ها تجربه در زمینه واردات بوده، مجموعه بازرگانی وانیکس است که شما می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کرده و واردات را همراه با آن‌ها انجام دهید. در ادامه این مطلب مباحثی در رابطه با واردات از چین برای‌تان بیان خواهیم کرد و شما را بیشتر با این مجموعه بازرگانی آشنا می‌کنیم.

مزایای واردات از چین

همانطور که گفته شد چین یکی از بزرگ‌ترین‌ و اصلی‌ترین کشورهای تولیدکننده کالا در جهان بوده و به‌همین دلیل با سراسر دنیا ارتباط تجاری دارد. توانایی بالای چین در تولید کالا باعث شده به‌عنوان کارخانه جهان شهرت پیدا کند. طبیعتا ایران هم یکی از کشورهای واردکننده از چین است. از مزایای واردات از چین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت پایین

از مزیت‌های اصلی واردات از چین می‌توان به پایین بودن قیمت اجناس این کشور اشاره کرد. البته این ارزانی دلیلی بر پایین بودن کیفیت این کالاها نیست، بلکه به‌خاطر وجود تعداد بسیار زیادی از کارخانه‌های تولید‌کننده و عرضه‌ی بالاست که این کالاها قیمت مناسبی دارند. به‌غیر از این‌ موارد، تعداد بسیار زیاد نیروی کار و حمایت‌های فوق‌العاده دولت چین از تولیدات نیز در این کاهش قیمت موثر بوده‌اند.

  • امکان سفارشی سازی

امکان سفارشی کردن کالاهای چینی یکی دیگر از مزیت‌های واردات از چین است. اگر در واردات از چین با موانعی مواجه هستید، همین حالا با متخصصین مجموعه بازرگانی وانیکس تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید.

واردات

داشتن اطلاعات درباره راه‌ها و‌ روش‌های انجام واردات و دارا بودن دانش درباره چگونگی پیشبرد آن برای کاهش میزان ریسک و همچنین بیشتر کردن سود اهمیت بالایی دارد. در این قسمت از مطلب قصد داریم به‌بررسی مراحل انجام واردات و ذکر نکاتی که لازم است در این مسیر به آن‌ها توجه کنید بپردازیم تا بتوانید واردات کالای موردنظرتان را به‌بهترین شکل، با کمترین ریسک و بیشترین سود به‌انجام برسانید.

برای واردات با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با شرکت بازرگانی وانیکس، اینجا کلیک کنید. 

البته مطمئن‌ترین روش‌ برای انجام واردات از چین و دبی، استفاده از دانش و تجربه‌ی شرکت‌های بازرگانی موجود است. شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه و دانش در این زمینه این توانایی را دارد که شما را در صفر تا صد روند واردات موردنظرتان همراهی کرده و از پیش آمدن هرگونه مشکل جلوگیری کند.

واردات با وانیکس

مراحل انجام واردات

  1. انتخاب محصول

هر محصولی دارای ویژگی‌های خاص خود است که باعث جذب مشتری و متقاضی می‌شود. با این وجود مهم‌ترین اصل واردات این است که بتوانید کالایی را انتخاب کنید که تقاضای بالایی برای آن وجود داشته باشد. علاوه بر دقت به میزان تقاضای موجود برای کالای مورد نظر، باید به میزان بودجه‌ای که دارید هم توجه کنید. نکته بعدی که باید در نظر گرفته شود قوانین موجود در این زمینه هستند.

۲- یافتن تأمین‌کننده

بعد از انتخاب محصول موردنظر، حالا باید تأمین‌‌کننده معتبر و مطمئنی بیابید. در کشورهای چین و دبی تأمین‌ کنندگان بسیاری وجود دارند و این موضوع باعث سهولت انجام واردات از این کشورها شده است. پیدا کردن یک تأمین‌ ‌کننده مطمئن باعث می‌شود ریسک‌های موجود کمتر و سود حاصل بیشتر شود. پایبند بودن به یک تأمین‌ کننده به وظایفی که بر‌عهده دارد بسیار حائز اهمیت است.

یک تامین‌کننده غیر معتبر ممکن است اشتباهاتی همچون ارسال دیر کالاها، فرستادن کالای معیوب و آسیب دیده، بی‌دقتی در ارسال تعداد درست محصولات و مسائل مشابه با این‌ها را انجام دهد. به‌همین دلیل باید تمام تلاشتان را کنید تا یک تامین‌کننده معتبر بیابید.

۳- خرید کالا

بعد از یافتن تأمین‌‌ کننده معتبر و مطمئن، نوبت به این می‌رسد که کالای انتخاب شده را خریداری کنید.

شما برای سفر به چین و بازدید از کارخانه‌های موجود در آن باید هزینه و زمان بسیاری را صرف کنید، به‌همین دلیل بهترین کار این است که با یک شرکت بازرگانی معتبر و باتجربه مثل وانیکس همکاری کنید و تمام این مسائل را به آن بسپارید. نمایندگان وانیکس در چین و دبی کارخانه‌ها را به‌طور تخصصی بررسی کرده و بهترین را انتخاب می‌کنند.

پرسود‌ترین کالاها برای واردات از چین

اینکه درباره سود حدودی کالاهای مختلف اطلاع داشته باشید و بدانید که برای کدام محصولات تقاضای بیشتری وجود دارد در مقدار سودی که در نهایت از واردات عایدتان می‌شود بسیار تاثیرگذار است. به این طریق شما در فروش کالا بهتر عمل خواهید کرد و تجارت موفق‌تری خواهید داشت. البته که نمی‌توان به‌طور قطع گفت که کدام کالا فروش بهتر و یاد سود بیشتری دارد؛ زیرا که این مسائل به موارد متعددی بستگی دارند.

شما باید حوزه مورد نظرتان برای واردات را انتخاب کرده، سپس میان گزینه‌های موجود بهترین را گلچین کنید. بهترین راه برای اینکه بتوانید بهترین کالا را پیدا کنید این است که از تجربه افرادی که در این زمینه فعالیت‌های گسترده داشته‌اند، بهره‌ بگیرید.

شرکت وانیکس با داشتن تجربه‌ و تخصص بالا و سال‌ها سابقه در این زمینه به‌بهترین شکل می‌تواند به شما در انتخاب پرسود‌ترین کالا برای واردات کمک کند.

خرید از علی بابا

اکثر تاجران و بازرگانان حداقل یک بار از علی بابا خرید داشته‌اند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های خرید از علی بابا می‌توان به:

  • قیمت‌های مناسب
  • کیفیت بالا
  • امنیت بالا

اشاره کرد. این سایت به دلیل مزیت‌های بالا باعث رشد واردات در ایران شده است. چیزی حدود ۲۷۹ ملیون خریدار و تقریبا ۸ ملیون فروشنده به صورت فعال از خدمات این سایت استفاده می‌کنند که این تعداد حاکی از چیزی حدود ۱۴ میلیارد سفارش در این سایت است. این گروه‌ تعدادی بیش از بیست هزار کارمند را با خود همراه کرده و گاهی فروشش حتی از آمازون و ای‌بی هم بیشتر می‌شود.

برای خرید از علی بابا با وانیکس اینجا کلیک کنید.

همانطور که گفتیم ارتباطات اقتصادی میان ایران و چین بسیار گسترده هستند و همین موضوع باعث شده که فروشگاه علی بابا به فروش بسیار بالایی دست یابد. اگر اطلاعات و یا دانش کافی درباره نحوه خرید از علی بابا ندارید کافی است با یک شرکت متخصص مشورت کنید. شرکت بازرگانی وانیکس می‌تواند خریدهای شما از سایت علی بابا را به بهترین شکل برای شما به‌انجام برساند.

خرید از علی بابا با وانیکس

خرید از چین

خرید از چین با مزایای بسیاری همراه است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • قیمت تمام شده فوق‌العاده پایین و مناسب محصولات
  • تنوع بالای کالاهای موجود
  • وجود امکان سفارش کالاها در کیفیت‌های مختلف
  • امکان سفارش به‌صورت عمده و انبوده
  • امکان خرید به صورت حضوری و غیرحضوری 

این موارد به علاوه موارد دیگر همگی دست به دست هم داده‌اند و خرید از چین را به ‌اولین و بهترین گزینه برای هر تاجری تبدیل کرده‌اند. عواملی مانند نواسانات ارزی، همه گیری و شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های موجود باعث شده‌اند که رفتن به چین و بازدید حضوری از کارخانه‌ها و‌ کالاها برای تاجران سخت‌تر از همیشه باشد.

برای خرید از چین با شرکت بازرگانی وانیکس اینجا کلیک کنید.

امروزه و با شرایط موجود، سفر به چین و بازدید شخصی از بازارهای آن هزینه زیادی دارد و این امر باعث می‌شود روند واردات با ضرر و زیان مواجه شود و‌ سود لازم را در بر نداشته باشد.

خرید از چین با وانیکس

تمامی این موارد و مشکلات باعث می‌شوند که تاجران به یک شرکت معتبر که این کارها را به‌جای آن‌ها انجام دهد نیاز داشته باشند. شرکت وانیکس می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید با خیالی آسوده تمام مراحل را طی کنید و مجبور به‌صرف هزینه‌های اضافی نباشید‌.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *