خانه » دانستنی ها » معتبرترین سایت های رزرو آنلاین هتل با ارزانترین قیمت

معتبرترین سایت های رزرو آنلاین هتل با ارزانترین قیمت

برای آشنایی بیشتر با معتبرترین سایت های رزرو آنلاین هتل با ارزانترین قیمت با ما همراه باشید.

 سایت های رزرو آنلاین هتل

آیا تابه‌حال هنگام خرید آنلاین یا پرداخت اینترنتی برای لحظه‌ای شک کرده‌اید؟ اگر این سایت معتبر نباشد چه؟ یا حتی به این فکر کنید که شاید چیزی که سفارش می‌دهید با چیزی که در واقعیت به دستتان می‌رسد تفاوت داشته باشد! اگر یک جنس بی کیفیت سفارش بدهید شاید بتوانید آن را پس بدهید، اگر از یک پیج غیر معتبر خرید کنید شاید بتوانید از طریق پلیس پولتان را پس بگیرید، اما اگر از یک سایت تقلبی هتل رزرو کنید چطور؟

واقعیت این است که راه‌های زیادی برای فهمیدن تله‌های تبلیغاتی یا تجاری وجود دارد. اما بهترین کار برای رزرو هتل استفاده از سایت‌های معتبر و شناخته‌شده در دنیا است. این سایت‌ها قیمت‌های واقعی دارند، عکس‌هایشان گول زننده نیست، توضیحاتشان کامل است و البته خدمات عجیبی دارند. مواردی که حتی اگر قصد ندارید به سفر بروید بازهم سر زدن به این سایت‌ها را برایتان جذاب می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با معتبرترین سایت های رزرو آنلاین هتل با ارزانترین قیمت با ما همراه باشید.

کی وی|سفر نروید، کوچ کنید

دوست دارید سفر به سبک عشایر را امتحان کنید؟ مثلآ تصمیم بگیرید این زمستان تمام حاشیه خلیج فارس را در بیست روز بگردید یا برای یک ماه به دور اروپا سفر کنید! به احتمال زیاد جواب می‌دهید : این مدل سفر کردن جالب اما گران است! البته برنامه‌ریزی دشواری هم دارد.

اما گاهی برعکس این اتفاق می‌افتد، شما نه پول کافی برای سفر رفتن دارید و نه حتی می‌دانید که با این بودجه به کجا می‌شود سفر کنید. در این صورت باید از گزینه any where یا هرکجا در سایت کی وی استفاده کنید. بودجه‌ای که دارید را وارد کنید و چشمانتان را ببندید. شما از پیشنهادهای کی وی شوکه می‌شوید. ۱۰۰ها مقصد در دنیا وجود دارند که با این پول و در زمان مناسب می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. کی وی به شما می‌گوید که چه زمانی می‌توانید با این پول به کجا بروید، از چه مسیری بروید و چه نوع اقامتگاهی رزرو کنید. البته انتخاب بین راه‌های متفاوتی که کی وی ارائه می‌دهد به عهده خودتان است.

تریپ ادوایزر|پیشگویی قبل از رسیدن به مقصد

دوست دارید قبل از رفتن به سفر تمام مراحل سفرتان را در یک فیلم چند بعدی ببینید؟ هتلتان شبیه عکس‌ها هست؟ جاهای دیدنی، تفریحات، کافه‌ها و تمام شهر چه شکلی دارند؟ صندلی‌های هواپیما و حتی فرودگاه مقصد چه امکاناتی دارد؟

چنین تصوری می‌تواند خیال شما را از بابت سفر راحت کند. شما می‌دانید چه چیزی در انتظارتان است. دیگر امکان ندارد در مقصد از دیدن هتل کثیف شوکه شوید یا بناهای تاریخی و طبیعت آن‌طور که انتظار داشتید نباشند. شما دیگر با بحران اینکه باید به کجا بروید یا چطور تفریح کنید مواجه نمی‌شوید. توصیه واضح و دقیق است: قبل از هر سفری، قبل از خرید هر بلیط هواپیمایی و رزرو آنلاین هر هتلی د رهر نقطه‌ای از جهان سایت تریپ ادوایزر را چک کنید.

سفر

اکسپدیا|به جای بلیط، سفر بخرید

تابه‌حال تور یک نفره را تجربه کرده‌اید؟ بلیط هواپیما، هتل و تاکسی درون شهری، همه چیز از قبل برنامه‌ریزی و پرداخت شده است. اما این یک تور نیست، یک سفر شخصی و ارزان است!

اکسپدیا به جای بلیط به شما سفر می‌فروشد! بسته های مسافرتی اکسپدیا یکی از به صرفه ترین راه های سفر کردن هستند. شما هزینه رزرو هتل، بلیط هواپیما و حتی تاکسی رفت‌وآمد را یک جا پرداخت می‌کنید و می‌توانید مطمئن باشید که این قیمت تمام شده از رزرو تک‌تک این گزینه‌ها به شکل جداگانه کمتر است. طبق آمارها بسته‌های مسافرتی اکسپدیا در ایالت متحده هزینه‌های سفر را حداقل ۱۰ درصد پایین آورده است.

به‌طورکلی اگر می‌خواهید به صرفه سفر کنید، قبل از رزرو هر هتلی یک بار اکسپدیا را چک کنید. اکسپدیا گاهی تخفیف‌های عجیبی روی بلیط ها یا هتل‌هایش می‌گذارد. شما ممکن است بتوانید بلیط هواپیما را با تخفیف ۴۰ درصد از این سایت بخرید. برای مثال اگر همیشه با ۵۰۰ دلار به پاریس می‌رفتید، حالا این شانس را دارید که یک سفر ۲۰۰ دلاری به پاریس را تجربه می‌کنید! تخفیف های این سایت گاهی مسافران را ترغیب می‌کند که بدون داشتن برنامه قبلی به سمت فرودگاه پرواز کنند.

 

بوکینگ|این‌جا آخرین مغازه بازار است

از اولین مغازه خرید می‌کنید یا باید تمام بازار را بگردید؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه می‌ترسید جنس بهتر یا ارزان‌تری پیدا کنید، باید بوکینگ را امتحان کنید.

تصور کنید که فروشگاهی هست که تمام جنس‌های بازار را یک جا دارد، حتی محصولاتی که هیچ کجای دیگر پیدا نمی‌شوند! از سمتی اگر هرکدام از این محصولات را در جای دیگری با قیمت کمتری پیدا کنید، اختلاف قیمت آن را به شما پرداخت می‌کند. آیا دلیلی باقی می‌ماند که نخواهید از آن خرید کنید؟

بوکینگ بزرگ ترین سایت رزرو هتل در تمام دنیا است. مهم نیست که مقصد شما چقدر ناشناخته یا عجیب باشد. حتی اگر بخواهید از قبلیه‌های آمازون هم یک کلبه اجاره کنید به احتمال زیاد یک گزینه در بوکینگ پیدا می‌کنید! این سایت چیزی نزدیک به ۲۸ میلیون اقامتگاه دارد. تعداد اقامتگاه های بوکینگ آنقدر زیاد است که اگر تمام مردم قاره اقیانوسیه قصد داشته باشند باهم به سفر بروند، بوکینگ همچنان می‌تواند تمام آن‌ها را اسکان بدهد! از سمتی اگر اقامتگاه یا هتلی را که در بوکینگ رزرو می‌کنید در سایت دیگری با قیمت ارزان تر پیدا کنید، بوکینگ تفاوت قیمت آن را به شما پرداخت می‌کند.

بوکینگ | دیدنی های جهان

فلای تودی|سفر کردن ارزان تر از تصور شما است

شما چقدر ایران را می شناسید؟ آیا از تمام جزیره های بکر خلیج فارس خبر دارید؟ روستاهای زیبای کردستان را می‌شناسید؟ طبیعت بهشتی لرستان را چطور؟ چقدر درباره شهرهای اسرارآمیز و روستاهای قدیمی خراسان که هرکدام قصه عجیب و فرهنگ خاصی دارند می‌دانید؟ جواب شما واضح است. من زمان کافی برای گشتن در ایران را نداشتم، البته اگر زمان کافی وجود داشت بازهم بودجه من به درد ماجراجویی در ایران نمی‌خورد!

واقعیت این است که شما نمی‌دانید با بودجه‌ای که دارید کجا می‌توانید بروید، اما راهی هست که به شما مقصدهای ارازن و ناشناخته در ایران را متناسب با هزینه نشان می‌دهد. کافی است به سایت فلای تودی بروید، روی گزینه کی، کجا کلیک کنید و بودجه‌تان را وارد کنید.

حالا کمی منتظر بمانید. شما مقصدهایی را می بینید که قبل از این حتی نمی‌دانستید وجود دارند. از سمتی مقصدهای شناخته شده‌ای را می‌بینید که باورتان نمی‌شود می‌توانستید با این پول به آن‌ها سفر کنید.

شاید بتوانید در ماه آینده با این هزینه بلیط هواپیما بندرلنگه بخرید و سپس به سپس بندر مقام حرکت کنید! یاد شاید به یک جزیره بکر در همان نزدیکی بروید. ممکن است بتوانید برای پس فردا بلیط اصفهان بخرید یا هفته آینده به تبریز بروید! شاید هم بتوانید دو هفته آینده با یک بلیط به ازمیر ترکیه سفر کنید!

فلای تودی یک گزینه جالب دارد! اطلاع از آخرین قیمت بلیط. کافی است بلیط مقصد موردنظرتان را جستجو کنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط را فعال کنید. حالا آخرین قیمت بلیط بدون اینکه سایت های فروش بلیط را زیرورو کنید برایتان پیامک می‌شود.

تقویم قیمتی بلیط ها،نمودار قیمتی و ارائه ارزان ترین بلیط ها، flytoday.ir را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل و خرید بلیط تبدیل کرده است.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *