خانه » آگهی رپورتاژ » زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰

زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰

ثبت نام لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰

ثبت نام لاتاری

برای دریافت ویزا و اقامت کشور آمریکا روش های متعددی وجود دارد و بسیاری از این روش ها به هزینه های بالا و طی نمودن مراحل زیادی نیاز دارد. ایالات متحده آمریکا و اداره مهاجرت این کشور یک راه ساده و مقرون به صرفه ای را برای علاقه مندان مهاجرت به آمریکا در نظر گرفته است.

زمان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

لاتاری کم هزینه ترین و ساده ترین روش مهاجرت به آمریکا محسوب می شود. با برنده شدن در لاتاری می توان اقامت دائم آمریکا را کسب نمود. زمان ثبت‌ نام لاتاری۱۴۰۰ مانند سال های قبل از اوایل ماه اکتبر (دهه دوم مهر ماه ۱۴۰۰) آغاز می شود و در اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان ماه ۱۴۰۰) ادامه می یابد و این مدت زمان غیر قابل تمدید است.

متقاضیان پس از ثبت نام در لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰ باید نزدیک به شش ماه منتظر بمانند تا در اوایل ماه می (اواسط ماه اردیبهشت ۱۴۰۱) اسامی برنده های خوش شانس لاتاری اعلام شود. در صورت تقلب و یا جعلی بودن مدارک ثبت نام، نتیجه قرعه کشی برای فرد متقاضی باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نمی گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش ۱۴۹۰۰۰ تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

مدارک و شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰

برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت ۱۴۰۰ به مدارک و شرایط خاصی نیاز نمی باشد و با داشتن مدرک دیپلم یا دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته و با ارائه مدارکی مانند شناسنامه، اطلاعات پاسپورت معتبر و یک قطعه عکس مناسب لاتاری می توان در این قرعه کشی محبوب شرکت کرد.

شخصی که در لاتاری آمریکا برنده می شود می تواند در هر ایالت آمریکا که تمایل داشته باشد زندگی کند، به تحصیل بپردازد  و یا به کار مورد نظر خود مشغول گردد. برنده لاتاری برای ورود به خاک آمریکا نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهد داشت.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *